احمد احمدی‌صدر گفت: کف درآمدی این اکیپ‌ها ماهانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان است؛ کدام دستگاه حمایتی می‌تواند درآمد‌هایی که این گروه‌ها به دست می‌آورند را جبران کند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد، قیمت این خودرو 500 میلیون تومان شد،  افزایش سرمایه ۱۲۵۸ درصدی یک نماد، نمادهایی با بیشترین ورود پول حقیقی،؛ بررسی درآمد ۱۸ قطعه ساز در تیرماه | رشد عجیب درآمد خنصیر!؛ پیش بینی مهم بازارهای موازی بورس در کوتاه مدت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قرار است این پروژه بزرگ، میلیارد‌ها تومان سود را به لطف کمیسیون ماده ۵ نصیب بانک شهر کند، درحالی‌که مقام رهبری به صراحت تاکید کردند: «جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک که برای بنگاه‌داری نیست!»، اما دور از چشم یا شاید هم دقیقاً جلوی چشم ارگان‌های نظارتی بنگاه‌داری بانک‌ها، از جمله بانک شهر همچنان ادامه دارد.
محمدباقر نوبخت رییس پیشین سازمان برنامه و بودجه در توییتی نوشت: با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
ابرستاره پرتغالی در سال گذشته مبلغی نجومی از فضای مجازی به جیب زده است.
ستاره فرانسوی در صورت انتقال به عربستان درآمدی باورنکردنی خواهد داشت.
حضور چهار دروازه‌بان در لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر برای باشگاه اسپانیایی آورده مالی داشت.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
قراردادی که دیوید بکام برای حضور در نسخه جدید بازی فیفا دریافت کرده بیش از برخی از قراردادهایی است که در دوران بازی خود بسته بود.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
آندره‌آ استراماچونی که به استخدام شبکه DAZN درآمده، می‌داند که برای بیشتر دیده شدن، نیاز دارد کمی جنجال به پا کند و این کار را در برنامه‌‌ای در مورد دیدار رم-سویا انجام داد.
آرات یک برند است و اگر بخواهیم در پیج او تبلیغ کنیم، در بدترین حالت روزی دو میلیون درآمد خواهیم داشت!
سال ۱۲۶۸ قمری حاجب‌الدوله به دستور امیرکبیر تغییرات عمده‌ای در وضع میدان به‌وجود آورد و سبزه‌میدان به‌کلی از وضع ناگوار و چشم‌انداز آلوده قبل درآمد. حالا سبزه‌میدان علاوه بر مرکز تجاری، محل تجمع اهالی طهران در مراسم مختلف بود و دسته‌های عزاداری محله‌های مختلف تهران در ماه محرم در این میدان گردهم می‌آمدند.
دیدار رفت میلان و ناپولی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، تقابلی پرتنش و خشن از آب درآمد که 9 اخطاری و یک اخراجی داشت.
جواد نکونام در آخرین روز‌های حضورش در فولاد خواهان جذب آلکس آلگریا اسپانیایی شد و این بازیکن برای مدت ۶ ماه به عضویت فولاد درآمد.
یک ساختمان در قهرمان ماراش ترکیه در اثر زلزله مثل یک درخت از زمین درآمده و واژگون شده است!
بوئینگ ۷۷۷X برای نخستین مرتبه در ۲۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ به پرواز درآمد؛ هواپیمایی که قرار است در سال ۲۰۲۵ به صورت رسمی معرفی شود.
اسناد تازه منتشر شده توسط باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سرخپوشان پایتخت در سه سال اخیر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمدزایی داشته‌اند.
تیم فوتبال منچسترسیتی با درآمد ۵.۵۸ میلیون دلاری، بیشترین عایدی را از جدول پاداش‌های جام جهانی خواهد داشت.
شاید عجیب به نظر برسد که در هزاره سوم و در عصر گسترش اطلاعات و رشد آگاهی جوامع، هنوز رمالان و فالگیران می‌توانند از طریق ارائه خدماتی، چون طلسم‌بندی و طلسم‌گشایی، فال‌گیری، باز کردن سرکتاب و ارائه اذکار مشکل‌گشا به کسانی که از حل مشکلاتشان عاجزند، برای خود کسب درآمد کنند.
پس از آن اشتباه عجیب امین قاسمی‌نژاد پس از سه مسابقه غیبت بالاخر در ترکیب گل‌گهر سیرجان دیده شد.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
یک گیمر ۱۸ ساله در ایران ماهیانه ۵۰۰۰ دلار درآمد دارد. یعنی حدود ۱۵۰ میلیون تومان در یک ماه. این عدد برای گیمر‌های حرفه‌ای‌تر به ماهانه ۴۰ هزار دلار (یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) هم می‌رسد.
یک گیمر ۱۸ ساله در ایران ماهیانه ۵۰۰۰ دلار درآمد دارد. یعنی حدود ۱۵۰ میلیون تومان در یک ماه. این عدد برای گیمر‌های حرفه‌ای‌تر به ماهانه ۴۰ هزار دلار (یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) هم می‌رسد.
با این که هیات فوتبال استان تهران سالانه بیش از یکصد میلیارد ریال درآمد دارد اما حق‌الزحمه ناچیز داورانش را با دو سال تاخیر پرداخت می‌کند و هر کس هم انتقاد کند او را تهدید می کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ