مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پورتو شرایط بازار مهاجمان در فوتبال اروپا را رصد می‌کند و معتقد است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند طارمی را با بالاترین رقم ترانسفر کند.
هم تیمی سابق طارمی می گوید که این مهاجم ایرانی می تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند و خودش را با شرایط وفق دهد.
شرایط برای تاتنهام که در بازار تابستانی به دنبال جایگزین هری کین می‌گردد، در حال پیچیده شدن است.
شرایط برای تاتنهام که در بازار تابستانی به دنبال جایگزین هری کین می‌گردد، در حال پیچیده شدن است.
ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
ایران در شرایطی روز گذشته با ستاره‌هایش عازم بیشکک شد که مصاحبه مهدی طارمی واکنش‌های زیادی به همراه داشت.
بازیکن کلمبیایی پورتو با شرایط عجیبی پرتغال را به مقصد کشورش ترک کرد.
حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی را نهایی کند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه بازی با قطر در مسابقات قهرمانی آسیا آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی و پیروزی با این تیم در لیگ پرتغال بازهم بابت سبک بازی‌اش مورد حمله قرار گرفت؛ آنهم در شرایطی که پورتو هفته بعد بازی حساسی با اسپورتینگ دارد.
مهدی طارمی با یک استوری اینستاگرامی به شرایط اقتصادی کشور واکنش نشان داد.
مهدی طارمی با یک استوری اینستاگرامی به شرایط اقتصادی کشور واکنش نشان داد.
در شرایطی که گفته می‌شود مهدی طارمی بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است، یک روزنامه پرتغالی از احتمال تمدید قرارداد مهاجم ایران خبر داد.
سایت فیفا مصاحبه مفصلی با مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم ملی انجام داده است.
بعد از پایان حسرت‌بار جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی ایران و مهدی طارمی، این مهاجم حالا با انگیزه بیشتر و در شرایطی ایده‌آل فرصت جبران اتفاقات گذشته را دارد.
پورتو با مهدی طارمی نیز با اینترمیلانی روبه‌رو خواهد شد که در مرحله گروهی بارسلونا را از دور رقابت‌ها کنار زد. اینترمیلان در سری‌آ اکنون شرایط مثبتی ندارد و شب گذشته نیز در دربی ایتالیا مغلوب یوونتوس شد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: باید مهدی طارمی را به خاطر درک شرایط ستایش کنم.
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدال پورتو و لورکوزن شرایط متفاوتی را تجربه کردند. یکی درون زمین و یکی به طور کامل روی نیمکت!
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است، چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو باوجود گذشت چند روز از دیدار با اسپورتینگ لیسبون، هنوز شرایط تمرین را پیدا نکرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۵۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۶ تن از ایشان وخیم است.
ستاره بوشهری در زادگاه خود یک مراسم ساده و بدون تشریفات برگزار کرد تا در شرایط اقتصادی وخیم مردم، با تجملات نمک روی زخم آنها نپاشد.این در حالی است که ارزش مهدی طارمی در بازار فوتبال اروپا اکنون فراتر از ۷۰۰میلیارد تومان برآورد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ