راننده‌ قمی ۴۰۰ میلیون تومان پول زائر عراقی را بازگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
باربد گفت: باور کنید من قصد کشتن راننده را نداشتم. او دست بردار نبود و مدام فحاشی می‌کرد. من برای او چاقو نکشیدم. چاقو در غلاف بود و قبل از دعوا آن را در دست داشتم. چاقو اصلاً از غلافش خارج نمی‌شد. وقتی دعوا بالا گرفت می‌خواستم با غلاف چاقو ضربه‌ای به‌صورت هاشم بزنم، اما او صورتش را کنار کشید و ناخواسته چاقو به گردنش برخورد کرد. چاقو غلاف را شکافته و تیغه آن به گردن هاشم برخورد کرد. من وقتی خون را دیدم متوجه ماجرا شدم و به سرعت با موتور فرار کردم.
مکس فرستپن راننده تیم ردبول در حالی که پیشتازی گرندپری استرالیا را به دو قهرمان دیگر داد اما تا پایان مسابقه آن را پس گرفت و برنده شد.
یک راننده کامیون ۳۸ ساله و ایرانی به نام رامین خداکرم رضایی، اخیرا در ردموند واشنگتن مرتکب قتل عجیبی شد. او با بالا رفتن از پنجره یک خانه در ساعت ۲ بامداد، در ابتدا یک زن جوان پادکستر به نام زهره ۳۳ ساله و همسرش، محمد ناصری ۳۵ ساله که به عنوان مهندس نرم افزار در آمازون مشغول به کار بود را به قتل رساند و سپس به خودش شلیک کرد.
اگر فکر می‌کنید که لامبورگینی مناسب جاده‌های غیرهموار است، سخت در اشتباه هستید. برای اثبات این ماجرا، این ویدیو را حتما ببینید.
خانم وکیل و همدستانش دوباره محاکمه می‌شوند/ مرگ مشکوک راننده خون آلود پشت فرمان خودرو!/ مرگ هولناک ۲ کودک ۷ ساله/ مرگ مرموز زن معلول در خانه/ ماجرای نوزادی که دو بار فروخته شد/ اعترافات تکان‌دهنده عروس آدمکش!/ سرقت‌های سریالی با پابند الکترونیکی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت ۲ خواهر از مسافران/ افشای راز یک قتل در تصادف عمدی/ انتقام‌جویی مرگبار از مرد بی‌گناه در زرین دشت/ ماجرای دفن یک جسد با جواز غیر قانونی/ جنایت هولناک به خاطر سرقت دستگاه فرز/ ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!/ تله مرد تاجر برای دستگیری سارق آشنا
ماجرای تریاک کشی «راننده تریلر» با لوله بخاری!
زمانی که عوامل انتظامی داخل موتور تریلر را بررسی می‌کردند متوجه لوله‌های بخاری خودرو شدند که برآمدگی خاصی داشت. با بیرون کشیدن لوله‌های درون موتور، مشخص شد که راننده تریلر حتی از طریق لوله‌های بخاری هم «تریاک کشی» می‌کند تا آن‌ها را به شهر‌های دیگر کشور انتقال دهد.
ساعت ۱۸ روز گذشته یک تانکر در حال تخلیه و تزریق اسید سولفوریک جهت خنثی‌سازی کاستیک ضایعات بود که در حین تخلیه مقداری از مواد در تانکر باقی ماند و به دلیل وزش باد، گاز در فضا منتشر و منجر به گازگرفتگی تعدادی از کارکنان از جمله راننده تانکر شد.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دردسر مرگ سارق برای مالباخته‌ها/ راننده عصبانی زن جوان را زیر گرفت/ ماجرای فیلم چاقوکشی خانوادگی!/ رهایی پسر ۵ ساله از چنگ آدم ربایان/ ماجرای سقوط پیرمرد از دیواره سنگی رودخانه/ قتل عام ۱۰ نفر به دست مرد شیشه‌ای/ نیمروی خونین!/ شوهرم می‌خواست مرا با تبر بکشد
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای گل فروش تزریقی!/ درخواست طلاق به خاطر عشق به فوتبال/ دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی/ قتل هولناک راننده پیک اینترنتی در درگیری ۲۰ نفره/ همدستی پدرزن و داماد برای سرقت از خانه‌های کرج/ رهایی گروگان ۳ میلیاردی در کمتر از ۲۴ ساعت/ ۲ بار قصاص برای تیرانداز سیاه پوش!/ پایان مرگبار میانجیگری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ