وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در۹۰۰ شهر کمبود زمین نداریم، خاطرنشان کرد: قرار است زمین‌های ۲۰۰ تا ۲۵۰ متری به همراه وام و دیگر خدمات برای ساخت منزل به مردم ارائه شود و اگر کسی پول برای ساخت مسکن ندارد تدریجی آن را بسازد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بذرپاش گفت: برای ارزان‌تر شدن سفر‌ها نیز مقرر شد هزینه خدمات فرودگاهی دو کشور حذف شود و به صفر برسد که در کاهش هزینه تمام شده گردشگران تاثیر گذار است.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران از معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در پل مرزی مشترک بین دو کشور در مرز آستارا استقبال کرد.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی گفت: در نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار هکتار زمین در سراسر کشور تأمین شده که چهار برابر زمین‌های پروژه مسکن مهر است.
اصفهان- بذر پاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه در بدو ورود با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان به مقام شامخ شهدای این دیار ادای احترام کرد.
اصفهان- مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی لحظاتی قبل وارد اصفهان شد.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی فردا سه‌شنبه برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مسکن و راه و بازدید از دیگر طرح‌های عمرانی به استان اصفهان سفر می‌کند.
وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط اقتصادی میان ایران و آذربایجان به ویژه تکمیل کریدور راهبردی شمال_ جنوب تاکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات واگذاری رایگان ۲۰۰ متر زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر گفت: هزینه آماده سازی این زمین‌ها ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است.
دزفول- وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به برگزاری جلسات فشرده با هیأت‌های سوری در روز گذشته از توافق در زمینه‌های مبادلات مالی و افزایش روابط اقتصادی دو کشور خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دبیر هیأت دولت خواستار لغو تفویض اختیار به استان فارس درباره طرح ۵۷ هکتاری پیرامون حرم حضرت شاهچراغ (ع) با هدف حفظ بافت تاریخی شیراز شد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در بازدید مرکز کنترل ترافیک راه آهن با عذرخواهی از مردم به خاطر مشکلات اخیر به نوسازی ناوگان ریلی تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به بحران فرسودگی خودروهای جاده ای که در نتیجه منجر به مصرف بالای سوخت می شود گفت اگر تولید داخل پاسخگوی جابجایی ناوگان فرسوده نبود، به واردات رو می آوریم.
شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی امروز نامه استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرده است.
وحید قربانی -سرپرست روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی- اعلام کرد خبر استعفای وزیر راه صحت ندارد و موضوع استعفا تکذیب می‌شود.
وزیر اقتصاد آلمان خواستار لغو ممنوعیت استخراج گاز شیل در این کشور برای تأمین بخشی از نیاز این کشور به این حامل انرژی شد.
وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن بر جذب مشارکت مردمی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.
وزیر راه و شهرسازی در مورد ارائه مشوق‌های جدید برای نوسازی بافت‌های فرسوده توضیحاتی ارائه کرد.
قاسمی گفت: ظرفیت هوایی محدویت دارد اما با پیگیری ما ظرفیت همکاران در نیروهای مسلح حدود ۱۲۰ هزار نفر حداکثر است.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرونده مسکن تا سال آینده به دستور رییس جمهور و تاکید وزیر راه و شهرسازی باید بسته شود.
سخنگوی دولت از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که در بیمارستان بابت ضایعه کمر بستری شده، عیادت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ