انتشار نامه‌ای از معاون دادستان مشهد درباره ممنوعیت خدمات مترو به افراد فاقد حجاب شرعی واکنش های زیادی در پی داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه یک درباره جریمه خشکاندن درختان خیابان ولیعصر گفت: جریمه هنوز از سوی شهرداری دریافت نشده و پایان کاری هم صورت نگرفته است، اما این اطمینان را می‌دهم که تا بدهی تسویه نشود موافقت‌نامه‌ای صادر نخواهد شد.
شهردار تهران در واکنش به انتشار شایعه استعفایش در فضای مجازی گفت: این افراد از آرزوی های خودشان می گویند.
شهردار تهران نسبت به پرداخت حقوق ۴۶میلیون تومانی به رئیس حراست شورای شهر تهران واکنش نشان داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی کارمند شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
شهردار تهران نسبت به صدور فیش ۴۶ میلیون تومانی در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
رفتار شخصی در مشهد که برای ارشاد دو خانم بی‌حجاب، با روشی غلط به نهی از منکر پرداخت محکوم است اما قطار کلمات شهردار سابق تهران در توئیتر و در واکنش به این عمل از ریل انصاف خارج شد.
شهردار تهران درباره خبر اخیر مبنی بر اخذ عوارض از قبور توضیحاتی ارائه داد.
زاکانی شهردار تهران گفت:خبر منتشر شده در خصوص آرامگاه های خانوادگی است که برای ارائه خدمات در طور سال یک مبلغ کمی را دریافت می کنند و شامل بقیه قبور نمی شود.
شهردار تهران با اشاره به تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیش از اروپایی‌ها ترامپ نیز همین مسیر را رفته بود و چیزی عایدش نشد و اروپایی‌ها نیز مانند ترامپ در نهایت دستشان خالی خواهد بود؛ آن‌ها در حوادث اخیر اطمینان داشتند که انقلاب اسلامی از بین می‌رود اما بار دیگر توطئه‌شان علیه انقلاب توسط مردم شکست خورد.
شهردار تهران به انتقادات برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب در مسئله آلودگی هوای تهران واتکنش نشان داد و گفت: آنها درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده، حرف‌های آنها برای ما هیچی ندارد.
شهردار تهران گفت: آنهایی که حواشی درست کردند درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده حرف‌های آنها برای ما چیزی ندارد.
شهردار تهران گفت: آنهایی که حواشی درست کردند درباره آرزوهایی صحبت کردند که عرضه انجام آن را نداشتند و جز خنده حرف‌های آنها برای ما هیچی ندارد.
چمران رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته واگن‌های مترو به جای تعمیر رها شده و از آن‌ها قطعه برداری کردند، حالا امروز همان‌ها طلبکار شدند، گفت: حالا پیشنهاد دادند که شهردار را عوض کنیم و فکر می‌کنند که ما منتظر پیشنهاد حضرات هستیم که شهردار را عوض کنیم.
زاکانی، شهردار تهران گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد.
شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
شهردار تهران گفت: سازمان فناوری های نوین و سازمان فاوا دارای مسئولیت های متفاوت هستند و موضوع فعالیت آنها با یکدیگر تفاوت دارد.
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اتهام شهردار منطقه ۱۵ در فوت کودک ۴ ساله واکنش نشان داد.
شهردار لندن: از مردم می‌خواهم عوامل اغتشاش را به صورت ناشناس به ما معرفی کنند.
موریرا در فیس بوک خود نوشت: «یک تحریک وحشتناک در مصاحبه فلش توسط گزارشگر شبکه اسپورت تی وی. او تصمیم گرفت از طارمی به جای صحبت در مورد بازی و گلزنی در این مسابقه، در مورد اخراج در مادرید سئوال کند. این شرم آور و نفرت انگیز است.»
شهردار تهران درباره عزل مسئول حراست شهرداری و جایگزین شدنش با مسئول جدید توضیحاتی داد
شهردار تهران نسبت به رفتن مدیرانش از شهرداری تهران گس از یکسال از دوره مدیریت وی توضیحاتی داد.
تالار سیمان بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲ مرداد ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۳۰ تن سیمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ