شرکت بیمه معلم، تمامی موکب‌داران و شرکت‌کنندگان راهپیمایی ده کیلومتری غدیر را تحت پوشش خود قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
رئیس دبیرخانه بیمه و درمان سازمان بهزیستی کشور گفت مددجویان تحت پوشش بهزیستی که دارای بیمه ایرانیان و یا بیمه همگانی هستند می‌توانند برای «بیمه سایر اقشار» اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: با تصویب آئین‌نامه قانون اصلاح ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی، به زودی امکان بیمه‌شدن کارگران ساختمانی جدید و تکمیل پوشش بیمه‌ای این قشر فراهم می شود.
جزایری درباره پرفشاری خون اظهار کرد: سهم مازاد ۱۷ قلم داروی تحت پوشش بیمه درقالب صندوق لحاظ شده و برای ۱۰ قلم داروی غیر بیمه‌ای نیز در بسته صعب العلاج سهم پرداختی در نظرگرفته شده است.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت با اجرای طرح «برکت مهدوی» اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی را تحت پوشش بیمه‌ای قرار داده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پوشش ۷۰ درصدی جامعه با بیمه‌های اجتماعی خبر داد.
قانون تأمین‌اجتماعی این امکان را فراهم کرده تا افرادی که مشمول هیچ بیمه‌ای نیستند نیز تحت پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار گیرند.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۱۵ هزار خانه روستایی تحت پوشش خدمات بیمه‌ای بنیاد برکت قرار گرفتند.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
درسال زراعی جاری پیش بینی شده است حدود ۲۷میلیون رأس دام، بیش از یک میلیارد و ۴۰۰میلیون قطعه طیور معادل تقریباً ۱۰۰درصد و حدود دومیلیارد و ۷۰۰میلیون قطعه آبزی زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گیرند.
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: رفع محدودیت‌های مالی برای پوشش بیمه‌ای «کارگران ساختمانی» با اصلاح قانون انجام میشود.
نام‌آشناترین‌های این فهرست که امروز در داروخانه‌ها نایاب شده آلومینیوم هیدروکساید سوسپانسیون خوراکی، دایجستیو قرص انتریک، سایمتیکون (دایمتیکون فعال شده) آنتی‌هستامین دکونژستانت، اکسپکتورانت شربت خوراکی، دیفن هیدرامین هیدروکلراید محلول خوراکی، اشک مصنوعی و محلول سدیم کلراید و لیدوکایین هیدروکلراید بود، اما دیروز یکی از مسوولان سازمان بیمه سلامت ایرانیان اعلام کرد که برخلاف وعده‌های دولت، این فهرست مفصل ۳۰۰ و خرده‌ای قلم از پوشش بیمه‌ای خارج شده، چون طی ۴ ماه گذشته و در جریان اجرای طرح دارویار، اصلا شورای عالی بیمه جلسه‌ای نداشته که بخواهند فهرست جدید از دارو‌های پرمصرف و ایجاد پوشش بیمه‌ای برای آن‌ها را بررسی و تایید و تصویب کنند.
رئیسی خطاب به مسولان وزارت بهداشت و درمان و سایر بخش‌های مربوطه تأکید کرد: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به‌منظور کاهش هزینه دارو‌ها در سبد خانوار اندیشیده شود.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
رئیس جمهور گفت: تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه داروها در سبد خانوار اتخاذ شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ضریب پوشش بیمه‌های اجتماعی که پیش از پیروزی انقلاب حدود ۲۰ درصد بود، امروز به حدود ۷۰ درصد رسیده است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ضریب پوشش بیمه‌های اجتماعی که پیش از پیروزی انقلاب حدود ۲۰ درصد بود، امروز به حدود ۷۰ درصد رسیده است.
طرح دارویاری در راستای اصلاح سیاست‌های ارزی و یارانه‌ای دارو و با هدف افزایش پوشش بیمه‌ای دارو‌ها از بیست و سوم تیرماه سال جاری با مشارکت سازمان‌های بیمه‌گر پایه به اجرا درآمد.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: آن دسته از اعضای سازمان نظام دامپزشکی که فاقد پوشش بیمه‌ای باشند، با پرداخت حق بیمه مقرر می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.
سازمان تأمین‌اجتماعی همزمان با روز پزشک اعلام کرد تمامی پزشکان و پیراپزشکان عضو سازمان نظام‌پزشکی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند، به صورت توافقی مشمول مقررات تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نقش خانواده و بانوان را در این مسئله محوری دانست و اظهار کرد: دولت در چند محور برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می‌توان به تضمین بیمه درمان ناباروری ۳.۵ میلیون زوج نابارور، بیمه مادران تا پایان دوران شیردهی، بیمه فرزندان تا پنج سالگی و پوشش بیمه‌ای کامل هزینه‌های زایمان طبیعی اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اعلام جذب ۲۷۰ هزار بیمه‌شده جدید درطرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، از هدف‌گذاری این سازمان برای افزایش پوشش بیمه‌ای به یک میلیون بیمه‌شده در این طرح خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ