نشست تخصصی درباره اصالت نقش ساسانی پس از حواشی بوجود آمده در باره آن درحالی برگزار شد که رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی معتقد است نباید در پژوهش خست داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد با حضور نخبگان، مقامات ارشد وزارت خانه ها و سازمان های مردم نهاد و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز برگزار شد.
بیانیه سیاستی هفت بندی مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ساماندهی حوزه دارو، پس از برگزاری نشست تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران بخش‌های مختلف تدوین و منتشر شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
دور سوم نشست های تخصصی با تیم های ملی دواطلب اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو با حضور مسئولین کمیته، مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و مسئولین و مربیان شمشیربازی، اسکیت و تیراندازی برگزار شد.
نشست تخصصی «بررسی و تحلیل تحولات منطقه قفقاز» با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدات پیش روی ایران، با توجه به تحولات صورت گرفته در منطقه قفقاز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
نخستین نشست تخصصی مزارع نوآوری با هدف برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت ۴۶ مزرعه نوآوری در بهره‌وری از منابع آب و خاک و ایجاد ۱۰۰ مزرعه نوآوری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
نشست تخصصی”چالش‌های قضایی-پزشکی تغییر جنسیت” در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار می‌شود.
کمیته ملی پارالمپیک جلسات تخصصی فنی رشته‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو۲۰۲۲ را با برگزاری نشست با چند رشته دیگر دنبال کرد.
نشست‌های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزامی به بازی‌های آسیایی با برگزاری نشست با مسئولان سه فدراسیون کشتی، دوومیدانی و تنیس پیگیری شد.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
کمیته ملی پارالمپیک برگزاری نشست‌های تخصصی با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۰ هانگژو را آغاز کرده و پیگیری آن را در برنامه دارد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از برگزاری نخستین نشست هماهنگی تخصصی سومین تمرین امداد هوایی در شهر تهران خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: نشست تخصصی راهکارهای ارتقای اخلاق امدادگری برگزار می‌شود
رئیس سازمان جوانان از برگزاری نخستین نشست تخصصی راهبردی کانون‌های طلاب جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از برگزاری نشست‌های تخصصی «نگاتیوهای شیشه‌ای قاجار» و «آثار روشنایی کاخ گلستان» به‌مناسبت هفته پژوهش خبر داد.
همزمان با هفته پژوهش، نشست تخصصی هوش مصنوعی، فرهنگ و حکمرانی آینده در دانشگاه علم و صنعت برگزار و مرکز نوآوری حکمرانی هوشمند این دانشگاه افتتاح می شود.
نشست تخصصی «نقش آموزش عالی در توسعه بخش کشاورزی» با تجلیل از زنده یاد دکتر بهزاد قره یاضی، پایه گذار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار/ قتل تاجر لاستیک با شلیک یک گلوله/ سارقان محله سیدخندان دستگیر شدند/ درگیری مرگبار به خاطر یک دختر/ دوستی اجتماعی حقه‌ای برای هوسرانی/ ۴۵ دقیقه گروگان گیری به خاطر نمره منفی رانندگی/ آتش بر جان برج «لیدوما»/ پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
گویا در تعطیلات تابستانی لیگ هم مربیان و مدیران عامل تیم‌ها کارهای مهمتری از حضور در نشست تخصصی سازمان لیگ دارند و وقعی به دانستن اطلاعات جدید کمیته برگزاری مسابقات نگذاشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ