مرد شماره ۷ تنیس جهان از روسیه با شکست قاطع هموطن خود به عنوان قهرمانی رقابت‌های ۵۰۰ امتیازی تنیس دبی دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، فتح لالیگا را در اولویت عنوان کرد و گفت قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار دشوار است.
تیم والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل تایلند به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان رسید.
دومین پیروزی پیاپی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا رقم خورد.
ایلکای گوندوگان فاش کرد چطور اسکات کارسون، بازیکنان منچسترسیتی را قانع کرده که فینال لیگ قهرمانان را می‌برند و قهرمان اروپا می‌شوند.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
در ادامه مسابقات قهرمانی بوکس جهان سیدشاهین موسوی در اولین گام به مصاف نماینده ترکیه رفت که این دیدار با برتری قاطعانه موسوی به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امیدوار است در دومین تجربه حضورش روی نیمکت این تیم موفق باشد و عنوان قهرمانی آسیا را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد، با دو انتخاب «بازوانش» را قطع کرد.
یک مسابقه فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال پرتغال شاهد ورود یک طوطی ماکائو به زمین بود که منجر به قطع ادامه بازی شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری قاطع مقابل ژاپن برای سومین بار قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا شد.
کارلوس آلکاراس اسپانیایی با برد قاطع دنیل مدودف روس به عنوان قهرمانی رقابت های ۱۰۰۰ امتیازی تنیس ایندین ولز در آمریکا دست یافت.
رومن کوستوماروف قهرمان پاتیناژ (اسکیت نمایشی) المپیک در سال ۲۰۰۶ و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به دلیل بیماری پای خود را از دست داد.
رومن کوستوماروف قهرمان پاتیناژ (اسکیت نمایشی) المپیک در سال ۲۰۰۶ و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ به دلیل بیماری پای خود را از دست داد.
مهدی مهدوی، کاپیتان با تجربه تیم والیبال شهداب یزد، به قهرمانی قاطعانه‌ای همراه با این تیم در لیگ برتر رسید.
فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابتهای قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.
فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابتهای قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.
در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر زنان، خاتون با کسب این پیروزی مهم ۳۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.
تیم ملی گلبلا ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان برابر کلمبیا پیروز شد.
در جریان رقابت های ۵ وزن دوم کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهزمانی جهان، ۳ آزادکار ایران مقابل رقبای خود صاحب برتری شدند و محمودجانلو در ۶۵ کیلوگرم نیز به دیدار رده بندی رفت.
تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر لبنان به پیروزی پرگل رسید.
حسن یزدانی و محمد نخودی ملی پوشان ۸۶ و ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد ایران مسابقات خود را در رقابتهای قهرمانی جهان با پیروزی آغاز کردند.
تیم بسکتبال فیلیپین در روز نخست مسابقات قهرمانی جوانان زیر 18 سال آسیا به یک پیروزی قاطع مقابل سوریه رسید.
با توجه به نتایج بدست آمده در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها، قهرمانی قاطع تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان مسجل شده و تیم‌های اوکراین و آذربایجان نیز برای کسب عنوان نایب قهرمانی با یکدیگر رقابت خواهند داشت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، در نخستین نمایش خود در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا بر تیم چین غلبه کرد.
در فینال جام تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با برتری قاطع مقابل حریف خود از اسلواکی به عنوان قهرمانی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ