ثبت رجیستری گوشی همراه مسافر ورودی از تاریخ ۲۴ مرداد ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه از مرزهای عراق به صورت موقت ممنوع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز گذشته هیچ یک از داوران اجازه مصاحبه با خبرنگاران را پیدا نکردند.
پس از گذشت حدود سه ماه از اعلام ممنوعیت فروش خودرو در بورس، یک شرکت مونتاژکار اعلام کرد که قصد عرضه خودرو با سازوکار بورس را دارد اما در نهایت پس از گرد و خاک های فراوان، این عرضه لغو شد.
حمید رسایی: منع نمایندگان از نطق یک دیکتاتوری پارلمانی است که حتی در دوره ریاست لاریجانی هم سابقه نداشته است!
طبق قانون اساسی، هر نماینده "حق" دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر نماید (اصل 84) ولی گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خود را فراتر از قانون اساسی پنداشته و نماینده ای را کلا از حق خود محروم کرده و زشت تر این که رئیس مجلس هم عملاً این بدعت را پذیرفته است.
تیم‌های لیگ یک همچنان امکان استفاده از بازیکن خارجی را نخواهند داشت.
شورای امنیت سایبری پرتغال دستوری صادر کرده که ممکن است اپراتورهای مخابراتی را وادار به عدم استفاده از تجهیزات ۵G چینی در شبکه اینترنت موبایل کند.
مشاور عالی وزیر بهداشت اظهار کرد: پیوند کلیه یک بحران جهانی است. در آمریکا حدود ۱۰۰ هزار نفر در لیست انتظار پیوند کلیه قرار دارند و در واقع در این کشور هر ۱۲ دقیقه یک نفر در لیست انتظار جان می‌بازد. به همین دلیل کشور‌ها به دنبال راه‌کار‌هایی هستند که این مشکل را حل کنند.
نکته عجیب درباره لایحه «نحوه برگزاری تجمعات» تهیه شده در دولت رئیسی، تاسیس مجازاتی جدید است. این لایحه در مواد ۵، ۲۵ و ۳۲ رسما از مجازاتی سخن به میان آورده که تا امروز در هیچ یک از قوانین وضع شده در جمهوری اسلامی و آراء صادر شده از سوی دادگاه‌ها وجود ندارد: «ممنوعیت حضور در تجمعات». ماده ۳۲ این لایحه تاکید کرده که اگر کسی از مواد این لایحه تخلف کند، به «۶ ماه تا ۳ سال حبس» یا «ممنوعیت شرکت در تجمعات» محکوم خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از آنجایی که این موضوع بر خلاف رویه فرهنگ و آداب رسوم استان و فاقد هرگونه مبنای شرعی و دینی بوده و جز ترویج خرافات و البته تحمیل هزینه‌های گزاف بر گُرده مردم بویژه خانواده‌های فقیر و دارای یتیم، منفعتی نه برای خانواده‌ای، قبیله‌ای و حتی اموات ندارد و به عنوان بدعت در حال گسترش است، بنابراین باید سریعا جمع آوری و مدیریت شود.
یک مقام رسمی در فدراسیون فوتبال ایران تایید کرد که باز هم از ورود خانمها برای تماشای مسابقات داخلی باشگاهی جلوگیری خواهد شد. تاج وعده داده بود این مشکل را حل خواهد کرد
تحلیلگران کالای موسسه مالی یوبی‌اس اعلام کردند ممنوعیت اتحادیه اروپا علیه فرآورده‌های نفتی روسیه که از پنجم فوریه اجرایی خواهد شد، ممکن است به کاهش یک میلیون بشکه‌ای تولید روزانه نفت روسیه در سال میلادی جاری منتهی شود.
به تازگی یک عکاس خبری بازداشت شده در حوادث اخیر اعلام کرده که در بخشی از حکم دادگاهش به پاکبانی محکوم شده است. یک فعال حقوق زنان هم در هفته گذشته در بخش مجازات‌های تکمیلی حکمش به ممنوعیت استفاده از تلفن همراه هوشمند محکوم شده.
یک مقام انتظامی در خصوص خبر ممنوع شدن جابجایی مسافر بین‌شهری توسط تاکسی‌های اینترنتی گفت: صحت و سقم این مطلب در حال بررسی است.
احمد حلبی ساز، خبرنگار و عکاس نوشت: به پنج سال زندان محکوم شدم. ممنوع الکار هم شدم
یافته‌های یک نظرسنجی در فرانسه حاکی از آن است که بالغ بر نیمی از جوانان این کشور، با ممنوعیت پوشیدن حجاب اسلامی در اماکن عمومی مخالفند.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو، از چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور خبر می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
در شرایطی که از عصر امروز بحث‌هایی درباره ممنوعیت وحدت مشهد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شکل گرفته بود، این تیم نتوانست با نفرات کامل مقابل چوکا حاضر شود و با اعلام ناظر و داور بازی، سه - هیچ بازنده شد.
با گذشت حدود چهار سال از ممنوعیت ورود خودرو به کشور، حالا رونمایی آیین‌نامه واردات خودرو خبر چراغ سبز به ورود خودرو‌های خارجی در ماه‌های آینده به کشور می‌دهد. این در حالی است که خبری از واردات خودرو‌های دست دوم نیست و در این آیین نامه، خودرو‌ها تحت چهارچوب معینی مجوز ورود خواهد داشت.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک تا مرزن آباد اجرا شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۱۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۹۶ تن از ایشان وخیم است.
گزارش کمیسیون قضائی مجلس در موردطرح ممنوعیت خروج مسئولین، حضور وزیر صمت به‌منظور پاسخ‌گویی به یک سوال و گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها در دستور کار مجلس در هفته آینده قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ