مدیران منچستریونایتد قصد دارند نظر بازیکنان تیم زنان و مردان این باشگاه را درباره بازگشت میسون گرین‌وود، مهاجم انگلیسی، جویا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استوری عجیبِ ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و همزمان معاون باشگاه دولتی پیکان درمورد نظرخواهی از مردم درباره بوتاکس پیشانی‌اش خبرساز شد
رگولاتور آنتی تراست انگلیس خواهان نظر عموم مردم درباره قرارداد ادغام ۶۹ میلیارد دلاری شرکت اکتیویژن بلیزارد در مایکروسافت شده است.
پیش از آغاز فصل تیم‌ها رقابت سختی در نقل و انتقالات داشتند؛ کدام تیم را برنده تابستان ۱۴۰۲ می‌دانید؟
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
جدیدترین نظرسنجی مرکز فلسطینی پژوهش‌های سیاسی و مسیحی در نوار غزه و کرانه باختری انجام شده بیشتر فلسطینیان با تشکیل گروه‌های مسلح برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری موافق هستند.
یافته‌های ۲ نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که رئیس جمهور کنونی ترکیه در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز خواهد شد.
براساس آخرین نظرسنجی که شبکه «۱۳» رژیم صهیونیستی انجام داده بیش از نیمی از رای دهندگان معتقدند، بایستی نتانیاهو، وزیر امنیت داخلی تندروی خود را برکنار کند.
بحث درباره مقصر اصلی وضعیت به وجود آمده برای بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد.
نتایج یک نظرسنجی در کشور فرانسه نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور می گویند در صورت افزایش سن بازنشستگی باید به اعتراضات سراسری نسبت به این قانون ادامه دهند.
9 تیم برای کسب عنوان بهترین باشگاه آسیا در منطقه غرب در ماه فوریه، با یکدیگر رقابت‌ خواهند کرد.
چه هوادار فولاد باشید و چه نه تصمیم جواد نکونام مبنی بر ترک اردو این تیم پیش از بازی با الهلال بحث بر انگیز ترین خبر امروز فوتبال ایران است.
روزنامه مارکا اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرده تا بهترین تیم برخی از کشورهای دنیا را حدس بزنند.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از بدتر شدن شرایط مالی نیمی از مردم آمریکا نسبت به سال گذشته است.
تحلیل صحبت رئیس فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی ما را به یک‌ نتیجه می‌رساند، انتخاب گزینه ایرانی محتمل‌تر است.
در نظرسنجی توئیتری خبرگزاری آناتولی ترکیه، بیش از ۹۰ درصد پاسخ‌دهندگان به تایید درخواست سوئد برای پیوستن به ناتو از سوی آنکارا، پاسخ منفی دادند.
فدراسیون جهانی بسکتبال، یک نظر سنجی جالب را در صفحه رسمی اینستاگرام خود انجام داد.
عدم حضور مهدی طارمی در نظرسنجی بهترین بازیکن فصل لیگ برتر پرتغال، حواشی زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.
هواداران تیم فوتبال توئنته هلند نسبت به حضور یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس در این تیم نظر مثبت دارند.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از نظرسنجی از مردم در خصوص دو هزار پروژه تهران خبر داد.
سایت ابولا پرتغال در یک نظرسنجی از مخاطبین خود خواسته دلیل شکست تیم ملی این کشور مقابل پرتغال را بگویند.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
در نظر سنجی های صورت گرفته از اهالی فوتبال بیشتر به برتری ایران در برابر آمریکا و صعود تیم های انگلیس و ایران از گروه B رای داده اند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای نحوه ادامه لیگ برتر مردان، دو پیشنهاد ارائه کرد تا بر اساس نظرات تیم‌ها، یک روش انتخاب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ