فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده در توییتر خود اعلام کرد که همسرش امروز در بیمارستان بستری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب خطاب به احمد خاتمی نوشت: ظاهرا این عضو شورای نگهبان قانون اساسی را نخوانده است.
همسر مصطفی تاج‌زاده می‌گوید: بنده درباره خروج تاج‌زاده از انفرادی درخواست کردم اما شاید قوه قضائیه توان انجام این کار را ندارد که اتفاق مثبتی نیفتاده است.
عباس عبدی خواستار توضیح قوه قضائیه درباره شرابط زندان تاج زاده شد.
همسر مصطفی تاج‌زاده در نامه ای به محسنی اژه‌ای به برشمردن آنچه از نظر خود تخلفات نهاد امنیتی بازداشت کننده تاجزاده می‌ خواند پرداخت و رسیدگی به آن از سوی رییس قوه قضاییه را خواستار شد.
همسر تاج زاده نوشت: آنژیوگرافی انجام شد، استنت گذاشتند. سپاسگزار دکتر عزیزشون هستیم.
همسر مصطفی تاج زاده از از دیدار خود با رییس قوه قضاییه در باره وضعیت همسرش که در بازداشت به سر می‌برد خبر داد .
فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاجزاده، از انتقال او به بیمارستان خبر داد.
تاجزاده در تماس تلفنی با فخرالسادات محتشمی‌پور اعلام کرده به خاطر مشکل قلبی به بیمارستان بقیه‌الله منتقل شده است.
همسر سید مصطفی تاجزاده در دومین نامه خود به محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه نوشت: اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم طی هفته ای که گذشت، مراتب نگرانی شدید خود و خانواده تاجزاده را خدمت شما و عموم‌ هموطنان عزیز اعلام می دارم .
همسر سید مصطفی تاجزاده در دومین نامه خود به محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه نوشت: اینجانب ضمن اعلام بی خبری محض از همسر عزیزم طی هفته ای که گذشت، مراتب نگرانی شدید خود و خانواده تاجزاده را خدمت شما و عموم‌ هموطنان عزیز اعلام می دارم .
جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده با سه عنوان اتهامی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
هموطنان می‌توانند برای استعلام وضعیت دهک‌بندی خود با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.
سرویس ترجمه گوگل ۲۴ زبان جدید اضافه کرد
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
فعالان بازار ارز در اولین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که نرخ دلار در بازار آزاد با نوسان کاهشی در کانال 30 هزار تومانی همراه شده است.
مدیرعامل ساپکو گفت: به منظور مشارکت حداکثری شرکت‌های دانش بنیان، ساپکو از سال ۱۳۹۸ تاکنون، موفق به عقد ۹۰ تفاهم ‌نامه با شرکت‌ها و موسسات و نهادهای دانش بنیان شده و ضمن معرفی نیازهای فناورانه بخش قطعه‌سازی به شرکت‌های دانش‌بنیان، کاهش ارزبری ۱۰۹ میلیون یورویی را از محل تولید و اقتصاد دانش بنیان صنعت قطعه‌سازی برنامه‌ریزی کرده است.
امروز مطالبی همچون اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، پیش بینی مهم از روند بورس فردا، قیمت دلار در این صرافی‌ها گران شد، آخرین سیگنال‌ها برای بورس فردا | دو خبر برای گروه خودرویی، نمادی که بعد دوسال با ۲۰ میلیون درصد رشد بازگشایی شد، افزایش سرمایه ۲۰۰۰ درصدی یک نماد، افزایش سرمایه ۱۹۰۰ درصدی نماد بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
۳ شـرط برای بخشیدن مرد اعدامی
عباس عبدی به ارزیابی دلایل بازداشت سید مصطفی تاج‌زاده پرداخت.
روزنامه تحت ریاست حسین شریعتمداری در مطلبی دلیل دستگیری تاجزاده را ارتباط با شبکه های بیرونی دانست.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.
بهزاد نبوی تاکید کرد: اینجانب علی‌رغم وجود برخی اختلاف نظرها در جزئیات روش‌های پیشبرد جریان اصلاح‌گری که با او دارم، معتقدم هیچگاه از مسیر عمومی این جریان خارج نشده و ارائه‌کنندهٔ یکی از محکم‌ترین منطق‌ها و دلایل برای پرهیز از خشونت و لزوم ایجاد وفاق ملی و همگانی است.
سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره آخرین فعالیت‌های حزب در انتخابات هم گفت: درباره انتخابات هنوز به تصمیم جامع نرسیدیم و منتظر تصمیمات جبهه اصلاحات هستیم که پس از تعیین‌تکلیف، تصمیم نهایی حزب اعتماد ملی هم اعلام خواهد شد.
یکی از وکلای مصطفی تاجزاده با اشاره به این واقعیت که تاج‌زاده هرگز معتقد به براندازی نبود و همواره به دنبال اصلاح نارسایی‌های کشور از طریق روش‌های مصلحانه بوده است، پیگیری حقوقی این پرونده را ذیل قانون جرم سیاسی تفسیر و تعریف می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ