معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ شرایط رانندگی در روزهای برفی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی از شرایط دشوار ۳۱ بانوی اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی خبر داد.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
محمد غفوری گفت: دو ماهی است که به تبع نزولی بودن دلار شرایط آن چنان رونقی نداریم و بازارسرمایه هم در این وضعیت ریزشی است.
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردیبل و گیلان است در این شرایط توصیه پلیس به رانندگان، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
رسایی گفت: اجرای قانون حتی اگر باعث ایجاد دوقطبی شود، نباید از آن ترسید، چون در هر جامعه‌ای عده‌ای ممکن است نخواهند قانون را رعایت کنند، مثلا به سرعت مجاز در رانندگی پایبند باشند یا مالیات بپردازند، در چنین شرایطی حتما نهاد‌های نظارتی و انتظامی باید ورود کنند و به اجرای قانون بپردازند؛ بنابراین اجرای قانون حجاب در عمل باعث ایجاد دوقطبی اجتماعی نمی‌شود.
راننده یک خودرو در شرایطی که در هنگام رانندگی، دید مناسب و کافی به خیابان نداشت با سرعت زیاد از روی سرعت‌گیر رد شد و باعث پرواز ماشین شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا: روند تصادفات نسبت به روز‌های اول طرح نوروزی شرایط بهبود را به خود گرفته است.
سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از روز شنبه به مدت یک هفته در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی خارجی ثبت نام خواهیم کرد؛ برخی از شرایط ثبت نام اینگونه است که متقاضی باید دارای گواهینامه رانندگی باشد و در ۴۸ ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا نداشته باشد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی در زمان و روزهای برفی شرایطی خاص دارد، گفت: راکبین موتورسیکلت در شرایط لغزندگی این وسیله را فراموش کنند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یکی از دلایل وقوع تصادفات چند وسیله‌ای یا همان زنجیره‌ای را ترمز‌های ناگهانی اعلام کرد و گفت: لعزنده بودن مسیر نیز عامل دیگری است که در صورت انجام ترمز ناگهانی، موجب وقوع تصادفات چند وسیله‌ای خواهد شد، لذا به رانندگان توصیه می‌کنم که در حین رانندگی در شرایط برفی و بارانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا نیازی ترمز‌های ناگهانی برای کنترل وسیله نقلیه نداشته باشند.
رانندگی در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و رانندگان در روزهای برفی و بارانی باید مراقبت بیشتری داشته باشد.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
هیئت وزیران با اصلاح یک ماده از آئین نامه اجرایی آموزشگاه‌های رانندگی درخصوص شرایط فعالیت مؤسس و مدیر آموزشگاه‌های مذکور موافقت کرد.
شرایط دریافت گواهینامه ناشنوایان و ممنوعیت های رانندگی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز سال تحصیلی در شهرهای بزرگ همراه با ترافیک است، شهرداری و راهنمایی و رانندگی تلاش کنند شرایط خوبی برای عبور و مرور شهروندان فراهم شود.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ