سایت فیفا مصاحبه مفصلی با مهدی طارمی در خصوص شرایط تیم ملی انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم امید از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست کرد برای موفقیت این تیم تعامل لازم را با مسئولان داشته باشند.
دروازه‌بان ملوان که در فصل صعود این تیم نقش پررنگی در این موفقیت به جا گذاشت، همچنان شرایط مبهمی برای ادامه همکاری با انزلی‌چی‌ها دارد.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
مهدی رجب‌زاده با وجود بازماندن فجر از صعود به لیگ برتر، به دو تیم استقلال خوزستان و شمس آذر بابت صعود تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
تبریز - مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به موفقیت تیم فوتبال مس و راهیابی به لیگ دسته یک، گفت: صعود به لیگ برتر هدف اصلی تیم فوتبال مس سونگون است.
وحید رحیمی مدیر آکادمی و افسر حرفه ای سازی باشگاه هوادار از بارگذاری نهایی و موفقیت آمیز تمامی اسناد و مدارک مجموعه در سامانه کلاس خبر داد
چه تیم خوبی علی نادری ساخته؛ تیمی که موفقیت هایش پر رنگ و قاطع است.
فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال عربستان، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، درباره راز موفقیت این تیم صحبت کرد.
علیرضا حقیقی همانند فصل گذشته به دنبال این است تا چهره ویژه تیمش در مسیر موفقیت در جام حذفی لقب گیرد.
شاگردان مجتبی حسینی فرصت خوبی در اختیارشان است تا با موفقیت در دو بازی آینده در جدول صعود کنند.
گلزن استقلال ملاثانی می گوید در تیم های خوزستانی با ایجاد بومی گرایی می توان شاهد موفقیت آن ها بود.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس می‌گوید ایران باید در جام جهانی قطر به مرحله حذفی صعود می‌کرد اما «نداشتن مربی» باعث شد تا به این موفقیت نرسد.
صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام جهانی برای خیلی‌ها اتفاقی شگفت‌انگیز است ولی دکتر کارلوس بیلاردو 22سال پیش چنین روزی را پیش‌بینی کرده بود.
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ایران گذاشتند تا بتوانند برای اولین بار به دور دوم صعود کنند.
تیم نوجوانان ایران هم همانند تیم جوانان هر سه حریف خود را در بازی های مقدماتی جام ملت ها شکست داد و با شایستگی به دور پایانی بازی ها صعود کرد.
مهاجم اسبق پاس اکنون به عنوان سرمربی توانسته عملکرد موفقی در تیم خوشه طلایی به جا بگذارد و از امیدواری‌اش برای صعود می‌گوید.
رونالدو نازاریو، مالک دو باشگاه رئال وایادولید و کروزیرو برزیل، برای دومین بار در پنج ماه گذشته، صعود تیم هایش به سطح اول فوتبال اسپانیا و برزیل را جشن گرفت.
صمد مرفاوی سرمربی موفق تیم جوانان می گوید که هدف آنها، راهیابی به مسابقات جام جهانی جوانان در اندونزی است.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
مهدی مهدوی‌کیا می‌گوید پیروزی برابر ولز کلید موفقیت ایران برای صعود به دور دوم جام جهانی خواهد بود‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ