رائول گونزالز، اسطوره اسپانیایی رئال مادرید، به تمجید از کیفیت روبرت لواندوفسکی پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تئو زیدان، پسر زین‌‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید، در بازی برای تیم کاستیا از روی ضربه آزاد گلی تماشایی به ثمر رساند که باعث مقایسه شدن او با روزهای درخشش پدرش شده است.
رئال مادرید برای تور تابستانی خود راهی آمریکا شده و در لوس آنجلس مستقر شد اما در این تور نام آلوارو رودریگز دیده نمی شود.
اگر ادعا‌های پینوتی واقعاً درست باشد، به معنی تغییر در تاریخ خواهد بود، چرا که نخستین حادثه‌ای که به سقوط بشقاب پرنده‌ها مرتبط دانسته می‌شود مربوط به «حادثه رازوِل» در سال ۱۹۴۷ است که در شهر رازول (Roswell) واقع در ایالت نیومکزیکوی ایالات متحده رخ داد و چندین دهه است که به عنوان اولین محل سقوط ادعایی یک بشقاب پرنده شناخته می‌شود.
تیم اصلی رئال مادرید در پیش‌فصل همراه با کاستیا، تیم دوم باشگاه تمرین خواهد کرد و کارلو آنچلوتی و رائول، مربیان دو تیم، در کنار هم بر عملکرد بازیکنان نظارت خواهند داشت.
رائول گونزالس، مربی تیم دوم رئال، که پس از ناکامی تیمش در صعود به دسته دوم فوتبال اسپانیا قصد حضور در نشست خبری را داشت با ممانعت نیروهای امنیتی روبه‌رو شد.
اورتون در نظر دارد تا رائول سانیهی، مدیر سابق آرسنال را به این باشگاه بیاورد.
شاگردان رائول گونزالس از صعود به لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا بازماندند.
در آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، آیت الله رئیسی و رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز حضور داشت.
شادی گل شاگرد رائول گونزالس مقابل بارسلونا باعث ریزش سکوهای ورزشگاه آلفردو دی استفانو شد.
اولین دوره مربیگری رائول گونزالس در رئال مادرید، جایی که او هدایت رئال کاستیا را به عهده داشت به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
رئال مادرید احتمالاً از بین توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو و رائول گونزالس، یک نفر را به عنوان سرمربی فصل بعد خود معرفی خواهد کرد.
رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، آماده است تا به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند.
فرناندو مورینتس که زمانی در رئال مادرید با رائول زوج گلزنی موفقی تشکیل داده بود، خاطره اولین گلش به بارسا را هرگز فراموش نمی‌کند.
آلوارو رودریگز درست مثل رائول اولین گلش برای رئال را با مقابل اتلتیکو به ثمر رساند
کریم بنزما با گلی که وارد دروازه الچه کرد، از رکورد گلزنی رائول در لالیگا عبور کرد.
ورزشگاه لاسرامیکا و رائول آلبیول در فصل گذشته به کابوسی برای روبرت لواندوفسکی بدل شدند. ستاره لهستانی امشب بار دیگر به این ورزشگاه برمی‌گردد و برابر آلبیول قرار خواهد گرفت.
فلورنتینو پرز سه ستاره سابق رائل مادرید، رائول، ژابی آلونسو و آربلوآ را سه چهره‌ای می‌داند که می‌توانند به زودی نقش زیدان را بازی کنند. آنها نامزدهای هدایت رئال در سالهای آینده هستند.
رائول گونزالس، ستاره سابق رئال مادرید، پیشنهاد باشگاه لیدز برای هدایت این تیم را رد کرد.
در پی انتشار مطلبی مبنی بر دوران حضور علی کریمی در شالکه خوانندگان ورزش سه با ارسال پیامهایی خواستار انتشار نکاتی بیشتر از این انتقال شدند.
همبازی شدن با رائول، مانوئل نویر و یولیان دراکسلر؛ علی کریمی تجربه ای کوتاه و البته شیرین در ترکیب شالکه داشت.
رئیس باشگاه رایو وایه‌کانو می‌گوید در مذاکرات برای جذب رائول دی‌توماس، مهاجم اسپانیول، از طرف مدیر برنامه‌های او مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
مانوئل گونزالز به عنوان مربی تمرین‌دهنده و رائول لوپز به عنوان مربی بدنساز فولاد در فصل جاری معرفی شدند.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.
گلر سابق برق شیراز یکی از معدود سنگربان هایی است که برابر لوئیز سوارز دروازه اش را بسته نگه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ