این روزها محله گلشهر مشهد از همیشه شلوغ‌تر و پر جنب و جوش‌تر است؛ چون زائرین افغانستانی اربعین در تکاپوی رفتن به کربلا هستند و هر یک دنبال کاری. مجله مهر از فلکه دوم گلشهر گزارش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چمدان را روی میز تیمسار می‌گذارد و می‌گوید این چمدان مال شماست. تیمسار می‌گوید: «داخل آن چیست؟» جواب می‌دهد که این درآمد یک سال من است؛ من ۳۰۰ هزار تومان در این سال درآمد داشته‌ام. این نان را شما در دامن من گذاشته‌اید. در آن زمان مبلغ زیادی بوده است. تیمسار به او می‌گوید این چمدان را بردار. خودت زحمت کشیده‌ای و این پول مال عرق‌هایی است که ریخته‌ای. برو به امید خدا. آن جوان کاسب خوبی شد و توان مالی بسیار خوبی پیدا کرد.
مدیرعامل باشگاه پرپسولیس به حامی مالی خود بابت تسویه ارزی وعده دریافت پول از AFC داده است.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است
پریگوژین می گوید: «واگنر در ۱۰ سال گذشته، بر اساس قرارداد توافقی، فقط با پول نقد کار می‌کند و من کاملاً به آن پایبند هستم.»
مهاجمانی که در فصل نقل و انتقالات رقم‌های میلیاردی را به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌کنند و در نهایت هم به آن می‌رسند، در طول فصل بیست و دوم «فقیرانه» گل زده‌اند و رکوردی کم سابقه را رقم زدند.
موقعی که من پول را قرض دادم فکر نمی‌کردم احتیاجی به چک و سفته باشد ولی ایشان خودش می‌داند این اتفاق بین‌مان افتاده و چرا من در مورد آدم‌های دیگر این حرف را نزدم؟
راننده‌ قمی ۴۰۰ میلیون تومان پول زائر عراقی را بازگرداند.
شاید مدیران بانک مرکزی به ایشان گفته‌اند که نمی‌شود همین الان دو تا از دستگاه‌های چاپ پول را به برق زد و پول چاپ کرد. شاید گفته‌اند که نمی‌توانند در دفاتر و حساب‌های ملی این اعتبار را بگنجانند تا به حساب فرهنگیان واریز شود. هر چه که هست؛ شکل و نحوه کار است.
آن‌ها در تحقیقات منکر ادعای گروگانگیری شدند و گفتند: ما از شوهر سابق این خانم پول می‌خواستیم، اما او به ما گفت پول‌هایش را به عنوان مهریه به همسرش داده است وقتی به سراغ این زن رفتیم او منکر شد، اما گروگانگیری را خودش مطرح کرد و گفت چندین عکس و فیلم از او بگیریم و برای همسر سابقش ارسال کنیم تا در ازای آزادی او پول بدهد. اما مرد جوان پولی نداد و وقتی می‌خواستیم از خانه بیرون بیاییم او سوار بر خودروی ما فرار کرد.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
مهاجری نوشت: دعوای شدیدی راه افتاده بر سر اینکه هیات ۷ نفره می‌خواهند بدون هیچ جساب و کتابی اموال دولت را بفروشند. یکسال و نیم پیش که خود دولت را مفت مفت به جماعت پایداریچی فروختند و حتی یک پول سیاه بابتش نگرفتند صدای هیچکس در نیامد.
تیم خوشه طلایی ساوه به تعدادی از هتل‌ها در شهرهای مختلف بدهکار است و این موضوع صدای مدیران هتل‌ها را در آورده است.
ماجرای تامین پول از سوی مدیریت باشگاه برای رساندن دریافتی بازیکنان استقلال به 40 درصد روایت جالبی دارد.
رضا مهاجری پس از شکست برابر فولاد، انتقادات تندی را نسبت به مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان مطرح کرد.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انتقاداتی را نسبت به مشکلات مالی باشگاهش به زبان آورد.
بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان زیر نظر رضا مهاجری از روز گذشته تمرینات را از سر گرفتند.
با توجه به اینکه باشگاه سانتاکلارا دریافت پول نقد را نیز رد کرده، به هر ترتیب باید دید که مدیریت فعلی باشگاه به چه طریق می‌تواند این گره کور شده را باز و نگرانی‌ها بابت ادامه حضور محبی را برطرف کند.
نام شناسنامه‌ای و گذرنامه‌ای همسر ظریف «مریم» نیست ضمن اینکه ایشان و همسرش هیچ حسابی در بانک پاسارگاد ندارند.
حالا که مدیری این پول را گرفته، پرسش این است که چه کسی پول‌ها را داد. مگر نمی‌گویند همین چند روز پیش سی میلیارد تومان از صداوسیماگرفته؟ این پول‌ها مشروع است یا نامشروع؟ اگر مشروع است چه جای اعتراض؟ و اگر نامشروع است چرا جلوی پرداختش را نگرفتند؟
محسن بنگر تایید کرد یک بازیکن به خاطر پول پدرش به شکل عجیبی وارد ترکیب امید وحدت مشهد شده است.
محسن بنگر تایید کرد یک بازیکن به خاطر پول پدرش به شکل عجیبی وارد ترکیب امید وحدت مشهد شده است.
فرض کنیم این حرف که فولاد مبارکه این مبالغ را بدون درخواست به گیرندگان پرداخت کرده درست باشد. اگر طرف‌های مقابل از دریافت آن خودداری می‌کردند، فولاد مبارکه به زور متوسل می‌شد؟!
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سکوت تلخ در خواستگاری!/ مرگ به خاطر ۱۵ کیلو اضافه وزن/ سد باروق قتلگاه ۳ پسر نوجوان شد/ اعتراف به قتل همسر در افغانستان/ قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما/ قاتل پسرم باید اعدام شود/ ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!/ نقشه مأمور قلابی برای سرقت ۲ کیلو طلا
ماجرای درگیری شدید آجورلو و درودگر سر پول تبلیغات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ