وزیر امور اتحادیه اروپا جمهوری چک از احتمال جدایی مجارستان از اتحادیه اروپا به دلیل همراهی نکردن با موضع گیری های ضد روسی  بروکسل گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
زمزمه‌های بازگشت لیونل مسی به بارسلونا از روزنامه‌های اسپانیایی کنار گذاشته نمی‌شود.
همزمان با تضعیف هژمونی آمریکا در نقاط مختلف جهان، به نظر می‌رسد دلار آمریکا نیز به همین سرنوشت دچار شده و در حال از دست دادن جایگاهش در بازارهای جهانی است.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
شایعاتی مبنی بر استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و حتی تعیین سرپرست به جای وی به گوش می‌رسد.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
قیمت حاکم بر بازار قابل دفاع نیست وحکایت از مشکلات اقتصاد کلان کشور می‌کند که به دلیل سقوط ارزش پول ملی ، پس انداز کنندگان تمایل دارند برای جلوگیری از ضایع شدن پس اندازشان ، آن را مثلا در مسکن و زمین و ارز و طلا و حتی خودرو که کالایی سرمایه‌ای نیست، قراردهند.
چند ماهی می‌شود که در برخی محافل سیاسی و رسانه‌ای، شایعه حضور پرویز فتاح - رئیس بنیاد مستضعفان - در دولت ابراهیم رئیسی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور یا شاید ستاد اجرایی فرمان امام، مطرح شده است.
این روزها که زمزمه تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی به گوش می رسد شاید بد نباشد نگاهی به عملکرد این شورا در دوره های گذشته انداخت.
زمزمه های دیدار در سطح سران میان دو کشور سوریه و ترکیه و تشدید تحرکات سیاسی میان طرفین که در نشست مسکو هویدا گشت، سخت توجه ناظران امور را به خود مشغول کرده است.
در شرایطی که طی روز‌های اخیر نرخ ارز رشد چشمگیری داشته است، رئیس کل بانک مرکزی در لبه انتقادات قرار گرفته است و حرف و حدیث‌هایی درباره تغییر وی مطرح است و حتی اخباری از قهر وی نیز مخابره شد.
نظرسنجی فعالان اقتصادی بخش تعاون نشان داد که شامخ بخش تعاون در مهرماه عدد ۴۸.۰۹ بوده است که نسبت به شهریور ماه با کاهش نسبی همراه بوده است.
چند روز اخیر برخلاف روزهای قبل از آن که هیچ خبری از تحرکات و سخنان برخی از جناح های سیاسی کشور به خصوص اصلاح طلبان شنیده نمی شد ؛ زمزمه هایی مبنی بر دیدارهایی بین برخی از فعالان سیاسی با مسئولان کشور شنیده و درباره جزییات آن گمانه زنی هایی مطرح می گردید
اصفهان- زمزمه‌های مازوت سوزی در دو نیروگاه حرارتی بیخ گوش اصفهان همزمان با سرد شدن هوا و کمبود گاز در کشور جدی شده است.
شامخ اقتصاد در شهریورماه ۱۴۰۱ به ۵۲.۰۸ واحد و شامخ صنعت به ۵۳.۲۵ واحد رسید که به ترتیب نسبت به مردادماه، ۴.۰۲ و ۴.۸ واحد افزایش نشان می‌دهد و مقدمه ای برای ورود به رونق است.
زمزمه‌های برکناری و استعفای ستاری پیش از این و با روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز مطرح شده بود و همزمان با آن بسیاری از فعالان دانش بنیان درخواست داشتند این جایگاه مهم علمی و فناوری با تمدید حکم ستاری یا صدور حکم فرد جایگزین آن از سوی رئیس جمهور تعیین تکلیف شود.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه فشار افزایش قیمت گاز مصرفی صنایع بر گردن مردم است گفت: ما در کمیسیون ویژه از وزارت، نفت، صمت، نیرو و سازمان برنامه و بودجه دعوت می کنیم که در این رابطه توضیح دهند.
پنجمین روز از عملیات امدادرسانی و آواربرداری نیرو‌های امدادی و مردمی در منطقه سیل زده امامزاده داوود انجام شد. در این روز از عملیات، صحن و محیط داخلی امامزاده داوود توسط نیرو‌های امدادی جهت پاکسازی مورد شست و شو کامل قرار گرفت. اقدامات نیرو‌های آتش نشانی و امدادی جهت آواربرداری و شناسایی احتمالی جسد فوتی‌های سیل در این منطقه کماکان ادامه دارد.
طی روز‌ گذشته و امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
«محمود حسنلو» معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سمات گفت: در نظر داریم تا بزودی توثیق سهام برای دریافت وام از سیستم بانکی را برای همه سهم ها فعال کنیم تا سهامداران بتوانند به راحتی و با استفاده از سرویس‌های آنلاین همانند اپلیکیشن های بانکی به صورت غیر حضوری نسبت به دریافت وام از این طریق اقدام کنند که طبیعتا سجامی بودن اصلی‌ترین شرط دریافت وام از بانک است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره طرح رژیم صهیونیستی که می تواند منجر به تخریب بخشی از مسجدالاقصی و تغییر بافت تاریخی آن شود، هشدار داد.
آیاندا پاتوسی که زمزمه های جدایی اش از جمع شاگردان نکونام به گوش می رسید، دقایقی پیش این شایعه را به واقعیت تبدیل کرد و از جدایی اش از جمع فولادی ها رسما اعلام کرد.
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: به جرات می توان گفت که سرود «سلام فرمانده» در هر جایی که طنین انداز شود صدای آن پایه های کاخ سفید را لرزان می کند و دیری نخواهد پایید که همه مهدی باوران در شهرهای آمریکا و حتی در مقابل و درون کاخ سفید این سرود را زمزمه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ