ستاره خط دفاعی استقلال بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت انضباطی توسط خود باشگاه، مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ذوب‌آهن ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوگاتی می‌گوید: از ابتدا برای ما کاملاً واضح بود که تنها در صورتی می‌توانیم به پایانی ارزشمند برای این پروژه دست یابیم، که واقعاً از خودکار‌هایی استفاده کنیم که برای طراحی روی کاغذ استفاده می‌کنیم؛ هر چیز دیگری باعث می‌شود چیزی ضعیف به نظر برسد.
جواد کاظمیان ستاره پیشین پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید در جام‌جهانی ۲۰۰۶ حق او بوده که در ترکیب تیم برانکو ایوانکوویچ به میدان برود.
سردار آزمون می‌گوید سرعت بالای بازیکنان بایرلورکوزن در مقاطعی او را دچار مشکل کرده است‌.
کریم باقری می‌گوید خبر جدیدی درباره بازگشت او به جمع کادر فنی پرسپولیس وجود ندارد.
راس می‌گوید، آن‌ها به‌طور کنترل‌شده به نصیر و گوریل‌های دیگر، مستند‌هایی از طبیعت نشان می‌دهند. برای مسئولان این باغ‌وحش مهم است که محتوا‌های کنترل‌شده به گوریل‌ها نمایش داده شود تا آن‌ها گرفتار اثرات منفی این تصاویر نشوند.
ناگفته پیداست که علی پروین چه موضعی در قبال فوتبالیست‌هایی که قصد تغییر پیراهن تیم‌شان را دارند، دارد.
وحید امیری می‌گوید بیرانوند جایی نمی‌رود که دل هواداران پرسپولیس بشکند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید پیگیر دادگاهی شدن مدیرعامل سابق استقلال است.
مجتبی پوربخش می‌گوید سرمربی تیم پرسپولیس اولین کسی است که حالش را جویا شده است.
شهبازی می‌گوید: «شهروندان خیلی لذت می‌بردند که در این بزرگراه خلوت و خوش منظر رانندگی کنند. بخشی از تفریح مردم در روز‌های تعطیل هم رانندگی در این مسیر بود. وسط بزرگراه پارک‌وی بلواری با فضای سبز ساخته شده بود. درختان کاج منظم در ۲طرف و کناره‌ها هم درختان سرو نقره‌ای و کاج معروف به کاج تهران در رفیوژ وسط بزرگراه کاشته شده بود.»
مربی کشتی ایرانی مقیم ژاپن می‌گوید دوست دارد با قهرمانی فرزندانش پرچم ایران را در کشور ژاپن بالا ببرد.
شهبازی می‌گوید: «دوخت لباس باید تا قبل از اذان به پایان می‌رسید و بعد از نماز آن را به تن صاحب حاجت می‌کردند. در اواخر سلطنت قاجاریه که چرخ خیاطی در منازل اعیان و اشراف راه یافت، زنان رجال برای دوختن پیراهن مراد چرخ خیاطی خود را به وسیله نوکران خود به مسجد می‌فرستادند تا مراد آن‌ها هم داده شود. در کتاب خاطرات «عبدالله مستوفی» و همچنین «عین‌السلطنه» آمده است: تهرانی‌ها پارچه‌های خود را معمولاً از بزاز‌های حجره‌های مسجد سپهسالار خریداری می‌کردند.»
یکی از تمرین‌های جانسون، دراز و نشست با دستگاه است که اکنون او می‌تواند در مدت زمان فقط نیم ساعت، ۲۰هزار دراز و نشست انجام دهد. بررسی‌ها نشان داده است، این برنامه ۲ میلیون دلاری توانسته ظرفیت ریه‌های جانسون و قوای جسمانی او را به یک جوان ۱۸ ساله برساند.
در نگاه اول، انگیزه دنیس هوپ سود مالی به نظر می‌رسد. با این حال، بسیار عمیق‌تر از آن است. او معتقد است که به دلیل فقدان یک هیئت حاکمه یا دولت ملتی که بتواند ادعای او را به چالش بکشد، حق مالکیت ماه را دارد. او همچنین به حفظ و حفاظت از منابع طبیعی روی زمین و در عین حال تشویق به اکتشاف و توسعه در فضا معتقد است.
مک‌دوول می‌گوید سه ماهواره استارلینک V۲ Mini برای استقرار در مدار عملیاتی خود ارتفاعشان را افزایش داده بودند، اما یک ماهواره از مدار خارج شده است. افراد دیگری هم حرکت ماهواره‌های اسپیس‌ایکس را دنبال می‌کنند. برای مثال اکانت غیررسمی Starlink Insider در توییتر هم می‌گوید ماهواره ۳۰۰۶۲ از مدار سقوط کرده است.
دنی می‌گوید که بزرگترین چالش او برای رسیدن به این رکورد این بود که این کلاه‌گیس قابلیت استفاده داشته باشد. اگر این کلاه‌گیس قابل مصرف نبود و صرفاً جنبه هنری داشت، دنی این رکورد جهانی را ثبت نمی‌کرد. برای ثبت این رکورد، بودجه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار و زمانی حدود دو ماه صرف شده است.
دوست مگی خانم ۱۰۰ ساله‌ای است که می‌گوید به این زودی دست از کار نمی‌کشد و دلیل جوان ماندن ظاهر خود و کمتر نشان دادن نسبت به سنش را عدم استفاده از صابون روی صورت خود دانست.
علی دایی سرمربی پیشین تیم پرسپولیس می‌گوید؛ من با مردم زندگی می‌کنم و به عشق آن‌ها برگشتم.
درایمون استاد بررسی رفتار‌های کوسه‌ها از دانشگاه ایالتی می‌سی‌سی‌پی می‌گوید، «کوسه‌های سفید بزرگ معمولا از خلیج مکزیک عبور می‌کنند و خود را به ساحل آلاباما می‌رسانند. اما تا این اندازه نزدیک شدن کوسه‌ای از این نوع به ساحل که ماهیگیران ساحلی با آن برخورد کنند، بسیار نادر است.»
میکولینو می‌گوید، اگرچه برخی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می‌شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می‌گیرند، این طعم جدید را امتحان کنند. حتی برخی از آن‌ها هر روز این نوع بستنی را سفارش می‌دهند.
گل دوم سپاهان در شرایطی به ثمر رسید که به نظر می‌رسید شهریار مغانلو در موقعیت آفساید بوده است
آزمایشگاه قمری و سیاره‌ای دانشگاه آریزونا می‌گوید: «الگوی شکستگی دایره‌ای ممکن است به دلیل ته نشین شدن یک رسوب بر روی دهانه برخوردی مدفون باشد. شاید بینی یک دریچه آتشفشانی یا گِلی است.»
معاون باشگاه نساجی می‌گوید مهدی ترابی رکیک‌ترین فحش‌ها را داده است.
ماده دو از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی به طور صریح درباره موضوعی که برای ارسلان مطهری پیش آمده صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ