رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان گفت: وجود آموزشگاه‌های آرایشگری و آرایشگاه‌های زنانه در مجتمع‌های مسکونی ممنوع است و باید در مکان تجاری و با نامه‌ی شهرداری باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه قرارگاه مشترک بین مسوولان استان ایلام و مسوولان عراقی برای تسهیل در تردد زوار اربعین، در مرز زرباطیه ایجاد شده است، گفت: تردد کامیون‌های تجاری از سوم تا ۱۸ شهریورماه در مرز مهران ممنوع است.
زمان و نحوه پیش فروش بلیت بازی تراکتور و پرسپولیس اعلام شد.
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال در حالی پیگیری می‌شود که سازمان لیگ به ۶ تیم مجوز لازم برای ثبت قراردادهای منعقد شده آنها را نداده است.
اهواز- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: برای حفظ و بهسازی ذخایر آبزیان، صید ماهی شیر به مدت ۶۰ روز همزمان با سایر استان‌های کشور در خوزستان ممنوع اعلام می‌شود.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به روس‌ها اجازه حضور در مسابقات جهانی 2023 را نداد.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به روس‌ها اجازه حضور در مسابقات جهانی 2023 را نداد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی تاکید کرد: محدودیت اعمال شده برای هواپیما‌های MD درصورتی که شرکت‌های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اینکه تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است از ترافیک سنگین درتمامی مسیرهای منتهی به شمال کشور خبر داد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت یا محدودیت عزاداری محرم از سوی طالبان در افغانستان، مقامات طالبان در اظهارات خود تایید کردند که اطمینان می‌دهند امنیت مراسم‌های عزاداری در ایام محرم تامین خواهد شد.
انتشار تصویر بنری درباره ممنوعیت ورود چوب پرده و ابزار مشابه به داخل مترو در ایستگاه عبدل آبادِ تهران مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
الیور کان با انتشار متنی در توییتر اعلام کرد که مدیران این باشگاه به او اجازه ندادند در جشن قهرمانی این تیم حضور داشته باشد.
مشاور عالی وزیر بهداشت اظهار کرد: پیوند کلیه یک بحران جهانی است. در آمریکا حدود ۱۰۰ هزار نفر در لیست انتظار پیوند کلیه قرار دارند و در واقع در این کشور هر ۱۲ دقیقه یک نفر در لیست انتظار جان می‌بازد. به همین دلیل کشور‌ها به دنبال راه‌کار‌هایی هستند که این مشکل را حل کنند.
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی دولت طالبان با انتشار پیامی توییتری از تصمیم دولت طالبان حمایت و اعلام کرد که مساله ممنوعیت کار زنان به «ارزش‌های داخلی» افغانستان مربوط می‌شود و همه باید این تصمیم احترام بگذارند.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
دانشجویان پسر دانشگاه هرات با انتشار بیانیه ای با تاکید بر حق همگانی تحصیلات، اعلام کردند تا زمانی که دختران از این حق برخوردار نشوند، در کلاس ها حاضر نخواهند شد.
کمپین بین المللی آکادمیک با انتشار بیانیه ای، خواستار تحریم آکادمیک رژیم صهیونیستی و ممنوعیت شرکت در برنامه های علمی آن شد.
سیدمحمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال که البته طی دو تورنمنت اخیر بین‌المللی با دلایلی از همراهی ملی‌پوشان خودداری کرده بود، با انتشار برگه ممنوعیت خروجش در فرودگاه، از صدور حکم شش ماهه توسط دادستانی خبر داد
سخنگوی وزارت صمت، از انتشار فهرست کالاهای مشمول ممنوعیت واردات در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دیپلمات‌ها گفته‌اند که انتظار می‌رود این اقدامات در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در ۱۷ اکتبر (دوشنبه ۲۵ مهر) مورد تایید قرار گیرد.
رشت- روزهای پایانی برداشت محصول برنج از شالیزارهای استان های شمالی در حالی سپری می شود که در این میان انتشار خبر رفع ممنوعیت واردات برنج نگرانی هایی را برای شالیکاران به وجود آورده است.
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲ مرداد ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۳۰ تن سیمان است.
انتشار نامه‌ای از معاون دادستان مشهد درباره ممنوعیت خدمات مترو به افراد فاقد حجاب شرعی واکنش های زیادی در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ