کشیش معروف آفریقای جنوبی، سرانجام ۲ سال پس از مرگش به خاک سپرده شد، زیرا خانواده منتظر زنده شدن او بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
شاید هم در سطح کلی، پذیرش این حجم از پیشرفت در فوتبال عربستان که روزگاری حرفی برای گفتن در آسیا هم نداشت، چه برسد به اینکه بخواهد در دنیا معتبر شود، برای تلویزیون و سیاست‌گذارن حاکم بر این سازمان دشوار باشد.
یوشکو گواردیول، مدافع جدید منچسترسیتی، در نیمه دوم بازی با برنلی برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
کریستین، پسر آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، برای گرفتن سلفی با لیونل مسی دست به کار جالبی زد.
هم گروه ایران در رقابت‌های کافا در اولین دیدار خود به نشانه اعتراض ترک زمین کرد.
به نظرمی‌رسد با توجه به روند رو به افزایش افتخارآفرینی و مدال‌آوری زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی، دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باید متناسب با موفقیت و مدال‌آوری‌های بانوان ورزشکار ایرانی نیز قطعه موسیقی و سرود قهرمانی با شعر متناسب تولید کند
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
باز کردن در هواپیما در خطوط هوایی آسیانا کره جنوبی باعث وحشت و غش کردن برخی از مسافران شد. عامل این حادثه پس از فرود هواپیما بازداشت شد.
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی‌ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
بازی دیشب بایرن لورکوزن و کلن صحنه رقم خوردن اتفاق عجیبی بود.
هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس شانس شاگردان یحیی گل‌محمدی را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌داند.
سرمربی تیم ملی فوتسال بدون آنکه قرارداد جدیدی داشته باشد، کار خود را ادامه می‌دهد.
دریبل و خروج تماشایی بیرانوند در دیدار پرسپولیس و ملوان را ببینید.
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو بیش از حد مراقب حریم خصوصی و زندگی شخصی خود است، چرا که قرارداد عجیبی با کارمندان و حتی خانواده‌اش دارد!
کاربران ژاپنی فیلم‌هایی از خود منتشر می‌کنند که در حال دهنی کردن غذای دیگران در رستوران هستند. تاکنون سه نفر به خاطر این کار بازداشت شده‌اند.
سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد در حال حاضر تمرکز اعضای کادر فنی تیم ملی و بازیکنان روی مسابقات لیگ برتر است.
سرمربی پرتغالی استقلال در تماس شخصی با مدیرعامل تراکتور برای جذب آلوز دوباره "نه" شنید!
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد.
ماجرای سفر رفتن زوج سالخورده کار آن‌ها را به دادگاه خانواده کشاند.
احمد احمدی‌صدر گفت: کف درآمدی این اکیپ‌ها ماهانه حدود ۱۰۰ میلیون تومان است؛ کدام دستگاه حمایتی می‌تواند درآمد‌هایی که این گروه‌ها به دست می‌آورند را جبران کند؟
آندره اونانا، دروازه‌بان تیم ملی کامرون، دیگر در جام جهانی 2022 در دروازه این تیم به میدان نخواهد رفت.
جالب این که او قبل از گل اول تیمش به نفت مسجد سلیمان که از روی نقطه پنالتی زد، جهت ضربه را با دست چپش به سعید جلالی‌راد گلر حریف نشان داد
از ۲۹۰ نماینده مجلس، ۹ نماینده این بیانیه را امضا نکردند یعنی با بررسی اقدامات یک ساله دولت تنها ۹ نماینده مردم در این بیانیه قدردانی نکردند و نام این ۹ نفر در جلسه هیات وزیران مطرح و خوانده و گفته شده که چرا این ۹ نفر حاضر به قدردانی نشدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ