همسر مصطفی تاج زاده از از دیدار خود با رییس قوه قضاییه در باره وضعیت همسرش که در بازداشت به سر می‌برد خبر داد .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه با همسر و فرزند سیدمحسن موسوی کاردار ربوده شده جمهوری اسلامی ایران در لبنان در سال ۱۳۶۱ دیدار کرد.
همسر آنتوان گریزمان، ستاره ملی‌پوش فرانسوی، با انتشار تصویری از مصدومیت صورت او در دیدار مقابل یونان گفت تماشای مصدومیت فوتبالیست‌ها برای خانواده‌هایشان دردناک است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خلبان میرعمید کیاحسینی و یزدان سخایی با مادر و همسر این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.
همشهری، عکسی از دیدار جمیله علم الهدی همسر رئیسی که در سفر ونزوئلا همراه اوست با همسر مادورو را منتشر کرد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول به همراه همسر و دو دخترش مکه و کیان روز شنبه در آخرین دیدار لیورپول برابر استون ویلا در آنفیلد حاضر شد. پس از این دیدار که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید محمد صلاح به همراه همسرش ماجی صدیق و دخترش کیان ظاهر شد.
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با شاناز ابراهیم، همسر رئیس‌جمهور عراق در تهران دیدار و بر ضرورت افزایش همکاری‌های دو جانبه در حوزه بانوان تاکید کرد.
«میدل ایست نیوز»، تصاویری از دیدار همسران روسای جمهور ایران و عراق منتشر کرد. در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، «شاناز ابراهیم» همسر وی با «جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
سایت میدل ایست نیوز با انتشار تصاویری نوشت: در حاشیه سفر رئیس جمهور عراق به تهران، شاناز ابراهیم همسر وی با جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران دیدار کرد.
دیلتا لئوتا، همسر لوریس کاریوس، پیش از این دیدار فینال برابر منچستریونایتد سعی کرد به او روحیه بدهد و برایش آرزوی موفقیت کرد.
در حاشیه کنگره «زنان تاثیرگذار» دنیا که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، همسران روسای دولت‌های کشور‌های بورکینافاسو، صربستان، ارمنستان، قرقیزستان با جمیله سادات علم الهدی همسر رئیس‌جمهور ایران دیدار کردند.
مشهد ـ  فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید بابا محمد رستمی، ضمن دیدار با خانواده از همسر این شهید والامقام تجلیل کرد.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
همسر ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار برابر سوئیس ناراحت است و ابراز تاسف کرد.
همسر ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار برابر سوئیس ناراحت است و ابراز تاسف کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان خمسه نژاد و کریمی با همسر و مادر این شهدای والامقام دیدار کرد.
همسر رجب طیب اردوغان در مورد کودکان بی سرپرستی که از اوکراین به ترکیه آورده شده اند، گفت: آن‌ها در دستان امن و خوشحال هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همسر رئیس جمهور زیمباوه گفت: با برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور روابط در تمام ابعاد بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همسر رئیس جمهور زیمباوه گفت: با برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور روابط در تمام ابعاد بیش از پیش توسعه خواهد یافت.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمبابوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمبابوه خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمباوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمباوه خبر داد.
همسر رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال هم امروز راهی ورزشگاه آزادی شده تا دیدار این تیم مقابل پیکان را از نزدیک تماشا کند.
فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده از دیدار خود با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خبر داد.
در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دو کشتی‌گیر فرنگی ایران راهی فینال شدند و دو کشتی‌گیر هم سر از رده‌بندی درآوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ