اگر تعهدات رعایت شود و فرصت طلبی در شرایط آلودگی سیاسی نداشته باشیم می توانیم در یک شرایط منطقی بیاییم مجوزی را دریافت کنیم و خواسته ای یا مخالفتی و یا اصلاحیه ای را دنبال کنیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در سال گذشته ۱۷ نفر در تصادفات درون شهری استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد بیشتر است.
اداره پلیس واشنگتن فاش کرد که جنایات خشونت بار در واشنگتن نسبت به سال گذشته میلادی ۳۷ درصد افزایش یافته و از ۲۳۵۰ مورد در سال ۲۰۲۲ به ۳۲۱۶ مورد در سال جاری رسیده است.
اداره پلیس واشنگتن فاش کرد که جنایات خشونت بار در واشنگتن نسبت به سال گذشته میلادی ۳۷ درصد افزایش یافته و از ۲۳۵۰ مورد در سال ۲۰۲۲ به ۳۲۱۶ مورد در سال جاری رسیده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در ۴ ماهه ابتدایی سال، ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت:در ۴ ماهه ابتدای سال ۲۰۷ تن انواع مواد مخدر توسط پلیس کشف شده است که نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته‌ایم.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا اظهار کرد: در جلسه‌ای که هفته گذشته با حضور مسئولین عراقی برگزار شد گذرنامه ویژه اربعین معرفی و موافقت شد که زائران در اربعین ۱۴۰۲ به وسیله این گذرنامه بتوانند سفر خود را انجام دهند.
جانشین پلیس راهور با بیان اینکه همچنان "پراید" و "پژو ۴۰۵" علی‌رغم اینکه خط تولیدشان متوقف شده است، در صدر تصادفات فوتی هستند، گفت: علی‌الظاهر تولید یک خودرو متوقف می‌شود، اما با همان بن‌سازه، خودرو‌های دیگری تولید می‌شود که فقط در ظاهر با هم متفاوت هستند و از نظر ایمنی هیچ تفاوتی با خودرویی که تولیدش متوقف شده است، ندارد!
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سال گذشته ۲۰۷ هزار مورد اعمال قانون در بحث خودروهای سنگین داشته‌ایم.
معاون عملیات پلیس راهور تهران گفت: سال گذشته 207 هزار مورد اعمال قانون در بحث خودروهای سنگین داشته‌ایم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تا پایان سال گذشته ۳۰۰ هزار موتورسوار آموزش دیده اند.
پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌هایی که می‌خواستند در ماه رمضان در مسجد الاقصی نماز بخوانند، اجازه ورود نداد. پلیس اسرائیل بامداد چهارشنبه به مسجد الاقصی در بیت‌المقدس حمله و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی به داخل مسجد کرد. در جریان این حمله شماری از فلسطینی‌های معتکف و در حال عبادت مجروح و شماری هم توسط پلیس اسرائیل بازداشت شدند. پلیس اسرائیل اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ فلسطینی را در محوطه مسجد الاقصی بازداشت کرده است. از زمان روی کار آمدن دولت راست افراطی جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اواخر سال گذشته، تنش‌ها میان فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها به طور مرتب افزایش یافته است.
سخنگوی فراجا از صدور ۵.۵ میلیون گذرنامه الکترونیک از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در سال گذشته خبر داد.
احمدرضا رادان، صبح سه شنبه اول فروردین ۱۴۰۲ در رزمایش نوروزی پلیس، عنوان کرد: در آستانه سال جدید هستیم و در این سال جدید نیروی انتظامی باید بتواند مأموریت خود را درست پیدا کند و به آن مأموریت درست پاسخ دهد و هوشمندانه رفتار کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول ۴۴ سال شاید روز‌هایی به سختی این ۱۰۰ روز اغتشاش نداشتیم؛ خیلی شیطنت کردند؛ پلیس کشی و بسیجی کشی و قرآن سوزاندن و در واقع رذل‌تر از اینکه اغتشاشگران عمل کردند نداشتیم؛ این‌ها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح طلب و اصولگرا برای آنان فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: در طول ۴۴ سال شاید روز‌هایی به سختی این ۱۰۰ روز اغتشاش نداشتیم؛ خیلی شیطنت کردند؛ پلیس کشی و بسیجی کشی و قرآن سوزاندن و در واقع رذل‌تر از اینکه اغتشاشگران عمل کردند نداشتیم؛ این‌ها در اغتشاشات از جناح‌ها و حزب‌ها عبور کردند و اصلاح طلب و اصولگرا برای آنان فرقی نداشت و مسئله آن‌ها عبور از نظام بود.
مت جاکز رئیس پلیس «ضدتروریسم» انگلیس روز پنجشنبه مدعی شد که مأموران این بخش عملیات ویژه پلیس تمرکزشان را روی اقدامات کشور‌های متخاصم نظیر روسیه، چین و ایران قرار داده‌اند. او مدعی شد تحقیقات مرتبط با تهدید‌های کشور‌ها طی دو سال گذشته چهار برابر شده‌اند. او مدعی شد که ایران دست‌کم ۱۵ بار برای ربودن یا قتل شهروندان انگلیس تلاش کرده است.
اهواز- رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که سال گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه پلیس مسئول پیشگیری از تصادفات نیست،گفت: دولت توجه‌ای که باید در حوزه تصادفات داشته باشد را ندارد و افزایش ۱۴ درصدی فوتی‌ها در ۱۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
پاییز سال گذشته مرد جوانی در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک گلوله یکی از مأموران از ناحیه کتف مجروح شد. پس از انتقال وی به بیمارستان ساعاتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.
اردیبهشت سال گذشته گزارش مرگ مشکوک دختربچه‌ای ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به پلیس اعلام شد. در ادامه مأموران با حضور در بیمارستان و تحقیقات اولیه متوجه شدند که دختربچه‌ای به نام سحر بر اثر مسمومیت جان باخته است. پس از آن با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان این سازمان اعلام کردند که وی بر اثر استعمال قرص برنج فوت کرده است.
مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلولش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود!
رئیس پلیس پایتخت گفت: در سال جاری با بررسی‌های صورت گرفته شاهد کاهش ۴ درصدی شکایت شهروندان از عملکرد پلیس و نیز افزایش ۳ درصدی تقدیر شهروندان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بودیم.
۱۸ شهریور سال گذشته مرد طلافروشی در شرق تهران با پلیس تماس گرفت و از سرقت یک رشته زنجیر و پلاک طلا از مغازه‌اش خبر داد: ساعت حدود ۸ شب بود که دو زن وارد مغازه‌ام شدند و به بهانه خرید هدیه تولد، از من خواستند طلا‌های مغازه را به آن‌ها نشان دهم. دقایقی در مغازه بودند و بعد هم بدون خرید طلا مغازه را ترک کردند. اما بعد از رفتن آن‌ها متوجه سرقت شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ