اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون پروژه‌های نهضت ملی مسکن به ۳۱ هزار نفر از متقاضیان در استان اصفهان اختصاص یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ارزیابی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زون‌های فرونشست استان انجام می‌شود، گفت: با پدیده فرونشست باید مقابله مهندسی و فنی شود.
عمران‌زاده گفت: در مورد آسیب‌های ترافیکی و حمل و نقل می‌توان اینگونه عنوان کرد که هنگام افزایش جمعیت، وسایل نقلیه افزایش پیدا کرده و به تبع آن، ترافیک نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین نیاز به افزایش وسایل حمل و نقل عمومی و نیاز به احداث معابر شهری جدید نیز زیاد می‎شود.
رئیس جمهور در جریان بازدید از تحریریه جرس صدا و سیما گفت: نهضت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار دولت قرار دارد.
جلسه ارزیابی عملکرد آخرین وضعیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور تیم مشترک بازرسی پروژه‌های نهضت ملی شهرهای جدید برگزار و در این نشست به مدیران کم‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن اخطار داده شد.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: ۲ پروژه بزرگ انتقال آب به اصفهان در حال اجرا است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد اما برای استمرار سرعت پروژه‌ها نیاز به تامین منابع مالی است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: پروژه‌های مربوط به ترافیک، زیبایی شهر، آسفالت، ورودی‌های شهر و اتوبوسرانی در شهر اهواز با جدیت در شهر دنبال شود.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه عقب‌ماندگی زمانی در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن باید جبران شود، از عدم اجرای تعهدات بانک‌ها در این راستا انتقاد کرد.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای هدفمندسازی اجرای پروژه‌های فناورانه حوزه نفت، تفاهم‌نامه‌ای با شرکت مهندسی و توسعه نفت منعقد کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: ایجاد سازمان مهاجرت و حکم رئیس مرکز به عهده وزارت کشور است، اما برای تشکیل سازمان مهاجرت به مصوبه مجلس نیاز است. وزیر کشور همچنین با اشاره به توقف مسکن مهر پرند توسط شهرداری این شهر اظهار داشت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند. اگر چیزی متوقف شود، حتما رسیدگی می‌شود.
وزیر کشور درباره توقف ساخت مسکن مهر پرند توسط شهرداری گفت: شهرداری نمی‌تواند پروژه‌های نهضت ملی مسکن را متوقف کند.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
مسجدسلیمان- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهر خوزستان تا مهرماه سال جاری خبر داد.
دزفول- وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.
دزفول- وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نخستین جلسه قرارگاه نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بر تعیین‌تکلیف و جانمایی اراضی ساخت مرحله سوم پروژه‌های نهضت ملی تاکید کرد.
اردبیل- وزیر راه و شهرسازی گفت: سرعت گرفتن پروژه‌های نهضت ملی مسکن ضروری بوده و لازم است با پیگیری‌ها مشکلات متقاضیان در پرداخت و تامین تسهیلات مربوطه کمتر شود.
مقدمات تهاتر نفت در قبال اجرای پروژه‌های مسکونی فراهم شده و در اولین گام قرار است ۲۰ هزار میلیارد تومان از این طریق به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص پیدا کند.
سرپرست بانک مسکن اقدامات بانک مسکن را در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده و سایر پروژه‌ها تشریح کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
تربت حیدریه - بخشدار رخ از بهره برداری پروژه‌های جلگه رخ تربت حیدریه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبرداد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند.
مدیر کل اداره توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تأکید کرد.
مدیرعامل یک بانک دولتی از واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۵.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مجموعاً ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این سازمان موفق به تأمین زمین در تمامی هزار و ۳۱۲ شهری که طرح نهضت ملی زمین و مسکن در آنها اجرا می‌شود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ