اردوی تیم ملی فوتبال زنان فردا خاتمه می باید و زمین شماره یک کمپ تیم های ملی به تیم تحت هدایت امیر قلعه نویی تحویل می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
بعد از حذف تیم ملی زنان آمریکا از جام جهانی، اسطوره فوتبال این کشور از حضور در میادین کناره‌گیری کرد.
مدافع تیم ملی فوتبال زنان مراکش اولین بازیکنی شد که در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان با حجاب بازی کرد. «نُهیله بنزینه» مدافع تیم ملی مراکش با قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل کره‌جنوبی، تبدیل به اولین زن فوتبالیست در تاریخ مسابقات جام جهانی زنان شد که با پوشش حجاب بازی کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال زنان مراکش در دیدار برابر کره جنوبی با پوشش کامل بازی کرد تا به اولین زنی تبدیل شود که در جام جهانی با حجاب بازی کرده است.
یک بازیکن محجبه تیم فوتبال زنان مراکش که در جام جهانی ۲۰۲۳ حضور دارد اولین بازیکنی خواهد بود که با روسری در مسابقات شرکت می‌کند.
نام مارتا در فهرست تیم ملی برزیل برای جام جهانی زنان قرار گرفته و او بازی در ششمین جام جهانی خود را نیز تجربه خواهد کرد.
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زنان ایران گفت: دوری ۷ ساله بانوان از مسابقات و تعطیلی اردوها سبب شده تا بانوان فوتسالیست از نظر تکنیک فاصله زیادی با حریفان آسیایی داشته باشند.
در ادامه رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در تهران، تیم بانوان در دور برگشت به مصاف تیم ژاپن رفت و مغلوب این تیم شد.
فوتبالیست پیشین اسپانیایی به دلیل رهبری یک شبکه مواد مخدر به زندان محکوم شد.
دنی آلوز پس از تقاضای طلاق همسرش از او در زندان اعتصاب غذا کرده است.
رونالدو جونیور، پسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر در کلیپی جدید با همراهی یکی از دوستانش ظاهر شد. در این ویدئو پسر ۱۲ ساله رونالدو در حالی که با یک کودک عربستانی هم سن و سال خود ظاهر شده و پیراهن باشگاه النصر را بر تن کرده بودند، تعامل کردند. در این ویدئو جونیور گفت: درود بر ابو راکان.
فوتبالیست سابق آمریکایی با اقدامی وحشیانه علیه همسرش به 6 ماه زندان محکوم شد.
3 روز پیش اعلام شد، درحالی‌که دنی آلوز به اتهام تجاوز در زندان به‌سر می‌برد، همسرش درخواست طلاق از او را به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید به ادعاهای قربانی این پرونده اعتماد دارد.
تیم ملی فوتسال زنان ایران با شکست 5 بر 4 ازبکستان در دیدار نهایی مسابقات کافا 2023 موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها شد.
ضبط اتفاقی دوربین نصب شده بر روی لباس نگهبان کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونای اسپانیا از قربانی تعرض که علیه دنی آلوز شکایت تنظیم کرده است، جزئیات تازه‌ای از شب حادثه را برملا و اتهام این فوتبالیست را محرز کرد.
کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال و از هر لحاظ یک فوتبالیست بی همتاست حتی اگر افکار عمومی به او خیانت کرده‌ باشند.
کریستیانو رونالدو در تاریخ فوتبال و از هر لحاظ یک فوتبالیست بی همتاست حتی اگر افکار عمومی به او خیانت کرده‌ باشند.
الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا، برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلای بهترین فوتبالیست زن را به خود اختصاص داد.
الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا، برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلای بهترین فوتبالیست زن را به خود اختصاص داد.
الکسیا پوتیاس، کاپیتان تیم زنان بارسلونا، برای دومین سال پیاپی جایزه توپ طلای بهترین فوتبالیست زن را به خود اختصاص داد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، زمانی که مدال برنز را به بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی فوتبال زنان زیر ۲۰ سال اهدا کرد، با موقعیتی خنده دار مواجه شد. برخی از آنها پس از دریافت مدال دست خود را دراز کردند تا سر طاس اینفانتینو را لمس کنند، چالشی که خنده رئیس فیفا را به دنبال داشت.
جایزه بهترین فوتبالیست سال یوفا در بخش‌ مردان و زنان به کریم بنزما و الکسیا پوتیاس تعلق گرفت.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ