رئیسی در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه هفتم توسعه اعلام کرد رشد نقدینگی و پایه پولی باید کنترل شود و ما به دنبال خارج کردن بانک‌هایی هستیم که به قوانین تن نمی‌دهند. یک اقتصاددان در این باره گفت: «رابطه بین بانک‌ها و اقتصاد کلان رابطه‌ای دوسویه است و متاسفانه در این رابطه دو سویه هر دو طرف مشکل دارند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
سرپرست فدراسیون شطرنج در لیست اعزامی‌ها به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار دارد و این در حالی است که تیم ملی زنان این رشته به بهانه کیفی شدن کاروان از حضور در بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شده‌ است.
در حالی که سه ملی پوش ژیمناستیک ایران برای حضور در بازی‌های دانشجویان جهان عازم چنگدو شده‌اند نام دو نفر آنها از استارت لیست مسابقات حذف شده است.
شادی پریدر که یک ماه پیش از نایب رئیسی فدراسیون شطرنج کنار گذاشته شد به بهانه کاهش سهمیه‌های این رشته و بر خلاف اعلام قبلی، از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو نیز حذف شده است.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
تیم ملی والیبال بانوان از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بازماند.
تیم ملی والیبال بانوان از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو بازماند.
با تصمیم امروز ستاد عالی بازی‌های آسیایی رشته های والیبال، هندبال و بسکتبال در بخش بانوان به این دوره از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام نخواهند شد.
ابراهیم رئیسی گفت: بانک‌ها سه دسته اند، یک بانک سالم و خوب دوم بانک‌هایی هستند که دارای مشکل هستند، ولی امکان اصلاح و احیا دارند سوم بانک‌های مشکل دار است که امکان اصلاح ندارند و این‌ها از گردونه نظام پولی بانکی حذف خواهند شد. با موسسه پولی و بانکی که به مقررات تن نمیدهد نمی‌توان مسیر را ادامه داد و باید این وضعیت متحول شد و این در برنامه کاری دولت تعریف شده است.
بانکداری دیجیتالی، به دیجیتالی شدن صفر تا صد فعالیت‌های بانکی و حذف فیزیکی آن‌ها نیز اشاره دارد، بنابراین"بانک ایران زمین" با تلاش مستمر و استفاده از تجارب متخصصان توانسته با ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال، دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.
عادی‌سازی رابطۀ سعودی‌ها با اسرائیل، قاعدتاً برخی از محافل جمهوری اسلامی را که «مصادره به مطلوب» کردن سیاست عربستان در دستور کار تبلیغاتی‌شان قرار گرفته است، شوکه خواهد کرد، اما بسیار بعید است که این ماجرا به خودی خود، اختلال بزرگی در روند عادی‌سازی رابطۀ تهران و ریاض ایجاد کند و آن را به نقطۀ بحرانی قبل برگرداند.
نگرانی موجود بابت از دست رفتن حضور در بازی‌های آسیایی با تاخیر ایجادشده در انتخاب سرمربی تیم امید از بین رفت.
گفته می شود کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تصمیم به حفظ فده والورده برای بازی های حساس تیمش کرده و او را در لیگ به کار نگیرد.
رئیس سازمان حمایت در نامه ای به بانکهای عامل بر رفع مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای وارداتی تاکید و علام کرد که اگر متقاضی وجه خود را برداشت کند به منزله حذف از طرح نیست.
تهدید به حذف تیم ملی امید از بازی‌های آسیایی
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن نسبت به حذف نام «حسن یزدانی» از لیست برترین‌های ورزش کشور واکنش نشان داد.
بازی‌های گروهی جام جهانی قطر به پایان رسید و ۱۶ تیم به مرحله حذفی رسیدند و ۱۶ تیم هم به خانه برگشتند.
بازی‌های گروهی جام جهانی قطر به پایان رسید و ۱۶ تیم به مرحله حذفی رسیدند و ۱۶ تیم هم به خانه برگشتند.
در این فیلم خلاصه بازی‌های شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می‌نمایید.
تمام کمانداران ایران در مرحله حذفی مسابقات ریکرو بازی‌های کشورهای اسلامی، مقابل حریفان خود شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
دارنده مدال طلای تپانچه بازی‌های المپیک توکیو به حذف این رشته در بازی‌های کشورهای اسلامی اعتراض کرد.
مدیر گروه پول و بانک مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: افشای تسهیلات پرریسک اساساً برای منافع عمومی ضرورت دارد. لایحه‌ی اخیر دولت مخالفان جدی در مجلس خواهد داشت
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به منابع بانک‌ها، اظهار کرد: منابع بانک‌های دولتی ته کشیده و دولت هر چه به آن‌ها فشار بیاورد مجبور می‌شوند از بانک مرکزی استقراض کنند و بدهکار بانک مرکزی شوند یعنی استقراض غیر مستقیم، که به نفع دولت نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ