ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین شماره فصلنامه «رشد آموزش ریاضی» در مطلبی اهمیت آموزش معلمان و تغییر رویکرد و همسو شدن‌ آن‌ها با برنامه‌های جدید آموزشی را شرح می‌دهد.
خوانمی، جدیدترین خرید فوتبال اسپانیاست که از رئال بتیس به الریاض پیوست.
وزیر خارجه مصر به موضع‌گیری درباره سوریه پرداخت و خواستار حل و فصل بحران این کشور شد.
سفیر آمریکا در بغداد که در امور ریز و درشت عراق دخالت می‌کند در مصاحبه‌ای به سفر السودانی نخست وزیر عراق به واشنگتن پرداخت.
یک رسانه اسپانیایی نوشت که امیر عابدزاده یکی از گزینه های تیم کارتاخنا برای تقویت در خط دروازه است.
وزیر نفت کویت بار دیگر مدعی شد که این کشور به همراه عربستان به طور مشترک مالک میدان گازی آرش هستند.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
چلسی به برایتون گفته رقم درخواستی این باشگاه برای فروش مویزس کایسدو را نمی‌پردازد و به این ترتیب، یونایتد جدی‌ترین مشتری هافبک اکوادوری است.
ساکت الهامی به عنوان یکی از نامزدهای چندسال اخیر نیمکت استقلال بار دیگر به حضور در این باشگاه نزدیک شده است.
امین حزباوی می‌گوید از محله محروم کوت‌ عبدالله در مسیر رشد قرار گرفته و حالا مرحله جدید از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرده است.
باشگاه نیوکاسل پیشنهاد خود را برای جذب لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، مطرح کرده است.
سه عضو اتحادیه اروپا در سال گذشته میلادی از ایران نفت خام یا فرآورده نفتی وارد کرده اند. این کشور‌ها عبارتند از رومانی، لهستان و بلغارستان.
جدید‌ترین روش حمله روسیه به اوکراین استفاده از بمب‌های آتش‌زا است.
بازیکن جوان و اروگوئه‌ای رئال توسط یک محیط خانوادگی بسیار سالم در والدبباس احاطه شده است.
خبرنگاران نزدیک به باشگاه رئال ساراگوسا از علاقه این تیم به یورگن لوکادیا خبر دادند.
طبق جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در کشور‌هایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل با یک پله سقوط مشخص شده است.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
باستان شناسان مصری در جدید‌ترین حفاری‌هایشان در گورستان فراعنه در نزدیکی قاهره از گنجینه‌هایی با قدمت بیش از چهار هزار سال رونمایی کردند.
طبق جدیدترین گزارش مرکز آمار میانگین طول مدت ازدواج زوج‌هایی که طلاق گرفتند از ۹.۲ سال در سال ۹۶ به ۱۱ سال در ۱۴۰۱ رسیده است، اما هنوز نیاز به پایداری بیشتری در زندگی مشترک زوج‌ها داریم.
فرزاد حسین خانی بار دیگر در روزی که یک بازیکن جوان بومی را در ترکیب اصلی قرار داده بود، به یک پیروزی پراهمیت دست پیدا کرد.
ایجنت ستاره تیم ملی مراکش از علاقه باشگاه لیورپول به جذب این بازیکن بعد از درخشش او در جام جهانی خبر داد.
باشگاه آرسنال انگلیس جدیدترین مشتری مهدی طارمی است و قصد دارد مهاجم تیم ملی ایران را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد؛ آنهم در حالی که پورتو برای فروش طارمی چراغ سبز نشان داده است.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جزئیات جدیدی از این رزمایش را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ