وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای آذربایجانی خود ضمن ابراز نارضایتی از برخی اظهارات غیر واقع بینانه مطرح شده در روزهای اخیر، رعایت احترام به حاکمیت کشورها را یک اصل مهم برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن خارجی فصل گذشته سپاهان در مصاحبه ای از شرایطی که در این باشگاه ابراز نارضایتی کرده است.
آلفونسو دیویس، بازیکن کانادایی بایرن مونیخ، نارضایتی خود را از حضور در پست مدافع چپ ابراز کرد.
مارکینیوش، کاپیتان پی‌اس‌جی، بعد از تمدید قراردادش در یک مصاحبه از انتقادهای شدید هواداران تیم از بازیکن‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت کسی نباید یادش برود که ما برای تیم چه کرده‌ایم.
لئون گورتزکا، هافبک بایرن مونیخ، با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی از شرایط پیش آمده پیرامون این تیم ابراز نارضایتی کرد.
خوان لاپورتا در مراسم رونمایی از طرح بازسازی ورزشگاه نوکمپ از شکست دیشب بارسا برابر رایووایه‌کانو ابراز نارضایتی کرد و گفت اگر خیرونا به رئال می باخت، هفته بارسلونا تلخ‌تر می شد.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست 3-0 مقابل سویا از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.
از اولیا و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان، موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
از اولیاء و والدین محترم دانش‌آموزان در سراسر کشور که تاکنون با خویشتن‌داری و همراهی خود، مانع از اخلال در امر آموزش فرزندان شده‌اند، خواهشمند است با رفع نگرانی از این عزیزان، در صورت مشاهده هرگونه عوامل برهم‌زننده آرامش و سلامت دانش‌آموزان موارد را به سرعت به دستگا‌ه‌های مسئول گزارش کنند.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، از یقه‌های پیراهن این فصل تیمش ابراز نارضایتی کرد.
آیا عبدالمطهر محمدخانی و دیگر سخنگویان سایر نهادها، همان‌طور که خود را ملزم به پاسخگویی به المیرا شریفی‌مقدم می‌دانند نسبت به ابراز نارضایتی دیگر شهروندان از وضعیت موجود نیز حساسند؟ یا تبدیل شدن شریفی‌مقدم از یک مجری و گوینده خبر به سلبریتی، موجب شده است تنها پاسخگوی او باشند و از این اتفاق باید با عنوان «مورد عجیب المیرا شریفی‌مقدم» یاد کرد؟
با گذشت یک سال از جنگ اوکراین، شهروندان اوکراینی معترض در حال یافتن راه‌هایی متفاومت برای ابراز نارضایتی در مورد حمله کرملین به اوکراین هستند.
کارمندان گوگل از آنچه «راه اندازی زودهنگام» ربات هوش مصنوعی گفتگوگر «بارد» (Bard) به عنوان یک رقیب برای ربات پر سر و صدای ChatGPT معرفی شده است، ابراز نارضایتی کرده‌اند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، از عملکرد تیمش برابر اینترسیتی در جام حذفی اسپانیا ابراز نارضایتی کرد.
مایکل اوون، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتاری که با کریستیانو رونالدو داشت ابراز نارضایتی کرد.
رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه، از رفتاری که با کریستیانو رونالدو شده است ابراز نارضایتی کرد.
علت عدم اعتراض می‌تواند، ترس یا بلد نبودن اعتراض یا نداشتن نمایندگی باشد یا اعتراض را بی‌فایده می‌داند. معترض کسی است که نارضایتی خود را به شکلی مدنی ابراز می‌دارد، با تجمع، شعار دادن، نامه‌نگاری و شیوه‌های مناسب دیگر. اغتشاشگر نیز در پی تخریب و درگیری و مسائل مشابه است چه اعتراض واقعی داشته باشد و چه نداشته باشد. اگر مجموع این سه دسته از افراد را در یک جامعه هزار نفر بدانیم، به احتمال زیاد و فقط برای تقریب ذهن، ۹۵۰ نفر آنان را افراد ناراضی تشکیل می‌دهند. از ۵۰ نفر باقیمانده احتمالا ۴۸ یا ۴۹ نفر نیز معترض هستند و فقط یک یا دو نفر دست به اقدامات عملی می‌زنند.
بر اساس پژوهش و نظرسنجی جدیدی که دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری با وزارت صمت در تابستان ۱۴۰۱ انجام داده است، مردم نیز امید چندانی نسبت به برخورد با پدیده شوم قاچاق در کشور ندارند.
گارد تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد هجومی تیم ایران ابراز نارضایتی کرد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از شکست برابر تورینو از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد از عملکرد برخی داوران و کمک داوران لیگ برتری ناراضی است.
وزارت خارجه ترکیه از اقدام دولت آمریکا برای تمدید معافیت تحریم تسلیحاتی قبرس ابراز نارضایتی کرد.
بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اعلام نارضایتی از برگزارکنندگان بازی‌های اسلامی و بی برنامگی آنها ابراز امیدواری کرد که در این شرایط بتواند بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.
بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اعلام نارضایتی از برگزارکنندگان بازی‌های اسلامی و بی برنامگی آنها ابراز امیدواری کرد که در این شرایط بتواند بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ