در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
یک تیم با اسمی عجیب آرام آرام خودش را به سطوح بالاتر فوتبال ایران نزدیک می کند و شانس دارد دو فصل دیگر یکی از لیگ برتری ها باشد.
بجز سپاهان و تراکتور، دیگر تیم های لیگ برتر در پی انتخاب یا بقای سرمربی برای فصل بعد هستند، از پرسپولیس قهرمان گرفته تا استقلال و سایر تیم ها.
نساجی در فصلی که گذشت، اصلا روند خوبی در بازی های لیگ برتر نداشت و اگر نتایج هفته های ابتدایی نبود، چه بسا این تیم در هفته های پایانی باید برای بقاء در جمع تیم های لیگ برتری می جنگید!
سرمربی تیم ملی ایران تاکید می‌کند به بازیکنان لیگ برتری توجه ویژه‌ای دارد.
تیم شهرداری گرگان با کسب برتری در دومین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یافت.
منچسترسیتی با برتری 1-2 در زمین فولام که ساده هم به دست نیامد، توانست پس از هفته ها صدرنشین لیگ برتر شود. سیتی حالا با یک بازی کمتر، یک امتیاز بیشتر از آرسنال دارد.
بازیکنان و مربیان لیگ برتری قصد دارند برای حمایت از گری لینه‌کر، شبکه BBC را تحریم کنند.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری در نیم فصل اول گفت: مربیان ایرانی با امکاناتی که به خارجی ها داده می شود بهتر نتیجه می گیرند.
برخی از تیم های لیگ برتری به برگزاری بازی ها در این شرایط آب و هوایی معترض هستند و می گویند سازمان لیگ تنها هدفش برگزاری بازی ها است و به سلامت بازیکنان اهمیت نمی دهد.
پنج بازیکن جدید برای حضور در تمرینات تیم فوتبال جوانان ایران از تیم های لیگ برتری معرفی شدند.
برگزاری دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران در فاصله کوتاهی پس از پایان بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی باعث سرخوردگی هواداران از کیفیت فنی تیم ها و انتقاد آنها از بازیکنان شده است.
هفته دهم لیگ بسکتبال با برتری تیم های مهرام، شهرداری گرگان، آویژه صنعت مشهد، ذوب آهن اصفهان، نبوغ اراک و نفت آبادان همراه بود.
تیم های فوتبال تحت پوشش شرکت مس در سال های گذشته همواره جزو تیم هایی بودند که کمترین مشکلات مالی را در بین تیم های فوتبال کشور داشتند اما ظاهرا ویروس بی پولی به جان این تیم ها نیز رخنه کرده است.
هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور  آقایان جام سردار دل‌ها در آبادان، آمل، کرمان، اراک، بندرعباس و شهرقدس برگزار شد.
هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور  آقایان جام سردار دل‌ها در آبادان، آمل، کرمان، اراک، بندرعباس و شهرقدس برگزار شد.
معمولا تیم های لیگ برتری یک روز بعد از بازی رسمی بازی دوستانه انجام می دهند تا بازیکنان کمتر بازی کرده و ذخیره ها هم در شرایط مسابقه قرار بگیرند.
قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی در دور اول برگزار شد و قرار است مسابقات در این دور با شکل جدید برگزار شود.
در شرایطی که فولاد نیمه اول را با برتری 2 بر صفر به رختکن رفته بود، تبریزی ها توانسته اند بازی را به تساوی بکشانند.
اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، معتقد است دلیل انتخاب بایرن توسط فوتبالیست ها، پول نیست. او بوندسلیگا را هم ضعیف تر از لیگ برتر انگلیس نمی داند.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
رییس مرکز پزشکی ایفمارک به شایعه دریافت هزینه گزاف از باشگاه ها بابت تست های پزشکی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ