براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش مجموع کمک‌های سازمان‌های بین‌المللی برای تحصیل اتباع افغانستانی در ایران کمتر از ۳،۹ درصد از هزینه کل در دو سال گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین که با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها تعیین می‌شود، از تهران تا مرز مهران ۶۸۰هزار تومان تعیین شده است.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۷۶۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۷۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: تا پایان امسال نیز با وارد مدار شدن ۴۰ حلقه چاه دیگر، ۶۰ هزار بشکه به تولید نفت از آزادگان افزوده خواهد شد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در دیمزارها از ۶۷۰ هزار هکتار آغاز شده و در حال حاضر از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار عبور کرده است.
ویژن ۷۴ به جای پیشرانه برقی، از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می‌برد. در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه، یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و همچنین قوای هیدروژنی ۹۵ کیلوواتی قرار گرفته است.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۷۰ نظامی اوکراینی و مزدور خارجی و سرنگونی یک فروند جنگنده «سوخو ۲۴» طی ۲۴ ساعت اخیر در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
برای خرید یک خانه ۹۰ متری در عباس آباد باید ۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
پیش‌بینی می‌شود که مناطقی در غرب آسیا و شمال آفریقا طی سال‌های آینده به کم‌آب‌ترین مناطق جهان تبدیل شوند. تقاضا برای برخورداری از آب به دلیل رشد سریع جمعیت این مناطق افزایش یافته است. براساس آمار‌های سازمان ملل متحد، جمعیت این مناطق در سال ۲۰۱۶ به چهارصد میلیون نفر رسید و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۵۰ جمعیت این مناطق از مرز ۶۷۰ میلیون نفر عبور کند.
شاخص‌کل بورس، به واسطه افزایش ریسک‌های سیاسی و اقتصادی هفته‌جاری را نیز با افت بیش از ۱۱هزار‌واحدی آغاز کرده و۱۴ روز متوالی است که خود را در کانال یک‌میلیون و ۶۰۰هزار واحد تثبیت کرده‌است. نماگر اصلی بازار اکنون به کف این کانال رسیده و نتوانسته است حمایت ۶/ ۱میلیون‌ واحدی را بشکند. با شکست سطح یک‌میلیون و ۶۰۰هزار واحد، نماگر بازار سهام این پتانسیل را دارد تا سطوح پایین‌تری را به خود ببیند. شاخص هم‌‌‌‌‌‌‌وزن نیز در کم‌‌‌‌‌‌‌ترین سطح از ۲۵‌دی سال‌جاری قرار دارد.
یک کشتی حامل غلات ارسال شده از سوی روسیه، وارد یکی از بنادر مصر شد.
کل فضای داخلی «کراس کابین» بیشتر شبیه آثار هنری مجسمه‌سازی است تا فضای داخلی داخلی یک کاروان. آلپاین به جای مبلمان با لبه‌های دقیق، کابین ۶۷۰ سانتی‌متری) فورد ترانزیت را با مجموعه‌ای از دنده‌های بامبو می‌سازد و طراحی ایجاد می‌کند که شکاف بین مبلمان ساختاری و تزئینات زیبایی را از بین می‌برد.
چین در ماه گذشته پس از حذف ناگهانی استراتژی سختگیرانه «کووید صفر» و حذف محدودیت‌های سفر، انفجاری را در موارد کووید و مرگ و میر تجربه کرد. طبق گفته دولت چین، حدود ۶۰هزار نفر در فاصله بین ۸ دسامبر تا ۱۲ژانویه بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند، اگرچه حتی این رقم نیز می‌تواند میزان واقعی تلفات را کمتر از حد واقعی اعلام کند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش درباره زمان صدور رتبه همه معلمان گفت: ارزیابی هر همکار که انجام شود در کارپوشه هیئت ممیزه قرار می‌گیرد و با توجه به دریافت اطلاعات، به ترتیب انجام می‌شود و کاری نیست که دفعتا انجام و برای همه یک مرتبه حکم صادر شود.
جایشانکار گفت: «از فوریه، اروپا شش برابر بیشتر از هند انرژی فسیلی از روسیه وارد کرده است؛ بنابراین اگر جامعه‌ای با سرانه ۶۰هزار دلار احساس کند که باید از خود مراقبت کند (و من این را به عنوان امری مشروع می‌پذیرم)، آن‌ها نباید انتظار داشته باشند که جامعه‌ای با سرانه ۲هزار دلار ضربه بخورد.»
جولایی اعلام کرد که با ورود یک جبهه هوای سرد و سامانه بارشی به کشور از روز پنجشنبه (یکم دی‌ماه)، پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۶۷۰ میلیون متر مکعب در روز برسد.
ناسا و آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویر جدید هابل را از Arp-Madore ۴۱۷-۳۹۱ منتشر کرده که یک برخورد عجیب کهکشانی در فاصله ۶۷۰ میلیون سال نوری از زمین است.
از ابتدای سال جاری تا ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شد.
وزیر کار ضمن با بیان اینکه در ۷ ماهه امسال ۶۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: بخشی از منابع برداشتی از صندوق ملی صرف طرح‌های عمرانی و بخشی هم صرف اشتغال خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
زاهدان- دادستان زاهدان با تشریح جزئیات کشف محموله سنگین سلاح در سیستان و بلوچستان، گفت: ۹۰ قبضه سلاح و ۶۰ هزار انواع مهمات از این افراد کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ