سرمربی پرتغالی استقلال در تماس شخصی با مدیرعامل تراکتور برای جذب آلوز دوباره "نه" شنید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در راستای توسعه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات متمایز به مشتریان، نسخه جدید موبایل بانک (نگارش 3.3.6) بانک رفاه کارگران منتشر شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتور سیکلت سرقتی مرتکب ۲۰ فقره موبایل قاپی شده بود خبر داد.
به طور کلی توصیه می‌شود که گوشی هوشمند خود را تنها با استفاده از شارژر همراه آن در جعبه اصلی شارژ کنید. علاوه بر این گفته می‌شود که شارژ گوشی باید همواره بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه داشته شده و از خالی شدن کامل باتری جلوگیری کنید. به عبارت دیگر بهترین زمان شارژ باتری گوشی پیش از خاموش شدن آن است.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلتش موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد سارق که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شأن موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۱۴ فقره سرقت معترف شدند.
خارج خانه هستید و موبایل‌تان پیام می‌دهد که داغ کرده است و کار نمی‌کند.
دکتر رز می‌گوید ابزار‌های الکترونیکی به‌طور معمول برای کار تا دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد (۹۵ درجه فارنهایت) طراحی شده‌اند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ نوجوان که با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت شان موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده شرکت ژاپنی سونی قصد دارد یک موبایل هوشمند تاشو بسازد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
گوگل تصمیم دارد نخستین موبایل تاشوی هوشمند خود را در ماه ژوئن ۲۰۲۳ میلادی عرضه کند.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
اگر مدت‌زمان طولانی گوشی دستتان بگیرید، انگشت‌ها و شستتان کم‌کم دچار گرفتگی شده و ملتهب می‌شوند و انواع بیماری‌های دست را ایجاد می‌کنند؛ مانند تاندونیت و سندرم تونل کارپال.
استفاده کردن از گوشی در حین شارژ باعث داغ کردن دستگاه شده و به مرور، احتمال آسیب رساندن به آن را افزایش می‌دهد.
هتل امیرکبیر اراک محل اردوی بازیکنان این تیم است. رحمتی معمولاً کنترل بازیکنان را به کادرش می‌سپارد. اما او روی یکسری مسائل حساسیت دارد: «در موقع صرف شام بازیکنان حق استفاده از موبایل را ندارند و اگر بازیکنی رعایت نکند بلافاصله جریمه می‌شود.» آن‌ها فقط در زمان استراحت و حضور در اتاق‌های‌شان مجاز به استفاده از تلفن همراه هستند.
حضور علی دایی در یک رویداد خیریه بار دیگر موردتوجه علاقمندان به فوتبال قرار گرفت و یک روز ویژه را شکل داد.
فروش موبایل چین با کاهشی بی سابقه و ۱۳ درصدی روبرو شده است. این پایین ترین میزان فروش موبایل در یک دهه اخیر به حساب می آید.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
موبایل ایرانیان در خدمت صاحبان فیلترشکن‌ها
نیمار با وجود مصدومیت تمام تمرکز خود را روی جام جهانی قرار داده است.
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان‌های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.
طبق گزارشی جدید تبلت پیکسل و همچنین موبایل پیکسل نوت پد بدون حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می شوند.
آیا اخیراً از طریق موبایل یا رایانه شخصی دیگران وارد حساب اینستاگرام خود شده اید و فرصت خروج از سیستم را نداشته اید؟ در چنین موقعیتی اینستاگرام راهی برای خروج از حساب کاربری اینستاگرام شما در اختیارتان قرار داده است.
تلفن خاموش مجیدی می‌تواند یک استراحت و ریکاوری عادی باشد؛ اما اگر این سکوت دو سه روز دیگر ادامه یابد، باید جدایی فرهاد که اتفاقا اصلا عجیب نیست را جدی تر گرفت. شاید فرهاد از سختی فصل آینده با رقبای تقویت‌ شده ترسیده و یا پیشنهاد خارجی دارد؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ