تنها شانس رئیسی برای اینکه قدرتش را از چهار سال به هشت سال تداوم ببخشد، شکل‌دادن یک انتخابات بی‌رمق و بی‌رقیب است که ظاهرا حامیان دولت و برخی نهاد‌های سیاسی درون دولت هم دانسته یا ندانسته در حال اجراکردن این پروژه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب خبر داده که به خاطر سخنرانی خود در تاریخ سوم خرداد سال 1388 در جریان انتخابات ریاست جمهوری آن سال به دعوت جوانان حامی مهدی کروبی به یک سال حبس تعزیری و 50 ضربه شلاق روی نقاط مجاز بدن محکوم شده است.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: سیاستی که در غرب دنبال می شود، اشتباه است و به مردم خود آسیب می رساند.
انتقادی که ورزشکاران همواره به عدم دریافت به موقع پاداش مدال‌آوری خود دارند در آستانه بازی‌های آسیایی وبه خاطر طلب دو ساله آنها می‌تواند دوباره موجی از اعتراض و بی‌انگیزگی را ایجاد کند.
امباپه با ارسال نامه‌ای به مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد قصد تمدید قرارداد خود تا تابستان 2025 را ندارد.
کارشناسان متعددی از سال ۱۳۸۳ به مسوولان وقت اعلام کرده بودند اگر افغانستان کنترل خود را بر آب عملیاتی کند، به ایران آب تخصیص داده نمی‌شود و باید دنبال منابعی جایگزین برای مردم سیستان بگردیم. آنچه برای ۴۰ هزار هکتار دشت سیستان، چاه نیمه‌ها و انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان هزینه شد، همه اتلاف سرمایه بوده است
سرمربی تیم فوتسال پالما نگرانی خود را از وضعیت حسین طیبی بازیکن ایرانی خود در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا ابراز کرد.
اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، پس از ضربه تماشایی خود به سمت دروازه سالرنیتانا، مورد تمجید زلاتان ابراهیموویچ قرار گرفت.
استقلال ملاثانی با درخشش دو مهاجم با تجربه خود به برد ارزشمندی برابر مس کرمان رسید.
کشتی گیر وزن 77 کیلوگرم فرنگی کشورمان با شکست حریفان خود راهی یک چهارم نهایی شدند.
رضا اطری کشتی‌گیر وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان در فینال مسابقات بین المللی کشتی آزاد زاگرب با شکست حریف مغول خود با ضربه فنی، قهرمان شد.
توصیه می‌کنیم وقتی سرما خوردید از این ۲ میوه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید تا سلامتی خود را زودتر به دست بیارید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قریب ۴ ماه و حدود ۱۱۵ روز است که دشمنان انقلاب اسلامی به علت ضربه سختی که قبلاً از انقلاب خورده اند، همه امکانات خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند.
سید محمد صدر، دیپلمات سابق ایران معتقد است که ایران روابط بین المللی خود را به دو کشور چین و روسیه محدود کرده است در حالی که رفتارهای این دو کشور نشان می دهد نه تنها چندان متحد استراتژیک ایران نیستند بلکه به فکر تأمین منافع خود می باشند.
تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
اگر باور داریم که دشمن دنبال لطمه زدن و وارد کردن ضربه است چاره‌ای نداریم جز اینکه قبل از هر تصمیم، برایش «پیوست توطئه احتمالی دشمن» را بنویسیم و هنگام اجرا هم مراقب سوءاستفاده دشمن باشیم. اگر چنین نکنیم بیش و پیش از دشمن، خودمان قابل شماتت و سرزنش هستیم.
مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها که با این ضربه می‌توانست اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را بزند، روی این ضربات تبحر خاصی دارد و پیش‌تر هم در تیم ملی توانایی سرزنی خود را به خوبی نشان داده بود.
عباس عبدی گفت: تحقیری که زنان در گشت ارشاد متحمل می‌شدند، به خودی خود مهم بود، ولی یک مورد بود از موارد دیگر. در دانشگاه‌ها، ادارات، انتخابات و رد صلاحیت‌ها، دادرسی‌ها، توزیع رانت‌ها، رسانه‌های رسمی و اتهام زنی‌ها و.. مجموعه‌ای از موارد بود که با این اتفاق، همه آن‌ها مورد نقد قرار گرفت و سررسیدشان آغاز شد.
یورگن لوکادیا مورد توجه‌ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود که حرکتش نگاه‌های زیادی را به سمت خود می‌کشاند.
وب سایت هوانوردی FlightGlobal گزارش می‌دهد که هفته گذشته کره جنوبی پهپاد وفادار خود را معرفی کرده که پیش بینی می‌شود این پهپاد در کنار هواپیماهای جنگی سرنشین دار کار کند و در دسته‌های خودمختار عمل نماید.
استقلال در 6 بازی گذشته خود در استادیوم آزادی، تنها موفق به زدن یک گل شده است.
مانوئل فرناندز ستاره پرتغالی سپاهان اولین گل لیگ برتری خود را با یک ضربه سر تماشایی جشن گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ