ستاره بوشهری در زادگاه خود یک مراسم ساده و بدون تشریفات برگزار کرد تا در شرایط اقتصادی وخیم مردم، با تجملات نمک روی زخم آنها نپاشد.این در حالی است که ارزش مهدی طارمی در بازار فوتبال اروپا اکنون فراتر از ۷۰۰میلیارد تومان برآورد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۲۳ مرداد ۱۳۵۰ بحرین به عنوان چهاردهمین استان ایران با دسیسه انگلیس و برگزاری نظرخواهی نمایشی از ایران جدا شد.
سردار آزمون برای اولین بار درباره روزهای بحرانی و جنجال برانگیز تیم ملی در آخرین روزهای سرمربیگری اسکوچیچ صحبت می‌کند.
ستاره بارسلونا و همسرش بار دیگر به مناسبت دهمین سالگرد ازدواجشان در توسکانی ازدواج کردند.
دفاتر رسمی ازدواج در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه تا ساعت ۲۰ فعال هستند.
فرشید و نامزدش می‏گویند که این قیمت‏ها حداقلی‏ است، اما هزینه همین حداقلی‏ها، بیشتر از وام ازدواج یک زوج است: «خیلی‏ها به ما گفتند جشن عروسی نگیرید، ولی در روز‌هایی که آقای بازیگر برای همسر خود جشن ۳۰ میلیارد تومانی می‏گیرد چطور به نامزدم بگویم که من حداقل‏ترین‌اش را هم نمی‏توانم برای تو بگیرم. اگر جشن نگیریم حتما سال‏ها بعد، از او یا از خانواده‏اش خجالت خواهم کشید. اگر جشن را هم کنار بگذاریم یک جهیزیه خیلی معمولی و در حداقل‏ترین شکل ممکن، کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان نخواهد بود.
سازمان ثبت احوال کشور، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) آمار زوجینی که با نام‌های «علی و فاطمه» و «علی و زهرا» در سال ۱۴۰۱ در کشور به ثبت رسیده است را منتشر کرد.
بیش از ۷۵۰۰ نفر با نام‌های «علی و فاطمه» و «علی و زهرا» در سال ۱۴۰۱ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.
فردای ازدواج محمدرضا گلزار شایعه عجیبی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آمار مسمومیت دارویی در روز ازدواج این بازیگر زیاد شده است. احسان گل محمدی این شایعه را رد کرد
شایعات بسیاری درباره رابطه رابطه جدید شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه، با لوئیس همیلتون منتشر شده است.
طبق اخبار رسمی منتشر شده «شکیلا. غ»؛ ۱۵ ساله اهل کرمانشاه یکی از همین دخترانی است که به دلیل فشار‌های خانواده در جهت ازدواج اجباری، ۱۱ خرداد ماه جاری دست به خودکشی زد. دو روز بعد؛ ۱۳ خرداد نیز فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام خبر داد که پدری ۶۸ ساله دختر ۳۸ ساله خود را به دلیل «اختلافات خانوادگی» با «ضربات آجر» به قتل رساند.
راموس ۴۱ ساله به دیلی‌میل گفت: «من می‌توانم چیز‌هایی را به او بگویم و او نمی‌گوید که نه! تو نمی‌توانی چنین چیز‌هایی را بگویی. اوه نه، تو اجازه نداری چنین احساسی داشته باشی و بعد شروع به بحث کردن با من کند. هیچ قضاوتی وجود ندارد.»
ماجرای سیلی خوردن مهدی‌قصاب را کم و بیش همه شنیده‌اند. خودم هم از بزرگان این ورزش شنیده‌ام. گویا یکی از جوانان می‌خواسته با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، ولی دختر شرط گذاشته بود که باید یک سیلی به مهدی‌قصاب بزنی. جوان همین را به مهدی‌قصاب می‌گوید و او برای اینکه این وصلت صورت بگیرد، می‌گوید بیا و پیش همه یک سیلی به من بزن. این ضعف نیست. رسم پهلوانی و سجایای اخلاقی است که در زورخانه آموزش داده می‌شد.
در بهار ۱۴۰۱ تعداد رویداد ازدواج و طلاق به ترتیب ۱۴۲۱۸۶ و ۴۳۸۰۰ مورد بوده است. میانگین سن در اولین ازدواج در مناطق شهری از مناطق روستایی بالاتر بوده است، به گونه‌ای که این شاخص در بهار ۱۴۰۱ برای مردان ۸ر۲۷ و زنان ۷ر۲۳ سال بوده است.
در قبیله‌ی تایدونگ اندونزی، رفتن به دستشویی تا ۳ روز بعد از ازدواج برای عروس و داماد ممنوع است. مردم این قبیله معتقدند نگه داشتن طولانی مدت دستشویی برای عروس و داماد خوش شانسی می‌آورد و آن‌ها تا سال‌ها در خوشی و شادی زندگی خواهند کرد. از سویی دیگر، معتقدند سرپیچی از این قانون عمر بخت شان را کوتاه خواهد کرد.
فوتبال قرون وسطایی در انگلیس و ایتالیا، گاوبازی و جنگ گوجه در اسپانیا، کتک زدن عروس در آلبانی، تنبیه کودکان در اتریش و ازدواج با مردگان در فرانسه گوشه‌ای از فرهنگ اروپای متمدن است.
داشتن رابطه عاطفی، بدون توجه به فشار‌ها و کشمکش‌های آن، به پایین نگه داشتن قند خون فرد منجر می‌شود.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
مریم نصر در صحبت‌هایی گفت حقوق بسیار ابتدایی زنان به رسمیت شناخته نمی‌شود. زنانی همچون انسیه خزعلی، چون از طبقه بالا بودند توانستند حق‌هایی همچون حق طلاق را هنگام ازدواج در سن ۱۶ سالگی بگیرند.
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است.
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.
در شرایطی که بانک مرکزی بر تسهیل و تسریع در روند پرداخت وام ازدواج تاکید دارد، همچنان برخی بانک‌ها برای دریافت ضامن، سخت‌گیری دارند و فقط کارمند رسمی را به‌عنوان ضامن قبول می‌کنند.
رویا حسین‌نژاد، جامعه‌شناس می‌گوید: به اعتقاد من پرداخت وام ازدواج نمی‌تواند دردی از مشکلات نسل جوان برای شروع زندگی مشترک‌شان را دوا کند. او معتقد است از یک‌سو دولت تسهیلات را افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بانک‌ها تضامین محکم‌تری را درخواست می‌کنند. شاید تامین ضامن رسمی یا حتی کاسب در شهر‌های ما کار راحتی باشد، اما در مناطق روستایی اینگونه نیست.
سیدابراهیم رئیسی در حکمی مصطفی رستمی را به عنوان رییس ستاد ازدواج دانشگاهیان منصوب کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۵۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۶ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ