هاشمی نوشت: می‌دانیم لغت استعمار به معنای طلب آبادانی است ولی می‌بینیم که در میان مردم دچار چه مفهومی است؟! باید مواظب بود خدایی نکرده مولدسازی نیز چنین مفهوم و معنایی در جامعه ایرانی پیدا نکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت آب کشور نسبت به وقوع بارش‌های رگباری و با شدت بالا در تهران و تعدادی از استان‌های کشور و جاری شدن سیلاب در این استان‌ها از ۱۶ تا ۱۸ مردادماه هشدار داد.
تابستان سال جاری از گرمترین روز‌ها و شب‌های یک دهه گذشته است و بنا بر اعلام متخصصان فردا (سه شنبه) میزان اشعه ماورای بنفش خورشید در تهران شدید است و مردم باید اقدامات حفاظتی را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات و آسیب‌های این اشعه خطرناک در امان باشند.
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه حفظ وحدت اسلامی از بهترین برکات الهی است، تصریح کرد: نه تنها مواظب باشید که تندروی و کندروی نکنید، بلکه مواظب باشید جامعه را یکجا داشته باشید و از جامعه جدا نشوید.
بورس این روزها با شدت کم پول هوشمند مواجه شده و این نشان می دهد امکان رفتار هیجانی در بازار سرمایه وجود دارد.
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
محسن هاشمی: گویا که به جای توسعه دائماً باید مواظب باشیم که کشور و انقلاب سقوط نکند. باید بدانیم که براندازان اصلی آن‌هایی هستند که بر خلاف اراده مردم عمل می‌کنند.
در حال حاضر شاهد چرخش نقدینگی در تک سهم ها بوده و باید به احتیاط نمادهای مثبت را رصد کرد.
در حال حاضر شاهد چرخش نقدینگی در تک سهم ها بوده و باید به احتیاط نمادهای مثبت را رصد کرد.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در ادامه به زائران توصیه کرد: حتی‌الامکان از همراه داشتن لپ‌تاپ خودداری کنند و در صورت نیاز به آن، فایل‌هایی را که جنبه خصوصی دارد حذف کنند تا در صورت بازرسی سعودی‌ها به مشکل برنخورند. روی لپ‌تاپ رمز نگذارند؛ زیرا این کار حساسیت سعودی‌ها را بیشتر خواهد کرد.
مختارپور عنوان کرد: بسیاری از گونه‌های قارچ برای انسان‌ها سمی هستند و باعث ایجاد طیف وسیعی از واکنش‌ها از جمله مشکلات گوارشی جزئی، واکنش‌های آلرژیک، توهم، نارسایی شدید اندام‌ها و مرگ می‌شوند، جنس‌هایی از قارچ‌های حاوی سموم کشنده عبارتند از Conocybe، Galerina، Lepiota و بدنام‌ترین آن‌ها نیز جنس Amanita است که شامل گونه‌های فرشته ویرانگر (A. virosa) و کلاهک مرگ (A. phalloides)، بوده و شایع‌ترین علت مسمومیت کشنده قارچ است.
زیدآبادی نوشت: آنکه باید ماتم بگیرد خود کیهان است، چون که از این به بعد به جای خطاب کردن سعودی‌ها با عناوین و القابی مثل: نوکران بی جیره و مواجب آمریکا، سگ‌های دست آموز صهیونیست ها، پدر تروریسم داعش، آدمکشان حرفه‌ای و.. باید آن‌ها را خادمین حرمین شرفین بنامد!
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
سرف با حضور در کنفرانس مانتین ویو، کالیفرنیا، از شرکت‌کنندگان درخواست کرد که برای سرمایه‌گذاری روی هوش مصنوعی مکالمه‌محور فقط به‌دلیل جذاب‌بودن آن، تلاش نکنند. هشدار او در بحبوحه محبوبیت بسیار زیاد هوش مصنوعی ChatGPT منتشر شده است.
همیشه موقع رفتن به استخر باید مواظب جواهراتمان باشیم؛ یافته‌های تازه در یک حمام باستانی در انگلستان نشان می‌دهد که بعضی از رومی‌ها این قاعده را رعایت نکرده بودند!
اگر ضعف در مدیریت داشته باشی، خداوند نظر خود را از ما برمی‌گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می‌فرماید: «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله»: کشوری که آب و خاک دارد، ولی نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد، خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوءاستفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین و همه و همه باید رعایت کنند.
اگر ضعف در مدیریت داشته باشیم خداوند نظر خود را از ما بر می گرداند، امیرالمومنین علیه السلام می فرماید «من وجد ماء و تراباً فافتقر فابعده الله» کشوری که آب دارد، خاک دارد، نتواند خود را اداره کند و نیازمند به دیگران باشد خدا او را از رحمت دور کند! مواظب زبانمان و ادبمان باشیم، مبادا از حرف ما، گفتار ما، سوء استفاده شود، هم حوزویان، هم دانشگاهیان و هم مسئولین وهمه و همه باید رعایت کنند.
یکی از مدیران فدراسیون فوتبال کرواسی با انتشار یک ویدیو در صفحه شخصی‌اش خبرساز شد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: اعزام مواکب به عتبات عالیات باید زودتر از این انجام می‌شد، اما با اعزام زائران اربعین همزمان شد که این همزمانی نیز فشار را بر حوزه حمل و نقل مضاعف کرد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم ساماندهی و ضابطه‌مند شدن ته‌لنجی تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای اقدام شود که ساحل‌نشینان از مواهب دریا بهره‌مند شوند.
محمدرضا باهنر گفت: ما مطالبات غیرممکن خیلی داریم و همه ما هم مقصر هستیم؛ نمایندگان مجلس، صدا و سیما، وزرا دائم درحال پوشش دادن مطالبات غیرممکن هستند، آقای رئیس جمهور وقتی سفر می‌روند این کار خیلی ارزشمندی است که یکی از عوامل بازگرداندن سرمایه اجتماعی است، ولی باید مواظبت کرد وعده‌های ناممکن داده نشود.
رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: برای تحقق این موضوع باید تسهیلات، مرزها، پایانه‌ها ، اتوبوس‌ها و مواکب را زودتر آماده کنیم و دوره خدمت‌رسانی را طولانی تر کنیم.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ