با توجه به این که کمردرد علت‌های بسیار مختلفی دارد، مصرف برخی دارو‌ها گاهی اوقات برای درمان و گاهی اوقات برای کنترل درد و کاهش التهاب استفاده می‌شود؛ بنابراین مصرف دارو‌های ضد درد برای درمان برخی کمردرد‌های شدید کاربرد ندارد و فقط برای کاهش درد و قابل تحمل شدن آن برای بیمار استفاده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنار یک رژیم غذایی اصولی و برنامه ورزشی این توصیه ها چربی سوزی تان را دوبرابر می کند.
عدل خو با عنوان اینکه ۵۰ درصد کمردردها ظرف یک ماه خود به خود خوب می‌شود، گفت: تا ۹۰ درصد کمردردها نیز تا ۸ هفته بهبود می‌یابد و ما برای ۱۰ درصد کمردردهایی که بعد از دو ماه خوب نمی‌شوند، سراغ روش‌های تشخیصی می‌رویم.
یک فوق تخصص درد به تشریح روش‌های تشخیص کمر درد پرداخت و گفت: انتخاب روش تشخیص کمر درد با تصمیم پزشک صورت می‌گیرد.
طب سوزنی مزایای بسیاری برای درمان کمردرد دارد و می‌تواند راه‌کاری مناسب برای افرادی که می‌خواهند بدون عمل‌های سخت و طاقت فرسا از درد کمر خود رهایی پیدا کنند، باشد.
فرشاد مومنی می‌گوید حساسیت زدایی نسبت به وضعیت محرومان و بنگاه‌های اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است. او همچنین می‌گوید نمی‌توان با فقر و فلاکت مردم و چاق کردن رباخواران دین مردم را حفظ کرد.
تحقیقات نشان داده است که مثبت اندیشی می‌تواند به کاهش درد‌های کمر و ناحیه پشت کمک کند. درد‌های مناطق تحتانی کمر معمولاً بیشتر طول می‌کشند و علت آن شاید ثبت درد در حافظه مغز باشد و علت این پدیده را باید در افکار شخصی و نگرش فرد بیمار به مقوله درد جست‌وجو کرد.
یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.
ستاره مراکشی پاری سن ژرمن با اخراج در دقیقه 20 مسابقه برابر لوریان دست گالتیه را در پوست گردو گذاشت.
قبل از این که وارد فهرست علائم این عارضه شویم بهتر است که این نکته را در نظر داشته باشید افراد مختلف میزان متفاوتی از شدت و ضعف علائم را تجربه می‌کنند. در واقع این عارضه یعنی گودی کمر در همه افراد به شکل یکسانی بروز و ظهور نمی‌کند در نتیجه علائم و نشانه‌های افراد نیز از جهت نوع و شدت و ضعف نیز برابر نخواهند بود؛ بنابراین نتیجه گرفته می‌شود که ممکن است دو نفر مبتلا به عارضه گودی کمر تفاوت‌های آشکاری را در بروز و ظهور این مساله داشته باشند.
یک جراح ستون فقرات گفت: مفصل‌های کمر با حرکت تغذیه می‌شوند نه با خوابیدن. فعالیت مناسب بدون فشار، ضامن سلامتی است.
مصرف نبات موجب کاهش و تسکین درد معده و همچنین درد ناشی از انقباض ماهیچه‌ها می‌شود. نبات داغ برای کاهش درد کمر، تسکین درد پشت، بهبود پا درد و رفع درد‌های ناحیه شکم بسیار مفید و موثر است.
اگر بالنگ خشک را در داخل لباس بگذارند از بید یا مورزدگی آن جلوگیری می‌کند. اگر بالنگ را در روغن کنجد حل کرده و بگذارند روغن مدتی بماند، روغن حاصل برای سیاتیک و درد مفاصل، دردهای عصبی و کمر درد، درد مثانه مفید است که به صورت خوراکی و ضمادی مصرف می‌شود.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
محققان در حال بررسی ارتباط بین بی خوابی و کمردرد هستند.
کمر درد به صورت‌های مختلف در افراد دیده می‌شود. گاهی به صورت گرفتگی‌های ناگهانی یا دردهای شدید و زودگذر که ممکن است بین چند روز تا چند هفته طول بکشد. اما درد آن اغلب به گونه‌ای است که مانع از انجام فعالیت‌های فرد خواهدشد.
کمر درد مشکل رایجی است که بسیاری از ما بار‌ها آن را تجربه کرده‌ایم. البته بعضی افراد به طور مزمن دچار این بیماری هستند. تغذیه می‌تواند در هر کدام از انواع کمر درد نقش مهمی داشته باشد. به این ترتیب برای کاهش میزان درد به افرادی که دچار کمر درد مزمن هستند توصیه می‌شود رژیم غذایی خاصی در پیش بگیرند.
در شرایطی که کلیان ام‌باپه سه پنالتی را مقابل امیلیانو مارتینز به گل تبدیل کرده بود، کومان مسی را به جام نزدیک کرد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل هلند از پاسخ مستقیم درباره آمادگی آنخل دی‌ماریا و حضور او در این دیدار طفره رفت.
رئیس مرکز تحقیقات روماتولوژی کشور گفت: کمردرد‌ها علل مختلفی دارند که یکی کمردرد‌های مکانیکی است. این نوع از کمردرد بر اثر فعالیت ایجاد شده و با استراحت بهبود می‌یابد. علت این نوع از کمردرد‌ها می‌تواند جابجایی دیسک کمر یا آرتروز ستون فقرات یا ضایعات اطراف مفصلی مانند عضلات و اعصاب اطراف مفصل باشد که دچار مشکل می‌شود و باید بر اساس آن علت خاص، مورد بررسی قرار گیرد.
کمر مهاجم استقلال زیر تیغ جراحی
علیرضا طبیب خویی، جراح متخصص مغز و اعصاب گفت: فشار فیزیکی بیش از حد، رفتار‌های شدید با ستون فقرات، نشستن‌های طولانی و رانندگی‌های طولانی، باعث آسیب به دیسک می‌شود. دیسک آسیب دیده با داخل شدن به کانال نخاعی باعث تنگ شدن آن می‌شود. این بیماری بیشتر در افراد بالای ۵۰ سال دیده می‌شود.
نتایج مطالعات اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران مبتلا به تنگی کانال نخاعی کمری، پنج تا ۱۵ سال پس از تشخیص تنگی، به کاردیومیوپاتی آمیلوئید ترانس تیرتین مبتلا می‌شوند. این امر ماورر را بر آن داشت تا به این فکر کند که آیا غربالگری این بیماران که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند می‌تواند افرادی را که در معرض خطر کاردیومیوپاتی ترانس تیرتین هستند یا در مراحل اولیه قرار دارند را شناسایی کند.
چند ماه پیش و در زمستان سال ۱۴۰۰ نیز دفتر مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس، در گزارشی چالش‌های تقنینی و نظارتی ساماندهی کودکان زباله‌گرد در ایران را بررسی کرد که در بخشی از آن آمده است: «مدیریت پسماند به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان مدیریت شهری، پیش‌تر عمدتا موضوعی زیست‌محیطی و اقتصادی تلقی می‌شد، اما امروزه با تبدیل‌شدن به کانون و زمینه شکل‌گیری پدیده نابهنجار و آسیب‌زایی مانند زباله‌گردی کودکان، به‌مثابه مسئله اجتماعی و فرهنگی نیز رخ عیان کرده است».
برادران عزیز، با یاری خدای بزرگ با اسم مولای متقیان عملیات را شروع کردیم. هم‌اکنون خرمشهر، این سرزمین حماسه و خون، در انتظار ورود فرزندان دلیر اسلام است. دل‌های ملت برای آزادی خونین‌شهر می‌تپد و دشمن خدا و رسول خدا در مقابل یورش‌های سربازان قدرتمند اسلام به خواری و زبونی کشیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ