هم‌زمان با اعزام کاروان امدادرسانی اربعین به مناطق مرزی عراق، «گواه‌یار»، ناوگان امدادی خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل برای ارایه خدمات به محصولات این شرکت با حضور مدیرعامل ایران‌خودرو راه‌اندازی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از افزوده شدن هزار خودرو نجات و ۳۰۰ آمبولانس به ناوگان امدادی هلال‌احمر خبر داد.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده ناوگان وارداتی از خارج کشور با عمر کمتر از 5 سال با رعایت ضوابط فنی مجاز به ارائه خدمات ترانزیتی هستند.
طبق آمارهای تجمیعی حدود ۷۰درصد از ناوگان ایران بیش از ۲۵ سال سن دارند؛این آمار نشان می‌دهد خطرات بالقوه‌ای حوزه تجاری را تهدید می‌کند و این عمر طولانی بر افزایش مصرف سوخت اثر محسوسی دارد.
ناوگان حمل و نقل عمومی نفس ندارد
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حجم عملیات‌های هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته گفت: در سه روز گذشته ۱۷۳ مصدوم حوادث و سوانح مختلف توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
سخنگوی طرح نوروزی هلال احمر با اشاره به تداوم طرح ملی نوروزی هلال احمر از انتقال ۱۳۴۷ مصدوم سوانح و حوادث مختلف توسط ناوگان امدادی این جمعیت به مراکز درمانی خبر داد.
شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: به واسطه گستردگی استان و حجم ترددها، تقویت امداد هوایی برای استان اصفهان اجتناب ناپذیر است.
سخنگوی هواپیمایی کشوری گفت: خرید و نوسازی ناوگان هوایی در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سال آینده، ناوگان امدادی هلال‌احمر تقویت و به‌روز رسانی می‌شود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: سال آینده، ناوگان امدادی هلال‌احمر تقویت و به‌روز رسانی می‌شود.
بنا به اعلام رسانه های چینی، ناوگانی از نیروی دریایی این کشور به منظور حضور در رزمایش مشترک سه جانبه وارد آفریقایی جنوبی شد.
هم‌زمان با ۲۲ بهمن‌ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، آیین مانور مشترک ناوگان امدادی ایران خودرو و سایپا برگزار شد.
«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
به منظور رفاه حال کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران دو دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه شد.
سند اثرات مخرب تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کمک‌رسانی بشردوستانه به مردم حادثه‌دیده، نیازمندان و بیماران به پیشنهاد هلال‌احمر ایران در بیروت تشریح شد.
ارتش آمریکا  به کار گیری جنگنده های اف-۳۵ خود را در پی سقوط یکی از این نوع جنگنده ها، به حالت تعلیق درآورد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: امروز، پر شدن انبارها و نوسازی و تقویت لجستیک و ناوگان امدادی زمینی و هوایی هلال‌احمر بزرگترین دغدغه این جمعیت است.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
شرکت امدادخودروایران با تفکیک ناوگان خدمت «امدادباتری»، تامین باتری خودرو برای مشتریان را در هر ساعت از شبانه روز سرعت بخشید.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ناوگان خودرویی هلال احمر شامل آمبولانس‌ها و خودروهای نجات با بیش از ۱۵ سال فعالیت، فرسوده شده‌اند.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ضمن اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان و پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر از رایگان بودن خدمات بهداشتی و درمانی زائران اربعین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ