همسر مصطفی تاج‌زاده می‌گوید: بنده درباره خروج تاج‌زاده از انفرادی درخواست کردم اما شاید قوه قضائیه توان انجام این کار را ندارد که اتفاق مثبتی نیفتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماشین همسر سیدمصطفی تاج‌زاده این روز‌ها به منزله عصای دستی برای جابه جایی او و به ویژه طی کردن مسیر منزل تا اوین است. یک دستگاه پژو ۲۰۶ قدیمی که حاصل سال‌ها سلامت اقتصادی خانواده تاج‌زاده است، اما امروز به گفته فخری محتشمی در مقابل چشم دوربین‌های نظارتی اوین و سالن ملاقاتش، خودروی وی، مورد تهاجمی کینه توزانه قرار گرفت و تخریب شد!
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه سرای محتشم رشت باید به صورت مشارکتی مرمت شود، گفت: مرمت و بازسازی مغازه‌های داخل کاروانسرای محتشم در اولویت است.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
عکسی از میرحسین موسوی، در کنار رهبر معظم انقلاب که به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم علی‌اکبر محتشمی‌پور توسط پایگاه خبری جماران منتشر شده است مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
مراسم دومین سالگرد درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی‌پور در دارالزهرا(س) تهران برگزار شد.
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی پاداش بین قاره‌ای و جام ملت‌های آسیا را دریافت نکرده‌اند و در حال حاضر هم بدون پاداش به مسابقات مقدماتی المپیک ساحلی می‌روند.
محتشمی پور با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی فرسوده صرفا مبتنی بر خودروی سمند سورن است که قیمت نهایی آن ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شده و رشد ۱۰۰ میلیونی نسبت به قیمت سمند در سال گذشته داشته است، گفت: افزایش ارزش اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
سرپرست کمیته فوتبال ساحلی کشورمان گفت: اتفاقات خوبی در انتظار فوتبال ساحلی کشورمان است و امیدواریم فوتبال ساحلی ایران به جایگاه اصلی خود یعنی اول تا سومی جهان برسد.
همسر مصطفی تاجزاده گفت: لحظات پرالتهاب و نگران‌کننده‌ای را دیشب گذراندم، نه فقط به خاطر مصطفی تاجزاده، بلکه برای همه زندانیان و خانواده‌های‌شان مانند همه مردم ایران نگران بودم. دخترم می‌گفت که تمام شب تا صبح را کابوس دیده و نتوانسته بخوابد.
همسر تاج زاده نوشت: آنژیوگرافی انجام شد، استنت گذاشتند. سپاسگزار دکتر عزیزشون هستیم.
فخرالسادات محتشمی همسر مصطفی تاجزاده درباره آخرین وضعیت سلامتی سیدمصطفی تاجزاده توضیح داد.
فخرالسادات محتشمی پور، همسر مصطفی تاج زاده در توییتر خود اعلام کرد که همسرش امروز در بیمارستان بستری شده است.
فخرالسادات محتشمی پور در توییتر نوشت: امروز یک ملاقات خانوادگی خوب داشتیم با همسرجان چقدر خوب است که همیشه خبر‌ها خوب باشد حال عمومی‌اش خوب، روزه داری ادامه دارد.
همسر مصطفی تاجزاده از ملاقات خانوادگی با همسرش خبر داد.
فخرالسادات محتشمی پور همسر مصطفی تاجزاده از دیدار خود با محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خبر داد.
فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاجزاده، از انتقال او به بیمارستان خبر داد.
تاجزاده در تماس تلفنی با فخرالسادات محتشمی‌پور اعلام کرده به خاطر مشکل قلبی به بیمارستان بقیه‌الله منتقل شده است.
محتشمی‌پور معاون امور معادن وزارت صمت گفت: ۶ هزار معدن غیر فعال در کشور داریم که عمدتا به این علت که برداشت از آنها صرفه اقتصادی ندارد، تعطیل شده اند.
رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را رد کرد.
فخرالسادات محتشمی پور نوشت: از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی‌ها و بی خبری‌های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطیلات تباین ندارد ناگزیر دست به قلم شدم.
فخرالسادات محتشمی پور: آقای تاجزاده در طول این یک ماه، تنها دو تماس تلفنی با من و مادرشان داشته است؛ و با اینکه آقایان خواستندکه دارو‌های همسرم را برایشان ببرم، ولی من نمیدانم اینک در چه وضعیتی به سر میبرند. آقای تاجزاده در آخرین مکالمه‌ای که با من داشت، گفت که در بند دوالف اوین محبوس است، ولی امروز دیگر نمی‌دانیم که ایشان کجاست؟ از این رو، نسبت به حفظ جان آقای تاجزاده احساس خطر می‌کنم و‌نسبت به حفظ سلامتشان هشدار می‌دهم.
شرکت صنایع تولیدی کروز در نهمین نمایشگاه بین المللی موتور تهران که از ٢٧ اردیبهشت الی ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش های شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو با رویکرد صادرات دانش بنیان برگزار شده حضور بهم رسانید.
فخرالسادات محتشمی پور از تماس همسرش با او خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ