طبق اعلام بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۵ به معادل ۱۳۲ میلیون یورو رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واردات تمام خودروها در گام اول نیاز به مجوز ثبت سفارش وزارت صمت، اخذ گواهی از استاندارد و محیط زیست دارد همچنین باید منشاء ارز واردات خودرو به تایید بانک مرکزی برسد.
دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق معتقد است که کاهش قیمت ارز که اخیرا اتفاق افتاد هیجانی نبود بلکه مبتنی بر فرمول‌های اقتصادی بود. اگر بتوانیم به شکل تثبیت شده‌ای به منابع‌مان در کشور‌های هدف و طرف قرارداد دسترسی داشته باشیم مطمئنا در گام اول موجب تثبیت نرخ ارز و در گام دوم کاهش نرخ ارز خواهد شد.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۴۱ هزار و ۴۹۲ تومان رسید.
قیمت هر دلار آمریکا امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته بود.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۳ هزار و ۴۴۲ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۸ هزار و ۷۸۷ تومان رسید.
قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به ۴۴ هزار و ۸۱۶ تومان و نرخ حواله دلار به ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان رسید.
در چهارمین روز فعالیت رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نرخ اسکناس دلار آمریکا با نوسان محدود همراه شده است.
هر مسافر چقدر ارز می‌تواند بخرد؟
در روزهای اخیر با اعلام رئیس کل بانک مرکزی، فروش ارز به نرخ توافقی در صرافی ها، پایان یافت و متقاضیان خرید ارز می بایست از تمامی صرافی‌ها بدون انجام ثبت‌نام، ارز خود را دریافت کنید. فرزین تاکید کرده است: خرید ارز به نرخ تابلو و بدون صف خواهد بود.
مجموع ارز عرضه شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۳۰۵ میلیون دلار رسید.
در بازار توافقی ارز، قیمت دلار و یورو با نوسان کاهشی همراه بودند. این در حالی است که روند عرضه ارز بیش از تقاضا در بازار است.
در معاملات توافقی ارز امروز، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
در معاملات امروز بازار توافقی ارز، بیش از یازده میلیون دلار معامله شد.
معاملات ارز در دومین روز هفته با افزایش عرضه در بازار توافقی همراه شده و در نتیجه نرخ دلار توافقی نسبت به ابتدای روز، با کاهش نسبی روبروست؛ هرچند بهای دلار در بازار آزاد همچنان در کانال 36 جای دارد.
در شرایطی که امروز قیمت ارز در بازار غیررسمی با افزایش روبرو بود، دلار و یورو نیز در بازار توافقی با نوسان نسبتا صعودی معامله شدند.
معاملات توافقی ارز در اولین روز هفته با تغییرات اندک شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه بود.
معاملات بازار توافقی ارز در آخرین روز هفته با رشد نسبی شاخص ارزی در کانال ۳۱ هزار تومانی همراه شده است.
معاملات بازار ارز توافقی با نوسان قیمت دلار و یورو در کانال ۳۱ هزار تومانی در جریان است.
معاملات توافقی ارز در آخرین روز هفته با نوسان کاهشی دلار همراه بوده و به کف کانال سی هزار تومان نزدیک شده است.
هر یک از زائرین اربعین از امروز می‌توانند ۱۰۰ دلار توافقی بخرند؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد، باید برای این میزان دلار حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بپردازند.
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه هر چقدر اصلاح سیاست تخصیص ارز ترجیحی به طول انجامید، باعث شد تا تورم بیشتری ایجاد شود، گفت: علل اصلی بروز تورم رشد نقدینگی و کسری بودجه دولت است.
در معاملات امروز بازار ارز، فعالان نظاره گر ثبات شاخص ارزی بودند. این در حالی است که دلار توافقی همچون روز‌های قبل، در کانال ۳۰ هزار تومان در نوسان است.
شرکت تام در نظر دارد به منظور پیشبرد اهداف فناورانه، از ایده‌های جذاب و کاربردی شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه پروژه‌های خود و در راستای هوشمندسازی بهره‌برداری کند.
کودکان هم به کووید طولانی مبتلا می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ