مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان از شانس کسب مدال در همه اوزان در مسابقات آسیایی قزاقستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرگوش نر غول‌پیکر نژاد منحصربه فردی است که می تواند تا ۱۰ کیلوگرم وزن داشته باشد و ۷۵ سانتیمتر قد! ویدئویی از این خرگوش غول‌پیکر ببینید.
بعضی افراد وقتی زن باردار می‌بینند می‌گویند انگار هر لحظه ممکن است زمان زایمانت فرا برسد. زنان مختلف اندام‌های متفاوتی دارند و وزن آن‌ها با هم متفاوت است. شکل بارداری و اندازه‌ی شکم افراد در بارداری، با هم تفاوت دارد. حتی اگر قبلا بارداری و زایمان را تجربه کرده باشید، نمی‌توانید در مورد شرایط دیگران نظر بدهید. شکم یک زن هر چقدر هم که بزرگ باشد، نشان‌دهنده‌ی رسیدن زمان بارداری نیست و اگر همه‌چیز طبیعی پیش برود، زایمان در موعد مقرر انجام می‌شود.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا تیم کشورمان در هر ۱۰ وزن صاحب مدال شد و مقتدرانه و با اختلاف بالا بعنوان قهرمانی دست یافت.
فشار خون اغلب با افزایش وزن افزایش می‌یابد. اضافه وزن همچنین می‌تواند باعث اختلال در تنفس در هنگام خواب (آپنه خواب) شود که فشار خون را بیشتر افزایش می‌دهد.
ترکیب لیمو و زنجبیل، تجویز فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های موجود در هر دوی این مواد خوراکی، تاثیر عالی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافیست یک برش کوچک از زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بنوشید. برای نتیجه بهتر مصرف سه نوبت در هفته از این نوشیدنی توصیه می‌شود.
کاهش چند کیلو از وزن بدون رژیم غذایی عذاب‌دهنده نیز امکان‌پذیر است.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این‌که یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت اسپرم حفظ وزن مناسب است، گفت: بر اساس آخرین تحقیقات، به ازای هر ۹ کیلوگرم اضافه وزن، ۱۰ درصد خطر ابتلا به ناباروری در مردان افزایش پیدا می‌کند.
عدم برخورداری از یک برنامه غذایی مناسب که شامل نیاز‌های اساسی بدن است هم در کوتاه مدت و هم در طولانی مدت روی کیفیت زندگیتان تاثیر خواهد گذاشت. نداشتن تغذیه مناسب به بالا رفتن سطح کلسترول، پایین آوردن سرعت سوخت و ساز بدن و بالا رفتن وزن منجر می‌شود و این‌گونه در کنار پیری زودرس، در حقیقت در‌های بیماری‌های خطرناک فراوانی را به روی خود گشوده‌اید.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
نتایج یک مطالعه نشان داده است که ۱۰۰۰۰ قدم در روز، که حدود ۳۵۰۰ قدم از آن‌ها به عنوان فعالیت بدنی متوسط تا شدید برای حداقل ۱۰ دقیقه باشد، با افزایش کاهش وزن در یک مداخله رفتاری همراه با یک رژیم غذایی با کالری محدود مرتبط است.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: ۲.۴ میلیون تن کالا به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار به آفریقا صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۹ درصدی در وزن و ۱۹ درصدی در ارزش داشته است.
به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، کاهش تنها پنج تا ۱۰ درصد از وزن می‌تواند فشار خون، قند خون و کلسترول خون را بهبود بخشد.
اغلب مردم توافق نظر دارند که هیچ مارمولک دیگری در جهان به اندازه یک اژد‌های کومودو ماقبل تاریخ به نظر نمی‌رسد. آن‌ها بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین مارمولک‌های جهان هستند که طول آن‌ها به ۱۰ فوت و وزن آن تا ۳۵۰ پوند می‌رسد.
زمانی که به دنبال بهترین ماده غذایی با پروتئین بالا برای کاهش وزن هستید به مواد کم کالری و با کیفیت فکر کنید. اولین چیزی که به ذهن می‌رسد گوشت بدون چربی، مرغ و ماهی است که همگی منابعی عالی از پروتئین کامل با کربوهیدرات و چربی کم هستند.
شما معمولا پس از خوردن میان وعده‌های ناسالم چندان احساس سیری نکرده و خیلی زود گرسنه می‌شوید و در نتیجه مجددا مجبور می‌شوید به سراغ خوردن مواد غذایی رفته و این روند سبب افزایش وزن و چاقی شما می‌شود.
علیرغم باور اشتباه عمومی، مهمانداران هواپیما مجبور نیستند مانند مدل‌ها باشند. حداقل قد آن‌ها باید ۱۵۷ سانتیمتر باشد و طول دستان شان باید به ۱۵ تا ۲۳ سانتیمتر برسد. آن‌ها باید بتوانند چمدان‌ها را داخل قفسه‌های هواپیما قرار دهند. وزن بر اساس شاخص توده بدنی محاسبه می‌شود که باید بین ۱۸/۵ تا ۲۴/۹ باشد. مقررات در اینباره ممکن است در هر شرکت هواپیمایی متفاوت باشد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد در رتبه دوم تیمی ایستاد.
اسامی نفرات برتر ۱۰وزن کشتی آزاد قهرمانی جهان
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
متخصصان تغذیه می‌گویند که مواد مغذی از جمله پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم همگی برای کاهش وزن سالم کلیدی هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند احساس سیری کنید و باعث می‌شود احتمال خوردن غذا‌های فاقد مواد مغذی توسط فرد کاهش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ