از ۲۹۰ نماینده مجلس، ۹ نماینده این بیانیه را امضا نکردند یعنی با بررسی اقدامات یک ساله دولت تنها ۹ نماینده مردم در این بیانیه قدردانی نکردند و نام این ۹ نفر در جلسه هیات وزیران مطرح و خوانده و گفته شده که چرا این ۹ نفر حاضر به قدردانی نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هم در سطح کلی، پذیرش این حجم از پیشرفت در فوتبال عربستان که روزگاری حرفی برای گفتن در آسیا هم نداشت، چه برسد به اینکه بخواهد در دنیا معتبر شود، برای تلویزیون و سیاست‌گذارن حاکم بر این سازمان دشوار باشد.
یوشکو گواردیول، مدافع جدید منچسترسیتی، در نیمه دوم بازی با برنلی برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت.
برادران پناهیان را شاید بتوان تندترین منتقدان دولت روحانی دانست. به کار بردن اصطلاحات عجیبی در ارتباط با عملکرد دولت، برادران پناهیان را در سال پایانی کار دولت روحانی در مرکز توجه قرار داده بود: «روی کره مریخ، یک استانی است که در آن دکل نفتی قرار دارد و کارکنان اون مجتمع‌ها برای خودشان آب شیرین‌کن دارند و روستا‌های اطراف اون مجتمع‌ها در حال هلاک شدن از بی‌آبی هستند. من بودم، استاندار آن استان ر‌ا به گاری می‌بستم و می‌گفتم که هر روز باید بروی برای این مردم آب بیاوری»
پس از آنکه عبدالملکی از وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خداحافظی کرد، سمتی دیگر از سوی دولت برایش تدارک دیده شد. او در عین ناباوری به مناطق آزاد رفت. این ناباوری به حدی بود که داوری، مشاور پیشین احمدی‌نژاد در توییتی اعلام کرد: «به عجایب دولت رئیسی این را هم اضافه کنید که کسی را بعنوان متولی مناطق آزاد منصوب کرده اند که از اساس با توسعه مناطق آزاد مخالف است و توسعه این مناطق را برخلاف اقتصاد مقاومتی می‌داند.»
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عجیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه تو، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند و عحیب از مقامات وزارت علوم گفت: تا خارجی‌ها نگویند، قبول نمی‌کنیم که یک نفر دانشمند است و بعد سریع می‌گوییم فرار مغزها! میگویم مغز برگرد! آخه الاغ؛ این آدم ۱۰ بار آمده وزارت‌خانه شما، ۳۰ بار آمده کارخانه شما، ۶۰ بار التماس کرد. در نهایت طرحش را دزدیدید. وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند؛ کار مملکت دست همین‌هاست که در دولت روحانی هم پُر بود.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
هم گروه ایران در رقابت‌های کافا در اولین دیدار خود به نشانه اعتراض ترک زمین کرد.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
باز کردن در هواپیما در خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی باعث وحشت و غش کردن برخی از مسافران شد. عامل این حادثه پس از فرود هواپیما بازداشت شد.
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی‌ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
همان طور که مشخص است، زرافه‌ها هویج دوست دارند، اما نسبت به کدو سبز بی‌میلند و این باعث می‌شود که این دو خوراکی، برای آزمودن استدلال آماری مناسب باشد. محققان در کار با چهار زرافه، نسبت‌های متفاوتی از برش‌های هویج و کدو سبز را در ظروف شفاف قرار دادند تا آزمایش کنند که آیا زرافه‌ها می‌توانند احتمال بیشتر دریافت هویج را در سه آزمایش با مقادیر مختلف پیش‌بینی کنند یا نه. زرافه‌ها در طول این آزمایش‌ها توانستند ظرف‌های دارای هویج‌های بیشتر را انتخاب کنند.
بازی دیشب بایرن لورکوزن و کلن صحنه رقم خوردن اتفاق عجیبی بود.
سرمربی تیم ملی فوتسال بدون آنکه قرارداد جدیدی داشته باشد، کار خود را ادامه می‌دهد.
دریبل و خروج تماشایی بیرانوند در دیدار پرسپولیس و ملوان را ببینید.
کشیش معروف آفریقای جنوبی، سرانجام ۲ سال پس از مرگش به خاک سپرده شد، زیرا خانواده منتظر زنده شدن او بودند.
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو بیش از حد مراقب حریم خصوصی و زندگی شخصی خود است، چرا که قرارداد عجیبی با کارمندان و حتی خانواده‌اش دارد!
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
سرمربی پرتغالی استقلال در تماس شخصی با مدیرعامل تراکتور برای جذب آلوز دوباره "نه" شنید!
احمد احمدی‌صدر گفت: کف درآمدی این اکیپ‌ها ماهانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان است؛ کدام دستگاه حمایتی می‌تواند درآمد‌هایی که این گروه‌ها به دست می‌آورند را جبران کند؟
آندره اونانا، دروازه‌بان تیم ملی کامرون، دیگر در جام جهانی 2022 در دروازه این تیم به میدان نخواهد رفت.
جالب این که او قبل از گل اول تیمش به نفت مسجد سلیمان که از روی نقطه پنالتی زد، جهت ضربه را با دست چپش به سعید جلالی‌راد گلر حریف نشان داد
مناف هاشمی در دولت حسن روحانی استاندار گلستان بود اما اوایل سال 98 و در پی سیل مهیب استان گلستان با حکم اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی از کار برکنار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ