بررسی‌ها نشان داده اند که روغن چای می‌تواند در از بین بردن نوعی قارچ خاص، که مولد شوره سر و درماتیت سبوره‌ای است، موثر واقع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، روش‌های مشارکت در پویش «شوق زیارت» را اعلام کرد.
مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به تبلیغات مواد مخدر و روان‌گردان در فضای مجازی به مردم هشدار داد و گفت: امروزه مواد روان‌گردان جدید در بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع و با تبلیغاتی مانند «برای رایحه درمانی»، «برای مصرف انسانی نیست»، «مورد استفاده در بخور»، «آرام‌بخش»، «شادی‌آور» و... و به منظور گمراهی مصرف‌کنندگان و مراجع کنترلی عرضه می‌شوند.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
بسیاری از ما بر اثرِ فشار‌های کاری و روزمره نمی‌توانیم خواب مناسبی داشته باشیم، اما گاهی با رعایت برخی نکات ساده مانند استفاده از مواد غذایی خواب آور می‌توانیم کیفیت خواب خود را بالا ببریم.مواد غذایی خواب آور از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید به کمک آن‌ها بیخوابی خود را درمان کنید. ما در اینفوگرافیک زیر به برخی از این مواد غذایی که به بهبود خواب کمک می‌کنند اشاره کرده‌ایم.
از گذشته‌های دور در ایران رسم بر این بوده است که از مهمانان، به‌خصوص در روز‌های گرم سال با شربت خانگی پذیرایی شود. این نوشیدنی‌های خوشمزه ایرانی علاوه بر رفع عطش، دارای خواص بی‌شماری هستند.
افتادگی پلک یک مشکل زیبایی است که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عوامل سن، ضعف عضلات پلک و کاهش کلاژن و الاستین پوستی رخ دهد. درصورتی‌که مشکل شدید باشد و به‌شدت تأثیری بر بینایی یا راحتی چشم‌ها داشته باشد، توصیه می‌شود به یک چشم‌پزشک مراجعه کنید.
تعدادی از اسپری‌های بینی ممکن است باعث خشکی بینی شوند، مخصوصا زمانی که روز‌های زیادی از آن‌ها استفاده میشود. این اسپری‌ها ممکن است اثر نامطلوب داشته باشند که شما را مجبور به استفاده برای مدت زمان طولانی میکندواگر بیشتر از ۳ الی ۴ روز به اسپری بینی نیاز داشتید بهتر از با پزشک خود مشورت کنید.
دندان‌ها به طور طبیعی با بالا رفتن سن شروع به زرد شدن می‌کنند که این کاملاً طبیعی است. اما برای سفید کردن دندان‌ها می‌توانید از روش‌های زیادی استفاده کنید.
روش بلیچینگ یا لیزر دندان‌ها یکی دیگر از روش‌های سفید کردن دندان‌ها در دندانپزشکی زیبایی است که در صورتی که دندان‌های مرتب و سالمی دارید می‌تواند جزو به صرفه‌ترین و محافظه کارانه‌ترین روش‌های سفید کردن دندان‌ها برای شما باشد.
ماندن آب در گوش می‌تواند سبب ایجاد عفونت و سپس بیماری‌های دیگر شود؛ بنابراین اگر آب در گوش شما مانده با روش‌های صحیح و مناسب آن را تخلیه کنید.
ممکن است بتوانید با ترکیبی از تغییرات سبک زندگی و تنظیم رژیم غذایی گاز اضافی را از بین ببرید و نفخ را کاهش دهید.
سفید نگه داشتن دندان‌ها ازجمله دغدغه‌های همگانی است که نه‌تنها در سلامتی که در زیبایی انسان نیز نقش به‌سزایی دارد. امروز راه‌های متعددی برای سفید نگه داشتن دندان‌ها وجود دارد که می‌تواند تا حدودی برخی از این دغدغه‌ها را رفع کند.
وجود دارو‌های اضافی و مازاد مصرف در خانه‌ها، یکی از معضلات روز‌های خانه تکانی ایرانی‌ها است. بدانید که گرما، هوا، نور و رطوبت ممکن است به داروی شما آسیب برساند. دارو‌های خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال، آن را در کشوی کمد یا کابینت آشپزخانه خود دور از اجاق گاز، سینک و هر وسیله گرمایی نگهداری کنید. شما همچنین می‌توانید دارو را در یک جعبه ذخیره سازی، در یک قفسه، یا در یک گنجه نگهداری کنید
«گروه سامسونگ» پیش از تاسیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در سال ۱۹۶۹، در کار تولید لباس، صنایع شیمیایی، خودرو و البته لوازم خانگی بودند. اما در نخستین روز‌های تاسیس شرکت، سامسونگ در کار واردات و صادرات میوه و سبزیجات بود.
پیراشکی گوشت با سیب زمینی یکی از روش‌های بسیار خوشمزه برای تهیه یک پیراشکی خانگی با خمیر پیراشکی آماده است.
یک متخصص زنان فلوشیپ ناباروری و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص انتخاب جنسیت نوزاد توضیحاتی ارائه داد.
در حالی که آذرماه امسال هیات دولت مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ و اعلام کرد: تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، روز گذشته خبری مبنی بر توقف مصوبه دولت رسانه‌ای شد که نشان داد پرمصرف ها، مشمول تخفیف گازی دولت شده اند.
در بیشتر مواقع فیزیوتراپی پا برای درمان این بیماری توسط پزشکان توصیه می‌شود، ولی باز هم می‌توان با روش‌های ساده‌تر خانگی این بیماری را درمان کرد.
در زمان سرماخوردگی کودکان والدین تلاش می‌کنند با هر راهکاری به درمان کودک بپردازند. بهتر است به جای استفاده از دارو‌های شیمیایی از روش‌های درمان خانگی برای بهبود نشانه‌های سرماخوردگی استفاده کنید.
عدد گاز وارداتی که ۴/۵ میلیون مترمکعب در روز است، توان پوشش مصرف در استان‌های شمالی را ندارد. چراکه فقط در استان گیلان روزانه ۱۸میلیون مترمکعب گاز در شبکه خانگی مصرف می‌شود. این ناترازی سبب شده تعطیلی ادارات استان گیلان در روز‌های پنج‌شنبه در دستور بررسی قرار گیرد و در گام نخست تعطیلی ادارات در روز اول دی‌ماه اجرایی شد تا اثرات این تصمیم در میزان مصرف سنجیده شود.
روش‌های موثر خانگی و طبیعی وجود دارند که در درمان سوختگی تاثیرگذار بوده و در تسکین آن معجزه می‌کنند.
روش‌های خانگی مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده از روغن‌های گیاهی و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم و حاوی خوراکی‌های مفید برای سلامت پوست اشاره کرد.
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
آلودگی هوا سمی است که به مرور وارد ارگان‌های بدن می‌شود و در درازمدت یکی از اصلی‌ترین علل مرگ و میر در جهان شناخته شده است. برای سم زدایی بدن در روز‌های آلوده، کارشناسان توصیه می‌کنند که مایعات بیشتری بنوشید، سالاد بخورید و از هر گونه فعالیت بدنی سریع حتی در داخل خانه خودداری کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ