تمیروف دیروز قراردادش را بست در دقایقی هم که آمد یک پاس گل داد که توپش باید تبدیل به گل می شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصاف استقلال – پرسپولیس اگر به پنالتی کشیده می شد، احتمالا یکی از بازیکنانی که برای زدن ضربه پنالتی انتخاب می شد، سید حسین حسینی دروازه بان آبی ها بود.
حسین پورحمیدی با لحن خاص و شوخ طبعی خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
دروازه‌بان پیکان معتقد است اگر دیدار این تیم برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار نمی‌شد، نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد.
مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید صحنه برخورد سعید صادقی پنالتی بود.
داور بازی چوکا و شمس‌آذر در مورد اتفاقات این بازی اظهارنظر کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد که برای مهر تایید خوردن بر عملکرد تیمش در دیدار برابر استقلال، شاگردانش باید حداکثر امتیازات را از بازی‌های باقی مانده لیگ یک به دست بیاورند.
در دربی پیام حیدری به سود استقلال پنالتی اعلام کند، بعید است بازیکنی که پشت ضربه می ایستد، سید حسین حسینی باشد. حتی اگر تماشاگران باز هم شعار دهند؛ بده سید حسین بزنه...
یک نمایش درخشان از سوی بازیکنان استقلال تحت تاثیر یک تصمیم هیجانی و البته توجیه‌پذیر در نحوه به‌ثمر رساندن گل ششم این تیم قرار گرفت.
روزبه چشمی با اشاره به گل ششم استقلال به هوادار که توسط حسینی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید گفت: سید هیچ نیت بدی نداشت و تصمیم احساسی گرفت. اگر کسی ناراحت شده از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنم.
مهاجم تراکتور پاسخ‌های جالبی به سوالات پیرامون پنالتی جنجالی داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
مهاجم مس کرمان می‌گوید آنها توان پیروزی مقابل گل‌گهر را هم داشتند.
مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است اشتباهات فردی بازیکنان این تیم سبب شکست سنگین شاگردان مطهری شده است.
روی ماتا دستیار ساپینتو گفت اگر قریشی هم گل بخودی نمی زد، ما 2 بازیکن داشتیم که می‌توانستند در آن صحنه گل را به ثمر برساند.
هافبک نساجی مازندران می گوید صد در صد رویش پنالتی صورت گرفته ولی داور آن را نادیده گرفته است.
هافبک نساجی مازندران می گوید صد در صد رویش پنالتی صورت گرفته ولی داور آن را نادیده گرفته است.
رضا میرزایی، بازیکن استقلال، معتقد است که در بازی امروز برابر فولاد یک خطای پنالتی صد درصدی روی او اعلام نشده است.
پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید پنالتی اعلام شده برای این تیم مقابل تراکتور خنده‌دار بود و اگر جای ترابی بود، این توپ را بیرون می‌زد!
پیمان میری با گرفتن یک پنالتی تاثیر بسزایی در سه امتیاز نفت مسجد سلیمان در بازی برابر آبادانی ها داشت.
چلسی در دقایق اولیه دیدار با لسترسیتی صاحب یک پنالتی شد ولی پنالتی چلسی توسط VAR به آفساید علیه این تیم تبدیل شد.
کریم بنزما دومین گلزن برتر تاریخ رئال پس از رونالدو است اما او اگر از ابتدا پنالتی‌های رئال را می زد، می توانست بالاتر از فوق ستاره پرتغالی هم قرار بگیرد.
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.
اصفهان- سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گرفتن پنالتی برای گیتی پسند در رقابت با این تیم را اشتباه داوری دانست.
دو هفته قبل، سازمان بورس و اوراق بهادار راهکارهای سه‌گانه‌ای را در راستای نزدیک‌تر شدن صندوق‌های پالایش یکم و دارا یکم به ارزش ذاتی خود در هیئت مدیره جمع‌بندی و پیشنهاد کرد اما این صندوق‌ها همچنان زیر قیمت NAV معامله شده و خریداران هنوز هم در ضرر به سر میبرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ