بعداز دکتر توکل و رسول خادم ، کشتی ایران در هیات رئیسه فیلا جایگاهی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل لبنان تن به شکست داد.
دبیر کمیته موسسین بورس املاک تصریح کرد: با عرضه زمین و همچنین اعطای وام ساخت، در عین حال که می‌توانیم نقدینگی سرگردان در اقتصاد کشور را جمع آوری کنیم؛ بخش بزرگی از نیاز مصرفی خانوار را نیز پوشش خواهیم داد و اثر تحریم و تورم در زندگی مردم به حداقل می‌رسد.
دبیر کل کشورهای مستقل مشترک المنافع در سخنانی تاکید کرد که برنامه های غرب برای تضعیف اقتصاد روسیه با شکست روبرو شد.
دبیر شورای نگهبان با بیا اینکه فتنه‌های دشمنان شکست خورده است، گفت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند.
دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال این است که انتخابات آینده به شکست کشانده شود و ۲ سناریوی تحریم انتخابات توسط مردم و کاهش مشارکت را در دستور کار قرار دارد.
دبیر انجمن تأمین کنندگان و تولیدکنندگان برنج در واکنش به مباحث مطرح شده مبنی بر شکسته شدن رکورد واردات برنج، این مساله را تکذیب کرد.
مرد شماره ۷ تنیس جهان از روسیه با شکست قاطع هموطن خود به عنوان قهرمانی رقابت‌های ۵۰۰ امتیازی تنیس دبی دست یافت.
دانیل مدودف احساسات خود را از پیروزی برابر نواک جوکوویچ و صعود به فینال ATP-500 دبی به اشتراک گذاشت.
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه، جنایت دشمن صهیونیست در نابلس را تلاشی شکست خورده دانست.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل نئا سالامیس شکست خورد.
دبیر شورای نگهبان هتاکی نشریه فرانسوی را نشان دهنده شکست توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: متولیان امر اقدامات قانونی خود نسبت به دولت فرانسه را با جدیت و مقتدرانه پیگیری کنند.
شارلروا در حضور تعویضی دو وینگر ایرانی خود مقابل اندرلخت شکست خورد.
تیم شباب الاهلی دبی در مسابقات جام حذفی امارات موفق به شکست الجزیره نشد.
تیم فولاد خوزستان در دیداری دوستانه برابر شباب الاهلی امارات به میدان رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات سنگین‌ترین شکست را متحمل شد.
علیرضا دبیر می‌گوید کشتی‌گیرانی که در فینال جام جهانی مقابل آذربایجان شکست خوردند، بدلیل باخت انفرادی که داشتند، شادی نکردند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می شود؛ چرا که آنها صاحبان واقعی حق هستند.
هاشمی گلپایگانی با اشاره به اینکه بودجه‌ای که دشمن در جبهه ضد فرهنگی هزینه می‌کند بسیار بالاست، گفت: بودجه سال گذشته ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای ۴۶۹ شهرستان و ۳۱ استان از مواجب دریافتی مسیح علینژاد کمتر بوده است.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه روس‌ها بهتر از کشتی گیران ایران، آمریکایی‌ها را شکست می‌دهند، گفت: محمد بنا قهر نمی‌کرد و فقط می‌گفت خسته هستم.
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
بایر لورکوزن در حضور تعویضی ستاره ایرانی خود مقابل فرایبورگ شکست خورد.
برادران عزیز، با یاری خدای بزرگ با اسم مولای متقیان عملیات را شروع کردیم. هم‌اکنون خرمشهر، این سرزمین حماسه و خون، در انتظار ورود فرزندان دلیر اسلام است. دل‌های ملت برای آزادی خونین‌شهر می‌تپد و دشمن خدا و رسول خدا در مقابل یورش‌های سربازان قدرتمند اسلام به خواری و زبونی کشیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ