تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات سنگین‌ترین شکست را متحمل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوشان بسکتبال ایران نتیجه اولین دیدار خود در تورنمنت پیک را به سودان واگذار کردند.
تیم ملی هندبال مردان ایران سومین بازی دوستانه خود در اردوی صربستان را مقابل تیم دوم لیگ این کشور واگذار کرد.
شکست منچستریونایتد مقابل تاتنهام بدون هری‌کین
شکست عجیب استقلال مقابل حریف لیگ دویی
الوحده با وجود درخشش ملی پوش ایرانی خود مقابل البطائح شکست خورد.
تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم داماش تن به شکست داد.
اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود مقابل میتلند دانمارک مغلوب شد.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته دوم مسابقات برابر میهمان خود تیم هوادار شکست خورد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
تیم ملی بسکتبال زنان دیدار سوم خود در کاپ آسیا را واگذار کرد.
تیم ملی بسکتبال ایران سومین دیدار خود در رقابتهای کاپ آسیا برابر اندوزی را با شکست پشت سر گذاشت.
تیم ملی بسکتبال اسپانیا در دیداری تدارکاتی ولی جذاب، مقابل ایالات متحده آمریکا شکست خورد.
تبریز - کارشناس و مربی فوتبال با اشاره به بازی اول تراکتور مقابل نماینده اصفهان گفت: معتقد هستم با برنامه ریزی می توان شکست مقابل سپاهان را پل موفقیت در مصاف با پرسپولیس دانست.
تیم هندبال نوجوانان ایران آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان را برابر اسلوونی شکست خورد تا به عنوان شانزدهمی این مسابقات بسنده کند.
هافبک باسابقه مس رفسنجان از تلاش این تیم برای کسب نتیجه مطلوب از جدال با استقلال خبر می‌دهد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران پس از سه پیروزی در سطح دوم مسابقات قهرمانی آسیا، برای رسیدن به جمع مدعیان باسابقه این رشته باید امارات را شکست دهد.
بعد از شکست 4-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی هواداران این تیم از جردن هندرسون عصبانی هستند و در شبکه‌های اجتماعی کارزاری علیه کاپیتان لیورپول به راه افتاده و هواداران خواهان خداحافظی او شده‌اند.
بعد از انتقادهای تند و بی‌سابقه آنتونیو کونته از بازیکنان تاتنهام، کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی این تیم، اولین کسی بود که سکوتش را شکست و به سرمربی‌اش پاسخ داد.
رقابت های کاراته قهرمانی آسیا با قهرمانی کومیته تیمی مردان ایران و ناکامی تیم های ملی بزرگسالان ایران در رسیدن به مدال طلا در بخش کومیته انفرادی همراه بود.
اثر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی یا به قول دولت «جراحی اقتصادی» آنقدر ترسناک بوده که حالا رکورد تورم تاریخ در بخش خوراکی شکسته شده است. تورم خوراکی‌ها، ۶ ماه پس از این «جراحی» حالا به ۶۷.۵ درصد در آبان‌ماه رسیده؛ عددی که در تاریخ ایران پس از جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است.
پیش از شروع بازی برزیل مقابل کره جنوبی شهر سائوپائولوی این کشور شاهد ترافیکی بی‌سابقه بود که مجموع طول معابر دارای ترافیک 400 کیلومتر تخمین زده می‌شود.
ستاره باسابقه فوتبال ژاپن، پیکام انتقادات رسانه‌ها از بازیکنان این تیم را به سمت خودش گرفت و از تقصیرش در شکست برابر کاستاریکا گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ