دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال این است که انتخابات آینده به شکست کشانده شود و ۲ سناریوی تحریم انتخابات توسط مردم و کاهش مشارکت را در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با توجه به پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف دارد، صاحب قدرت واقعی و متکی به خداوند است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: روند طی شده برای ایجاد تعهد ایران به FATF، کامل و متکی بر قوانین و اختیارات نبوده و ایرادات و ابهامات مهمی به آن وارد است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن پویش‌هایی را برای تحریم لباس مشکی و محرم راه انداخته است که باید با آن مقابله کرد. مجالس امام حسین را باید قوی‌تر برگزار کنیم.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده، چون برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
چت‌بات بارد گوگل، رقیب چت‌بات متنی به نام "چت‌جی‌پی‌تی" محصول شرکت نو‌آفرین "اوپن‌ای‌آی" محسوب می‌شود که در کنار محبوبیت روزافزون خود به بحث‌ها و مناقشات حقوقی نیز دامن زده بود.
متکی گفت: افرادی که در این حوادث فریب خورده بودند تعدادشان از افرادی که عمدا علیه نظام کار می‌کردند بسیار کمتر بود و اغتشاش گران تعدادشان بسیار اندک بود و باید به این موضوع توجه کنیم.
در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و اینترمیلان ایتالیا، مدافع سابق ایتالیا نسبت به ویژگی‌های مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو هشدار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.
رئیس خانه احزاب ایران با اشاره به موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده محکومان اغتشاشات گفت:‌ اقدام امروز مقام معظم رهبری نقطه پایان و میخی بر تابوت اغتشاشات بوده و تکمیلی بر تعامل هوشمندانه ایشان با حوادث داخلی است.
وزیر خارجه و وزیر دفاع سابق آمریکا در مقاله ای گفتند که اقتصاد اوکراین کاملا ویران شده و این کشور از لحاظ نظامی و تجهیزات به صورت کامل به غرب متکی است.
رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه منش رهبری در مواجهه با جوانان، بیان آزادانه نظرات بوده است، گفت: مطالبه‌گری یک وجه حوادث اخیر در کشور بود که باید همه مطالبات را شنید حتی اگر قابل برآورده شدن نباشد.
در مورد هواپیمای اوکراینی به قدری مرد بودند که بزرگترین فرمانده ما گفت اشتباه کردیم و گردنمان از مو باریک‌تر است، وقتی هواپیمای ایرانی را آمریکا زد از عاملان آن تشکر کرد، در مورد هواپیمای اوکراینی در آن شرایط بحرانی خطایی انسانی صورت گرفت. یک خطای انسانی صورت گرفت و پس از آن حادثه، اشتباه هم پذیرفته شد، هم عذرخواهی و هم قرار شد غرامت بدهند.
رئیس خانه احزاب کشور گفت: ما زمزمه تغییر قانون اساسی را داریم و حرف‌هایی هم در کشور می‌شنویم. اولا باید بدانید، در این موضوع افرادی خاص، به دنبال مواردی خاص و ارکانی خاص در قانون اساسی هستند. در قانون اساسی که حجاب ذکر نمی‌شود. در قانون اساسی امهات و ارکان اساسی کشور ذکر می‌شود.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
وزارت دفاع در بیانه‌ای به مناسبت هفته پدافند غیرعامل گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در مقابله قاطعانه با تهدیدات، متکی بر دفاع همه جانبه است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد شاه‌مهره‌های شطرنج سیاسی دشمن از دست رفت، گفت: نظام‌های سیاسی متکی بر ایالات متحده آمریکا به سرعت قابل فروپاشی هستند.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار نخست وزیر پاکستان گفت: روابط ایران و پاکستان، تعامل معمول دو همسایه نیست، بلکه روابطی عمیق و متکی به نزدیکی‌های فرهنگی و اشتراکات اعتقادی هزاران ساله است.
سفارت روسیه در تهران از برگزاری «دیدار با اعضای باشگاه مقابله با تحریم‌ها به ریاست جناب آقای منوچهر متکی وزیر امور خارجه پیشین ایران» خبر داد.
در اولین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران به عنوان رئیس نهاد صنفی احزاب انتخاب شد.
«منوچهر متکی» در اولین جلسه شورای مرکزی خانه احزاب ایران به عنوان رئیس نهاد صنفی احزاب انتخاب شد.
وزیر اسبق امور خارجه گفت: با توجه به جمیع شواهد و وضعیت «بایدن» در آمریکا، منطقاً باید توافق صورت گیرد. با وجود این، پرونده هسته‌ای به ابزاری پرمنفعت برای معطل نگه داشتن ایران تبدیل شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در تولید سیگار نباید متکی به شرکت‌های خارجی باشیم، گفت: مجلس حامی شرکت دخانیات ایران و تولید ملی است.
ساخته تاد فیلیپس اگرچه به شدت مورد توجه قرار گرفت اما حقیقت آن است که این فیلم‌ها با نقدهای جدی در روایت و پرداخت مواجه است و اگر بازی درخشان واکین فینکس در نقش محوری این فیلم ثبت نمی‌شد، شاید این موفقیت برای فیلم رقم نمی‌خورد و با یک اثر جریان ساز مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ