برگ‌های نعناع مزایا و کاربرد‌های بیشتری نسبت به یک نوشیدنی تابستانی خنک دارند. نباید از فواید نعناع برای درمان آکنه غافل شد. آن‌ها همچنین یک عنصر محبوب در لوازم آرایشی و مراقبت از پوست به حساب می‌آیند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیماری ترومبوسیتوز یا پلاکت خون بالا، عارضه‌ای است که در آن تولید پلاکت‌های خون بیش از حد عادی است. پلاکت‌ها یکی از اجزای سلولِ خون هستند که در مغز استخوان به‌ همراه سایر سلول‌های خونی ساخته می‌شوند.
به گفته متخصصان سلامت، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش کردن منظم و انجام فعالیت‌هایی در جهت کاهش استرس می‌تواند به بیماران در مقابله با عوارض منفی روند درمان سرطان و همچنین پیامد‌های خودِ بیماری کمک کند.
اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید. تحقیقات نشان می‌دهد که غذای سالم خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت‌های سالم می‌تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.
همشهری آنلاین نوشت: سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.یکی از روش‌های سنتی در درمان سنگ کلیه نوشیدن هندوانه پخته است.
با توجه به این که کمردرد علت‌های بسیار مختلفی دارد، مصرف برخی دارو‌ها گاهی اوقات برای درمان و گاهی اوقات برای کنترل درد و کاهش التهاب استفاده می‌شود؛ بنابراین مصرف دارو‌های ضد درد برای درمان برخی کمردرد‌های شدید کاربرد ندارد و فقط برای کاهش درد و قابل تحمل شدن آن برای بیمار استفاده می‌شود.
افتادگی پلک یک مشکل زیبایی است که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عوامل سن، ضعف عضلات پلک و کاهش کلاژن و الاستین پوستی رخ دهد. درصورتی‌که مشکل شدید باشد و به‌شدت تأثیری بر بینایی یا راحتی چشم‌ها داشته باشد، توصیه می‌شود به یک چشم‌پزشک مراجعه کنید.
عفونت و سرماخوردگی‌های ساده به مرور زمان به سینوزیت تبدیل می‌شود.
ماسک کیوی به کاهش لکه‌های صورت و تولید رنگدانه‌های تیره پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی فلاونوئید‌هایی مانند کوئرستین است که فعالیت تیروزیناز را مهار می‌کند.
برخی دارو‌ها موقتاً یبوست را درمان می‌کنند، ولی نکته اینجاست که مصرف خودسرانه و درازمدت این دارو‌ها می‌تواند اثرات مخرب فراوانی داشته باشد.
ممکن است بتوانید با ترکیبی از تغییرات سبک زندگی و تنظیم رژیم غذایی گاز اضافی را از بین ببرید و نفخ را کاهش دهید.
محققان دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگاه رویان در پروژه ای مشترک توانستند با استفاده از روش‌های نوین مهندسی و هوش مصنوعی، گامی مفید به منظور بهبود روش‌های درمان ناباروری بردارند.
یک جراح مغز و اعصاب و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص روش‌های نوین جراحی مغز توضیحاتی ارائه داد.
بررسی‌ها نشان داده اند که روغن چای می‌تواند در از بین بردن نوعی قارچ خاص، که مولد شوره سر و درماتیت سبوره‌ای است، موثر واقع شود.
در این اینفوگرافیک قصد داریم شما را به طور کامل با راه‌های مقابله با اضطراب انواع بیماری‌ها آشنا کنیم و اطلاعات کافی در مورد درمان آن را در اختیارتان بگذاریم. پس تا پایان با ما همراه باشید.
در بیشتر مواقع فیزیوتراپی پا برای درمان این بیماری توسط پزشکان توصیه می‌شود، ولی باز هم می‌توان با روش‌های ساده‌تر خانگی این بیماری را درمان کرد.
در زمان سرماخوردگی کودکان والدین تلاش می‌کنند با هر راهکاری به درمان کودک بپردازند. بهتر است به جای استفاده از دارو‌های شیمیایی از روش‌های درمان خانگی برای بهبود نشانه‌های سرماخوردگی استفاده کنید.
امروزه تکنیک و روش‌های متعددی کشف شده است که با توجه به رعایت آن‌ها، رگ‌های خونی و ماهیچه‌ها به آرامش می‌رسند و درنهایت فشارخون کاملاً قابل‌کنترل می‌شود.
در این بسته سلامت نظر متخصصان درباره تاثیر مصرف آنتی‌بیوتیک بر عفونت ادارای زنان و انتقاد به روش‌های جدید جوان‌سازی پوست را ببینید.
بهترین میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی برای درمان و کنترل کبد چرب درمان فوری کبد چرب با روش‌های طبیعی و استفاده از میوه‌ها مزایایی نسبت به مصرف دارو‌ها دارد که اصلی‌ترین آن‌ها تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر بیماری هاست. از آنجا که بیماری کبدچرب از جمله بیماری‌های خاموش و بی نشانه است، پیشگیری از ابتلا به آن از جمله اولویت‌ها قرار می‌گیرد.
گرایش جامعه به سمت زیبایی، باعث شده تا افراد نسبت به داشتن دندان‌های سالم، حساسیت بیشتری به خرج دهند. از همین رو، در سال‌های اخیر؛ شاهد افزایش مراجعات به مطب‌ها و کلینیک‌های دندانپزشکی هستیم.
روش‌های موثر خانگی و طبیعی وجود دارند که در درمان سوختگی تاثیرگذار بوده و در تسکین آن معجزه می‌کنند.
یکی از روش‌های درمان انواع زخم، استفاده از عسل برای سرعت بخشیدن به روند التیام بافت آسیب دیده است؛ مطالعات جدید نیز اثرات ترمیمی عسل روی زخم‌ها را به اثبات رسانده است.
سرفه‌های خشک می‌توانند ناراحت کننده باشند. خوشبختانه راه‌حل‌های مختلفی برای درمان وجود دارد. اگر می‌خواهید از مراجعه به مطب پزشک در این روز‌ها صرف‌نظر کنید و سرفه خشک خود را در خانه درمان کنید، راه‌حل‌های زیر را در نظر بگیرید.
رنگ پریدگی لب‌ها، احساس خستگی، سرگیجه و سردرد، تنگی نفس، سرعت ضربان قلب، عدم تمرکز، خواب آلودگی، بی حوصلگی، ریزش مو، تغییرات خلقی و کمبود انرژی، از مهم‌ترین علائم کم خونی به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ