علی مطهری نوشت: از جناب باهنر بعید بود که بگویند اگر کسانی انتخابات را تحریم کنند از نظام خارج شده‌اند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس در نامه ای به رییس صداوسیما به اظهارات یکی از مجریان تلویزیون واکنش نشاد داد.
علی دایی می‌گوید:«نمی‌شود نقش بلاژویچ در فوتبال ایران را کتمان کرد.»
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «موافقت با عفو معترضان حوادث اخیر، موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، گفت: این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
روز گذشته و در جریان دیدار دو تیم نساجی مازندران و سپاهان عده‌ای از هواداران نساجی بر علیه علی شجاعی بازیکن این تیم شعار دادند و این اتفاق با واکنش تند مطهری و دفاع او از شجاعی در کنفرانس بعد از بازی همراه بود.
رییس جمهور جمهوری آذربایجان در بیانیه خود، پیش از انجام تحقیقات و روشن شدن ماهیت این حادثه، این اقدام را «تروریستی» خواند و خواستار مجازات افراد مسئول در آن شد.
واکنش علی دایی: اینجا ریشه دارم و می‌مانم
مدافع چپ پای نساجی با تمجید از عملکرد تیمش در جدال با تراکتور، ابراز امیدواری کرد برابر پرسپولیس نیز بتوانند نمایش خوبی به جا بگذارند.
همسر و دختر علی دایی ظهر امروز در مسیر فرودگاه دوبی به ایران بازگردانده شدند.
علی دایی درباره پرواز ناتمام همسر و دخترش به دوبی توضیحاتی را ارائه کرد.
علی مطهری می‌گوید بهترین واکنش به اقدام اخیر چین این است که ایران روابطش با غرب را بهبود ببخشد.
علی کریمی معتقد است ایران مقابل آمریکا بدشانس بود.
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.
علی ارسلان قهرمان وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان پیشنهاد تیم ستارگان جهان را برای حضور در مسابقات جام‌جهانی نپذیرفت.
اخیرا یک حساب کاربری در توییتر با نام علی دایی شروع به فعالیت کرده و توییت‌هایی را درباره حوادث اخیر کشور منتشر می‌کند.
حسین دهباشی به توئیت انتقادی علی مطهری درباره دانشجویان دانشگاه شریف واکنش نشان داد.
علی مطهری با واکنش نسبت به حوادث اخیر دانشگاه صنعتی شریف به بیان دیدگاه خود درمورد درخواست برخی دانشجویان این دانشگاه در مختلط شدن غذاخوری پرداخت.
علی دایی کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بیخود کردند نام مرا در کارزار حذف تیم ملی ایران از جام جهانی آورده‌اند.
علی مطهری به درخواست تاجزاده در دادگاهش مبنی بر رسیدگی به شکایت او از آیت‌الله احمد جنتی واکنش نشان داد.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
قرار است دامنه نوسان بورس تا پایان سال به ۱۰ درصد برسد، کارشناسان عقیده دارند که این افزایش دامنه نوسان می‌تواند صف‌های بازار سرمایه را کاهش دهد.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه، به روند رشد خود ادامه داد اما تحت تاثیر نگرانیهای سرمایه گذاران نسبت به تورم و قرنطینه های کرونایی چین که تقاضا برای سوخت را تحت تاثیر قرار خواهند داد، به سوی کاهش هفتگی پیش می رود.
علی مطهری به ادعاها درباره ضرورت تامین منافع روسیه در توافق برجام ، واکنش نشان داد .
‏عجیب است که آقای ‎تاجزاده زمانی بازداشت شد که اخیراً یک مرزبندی روشن میان ایده‌اش ‎اصلاح امور و ‎براندازی ارائه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ