کار چهار فرنگی کار ایرانی در روز نخست مسابقات جهانی صربستان خیلی زود به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شانس کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با بیان این که با کفش پاره تمرینات خود را پیگیری می‌کنم، می‌گوید: هر چقدر از مسوولین درخواست کمک برای خرید کفش جدید می‌کنم تنها به من وعده و وعید می‌دهند.
بازی با هلند آخرین شانس تیم ملی برای نگه داشتن امید ها به صعود به مرحله نهایی است.
تنها شانس رئیسی برای اینکه قدرتش را از چهار سال به هشت سال تداوم ببخشد، شکل‌دادن یک انتخابات بی‌رمق و بی‌رقیب است که ظاهرا حامیان دولت و برخی نهاد‌های سیاسی درون دولت هم دانسته یا ندانسته در حال اجراکردن این پروژه هستند.
فرانسه می‌تواند برای میزبانی المپیک زمستانی 2030 در آلپ جنوبی و شمالی درخواست خود را به کمیته بین‌المللی المپیک ارائه کند.
مهدی طارمی مهاجم ایران با گلزنی در دربی پورتو نه تنها شانس خود را برای کسب عنوان آقای گلی پرتغال افزایش داد بلکه در جدول گلزنان اروپا به «کریم بنزما» و «محمد صلاح» هم نزدیک شد.
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
تنها کشتی‌گیر تیم ملی آزاد ایران که در پنج وزن نخست به دیدار فینال راه یافته بود، در مبارزه نهایی برابر حریفی از مغولستان به پیروزی رسید و مدال طلای آسیا را بر گردن آویخت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای این که بتوانیم جایگاه خود را در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ارتقاء دهیم، سعی داریم تنها تیراندازانی را به چین اعزام کنیم که شانس کسب مدال دارند.
با برگزاری دیدار معوقه استقلال و سپاهان تنها یک مسابقه دیگر از نیم فصل اول مسابقات باقی مانده است.
امباپه تنها بازیکنی بود که می توانست به رکورد افسانه ای پله نزدیک شود اما با نایب قهرمانی در جام جهانی قطر از این کار بازماند.
کروات‌ها حداقل انتظار دریافت یک جایزه انفرادی در جام جهانی 2022 را دارند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور، اردوی آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین تنها با دوومیدانی‌کاران شانس طلا برگزار می‌شود.
رییس انجمن پاراشنا گفت: برای این که بتوانیم اعزامی کیفی و مدال آور به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین داشته باشیم، تنها شناگرانی به این تورنمنت اعزام خواهند شد که شانس زیادی برای کسب مدال داشته باشند.
تنها تیم ایرانی در مسابقات فصل 2022 رالی ترکیه از امروز شنبه وارد ششمین دور از این مسابقات در استانبول می‌شود و در کلاس R1-ST فیِستا رالی کاپ، شانس قهرمانی سال را نیز دارد.
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: با وجود این که ۶ شناگر به اردوی آماده سازی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دعوت شدند اما تنها شناگرانی به این رویداد اعزام می شوند که شانس کسب مدال داشته باشند.
حاصل تلاش کشتی‌گیران فرنگی ایران در هشت وزن قهرمانی جهان، تنها یک فینالیست بوده است. گرایی با درخشش مجدد خود دومین فینال پیاپی را تجربه می‌کند. شکست ساروی مقابل الکسانیان ارمنی هم دوستداران کشتی را ناراحت کرد
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
ناصر علیزاده به جدول شانس مجدد وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد که شاگردانش تنها به منظور کسب پیروزی به مصاف ژاپن می‌روند و برای کسب امتیاز کامل از این دیدار، شانس هم دارند.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ