فرزین ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این طرح‌ها و ارائه اطلاعات فعالان اقتصادی به نظام تصمیم سازی در عین حفظ محرمانگی اطلاعات، بستر مناسب برای سالم سازی اقتصاد فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در دستورکار جلسات علنی مجلس در هفته جاری است.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از دوازده سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه بر این باورند که در صورت اجرای این طرح، شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند؛ اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد، جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی دوباره پس از 12 سال در مجلس مورد بررسی قرار گرفت. موافقان در این زمینه معتقدند در صورت اجرای این طرح شاید شرایط حوزه مسکن بهبود پیدا کند اما اینکه بار مالی تحمیل شده به دولت در راستای تحقق این امر چقدر توجیه اقتصادی داشته باشد جای سوال دارد؟ منصور آرامی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تابناک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه «مسکن و شهرسازی» و «راه و ترابری یا حمل و نقل» به زودی در صحن مجلس اعلام وصول می‌شود.
وزیر صمت با اشاره به کاهش قیمت فولاد در یک ماه اخیر گفت: در حوزه فولاد طرح تفکیک بازار داخلی و خارجی را پیاده سازی کردیم که همین طرح در حوزه مس نیز اجرایی خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح خانه تکانی بهاری در این منطقه با جمع آوری پسمانده‌های آخر سال شهروندان و آموزش‌های محیط زیستی و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا بین اهالی محلات خبر داد.
طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند با دستور دادستان تهران در منطقه هرندی اجرا شد.
در راستای احیای حقوق عامه و حفظ محیط زیست، با دستور دادستان تهران طرح پاکسازی و جمع آوری واحدهای غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند در منطقه هرندی، اجرا شد.
بنا بر این طرح -به گفته سخنگوی کمیسیون- هرکسی در فضای مجازی اخبار نادرستی را نشر دهد یا آن را بزرگنمایی کند باید پاسخگوی عملکرد خود در دادگاه باشد و این موضوع برای فرد یا رسانه‌ای تفکیک قائل نیست و همه را در بر می‌گیرد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی مجلس طرحی را تهیه و تدوین کرده است که هرکسی در فضای مجازی اخبار نادرستی را نشر دهد یا آن را بزرگنمایی کند باید پاسخگوی عملکرد خود در دادگاه باشد و این موضوع برای فرد یا رسانه‌ای تفکیک قائل نیست و همه را در بر می‌گیرد.
حجت اله فیروزی پور گفت: با توجه به اینکه کمیسیون عمران با طرح تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی موافقت کرده اما به نظر می‌رسد که دولت تمایلی به اجرایی شدن این تفکیک ندارد.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، گفت: در صورتی که این طرح در مجلس نهایی شود در جلسه هیات وزیران خارج از نوبت بررسی می شود.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، گفت: در صورتی که این طرح در مجلس نهایی شود در جلسه هیات وزیران خارج از نوبت بررسی می شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت لایحه‌ای برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی ندارد، اما منتظر هستیم تا هر زمانی طرح مجلس ابلاغ شد ما در دولت مطرح کنیم.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رییس کمیسیون عمران در رابطه با متن‌نامه رییس جمهور تشریح کرد: محتوای نامه آقای رئیسی موافقت رسمی دولت با تفکیک وزارتخانه راه و شهرسازی است، زیرا اگر مجلس بخواهد این تفکیک را در قالب طرح بیاورد بحث های مالی مطرح می شود و امکان دارد به ماده 75 بخورد و شورای نگهبان آن را رد کند برای همین دولت قبول دارد و نامه آقای رئیسی برهمین اساس است.
شاهرود- محیط زیست شهری در استان سمنان با عواملی مانند عدم تفکیک زباله ها، فقدان طرح های فاضلاب، آلودگی بصری و سمعی و ...تهدید می شود، آسیب هایی که رفع آنها، نیاز به برنامه ریزی مدون دارد.
موحدی بکنظر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که با اجرای طرح تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار حساب بانکی را از این به بعد بتوانیم به عنوان حساب تجاری شناسایی کنیم.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس از ارائه طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن برشمردن ایرادات عدم تفکیک وزارت صمت، تاکید کرد که ادغام باعث شد در سالهای گذشته تصمیم گیری ها بر اساس سلایق و علاقه وزرا باشد.
با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور، مراسم افتتاح مرکز کارگاهی فنی حرفه‌ای و رونمایی از تازه‌ترین امکانات خودروهای سفارشی ایران خودرو در شرکت آپکو برگزار شد.
بیش از یک دهه پس از انحلال وزارت بازرگانی، حالا پس از انصراف مجلس از استیضاح فاطمی امین، وزیر صمت و قول و قرار میان روسای مجلس و رییس جمهور برای تفکیک بخش بازرگانی از بخش صنعت، زمزمه‌های تشکیل یا عدم تشکیل این وزارت خانه بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ