فیاض زاهد: لیلاز اصلاح‌طلب است اما تحلیل هایش راست افراطی را مدهوش می‌کند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحمت الله بیگدلی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اظهارات محمد حاج ابوالقاسم دولابی عضو مجلس خبرگان و مشاور رئیسی درباره استقلال مالی زنان پاسخ داد و نوشت: ای کاش تاریخ اسلام را می خواندی!
عباس عبدی روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب به توقیف روزنامه سازندگی واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این‌که «نگاه‌های افراطی چه در داخل و چه خارج کشور علاقه‌مند نیستند که در اتفاقات اخیر کشور، نگاه‌های محبت آمیز مطرح شود»، گفت: عفو معترضین می‌تواند شکاف‌ها و گسل‌های پیش آمده را ترمیم کند.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.
فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان زارع پور درباره « جرم انگاری فیلترشکن» واکنش نشان داد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به اظهارات یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد خود مطلبی را منتشر کرد.
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب انگیزه صدا و سیما از پخش تصویر زن برهنه‌ معترض را جذب مخاطب عنوان کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به مرگ مهسا امینی گفت: روالی که اقایان دارند و این نوع برخورد با مردم و این یک جانبه نگری نسبت به همه چیز و نادیده گرفتن کامل طرف مقابل، نتیجه را نشان آنها داده است و من نگران هستم.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: گرچه نهایتا نهادهای مربوط مجبور می‌شوند در باره قاسم مکارم شیرازی توضیح دهند، پس بهتره پیش از شکل‌گیری افکار عمومی اطلاع‌رسانی دقیق کنند.
فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی به سخنان اخیر رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
پیشنهادات عجیب کیهان در آستانه نهایی شدن توافق احیای برجام به دولت سیزدهم که در ابتدا شامل تعلیق دو ماه مذاکرات و در ادامه قید کامل توافق را زدن است، با واکنش طعنه‌آمیز عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب نیز همراه شده است.
فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به انتشار گزارش مجلس از تخلفات فولاد مبارکه اصفهان، توئیتی با هشتگ #فساد سیستماتیک منتشر کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به تعریف و تمجید اصولگرایان از توافق احتمالی جدید و برتر دانستن آن از برجام، واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به تعریف و تمجید اصولگرایان از توافق احتمالی جدید و برتر دانستن آن از برجام، واکنش نشان داد.
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در حالی که قرار بود ۴۳۰ دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا معامله شود، وزارت صمت این عرضه را یکباره ملغی کرد. این تعلیق، آن هم در شرایطی که انتظار می‌رفت با ورود خودرو به بورس کالا، از آشفتگی بازار خودرو کاسته و قیمت‌ها شفاف‌تر شود، موجب انتقادات بسیاری شد. نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع چه واکنشی نشان دادند؟
تیم والیبال پیکان با غلبه بر تیم تاراز قزاقستان، برای دهمین بار به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.
مراسم اهدای جوایز جشنواره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین با عنوان گل یا پوچ با حضور معاون فناوری اطلاعات، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، امور شعب استان ها، امور حراست، مدیران مناطق یک و دو استان تهران، روسای ادارات دبیرخانه هیأت مدیره و حوزه مدیریت و توسعه نرم افزار بانک ایران زمین، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا و جمعی از مشتریان و برندگان جشنواره برگزار شد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان اخیر حدادعادل در دفاع از «اصلاح یارانه ها» واکنش داد.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب به دستور رئیسی برای ساختن هشت هواپیمای مسافربری واکنش متفاوتی نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب، نوشت: تحلیل همین یک خبر و حواشی آن را برای فهم آنچه که در دولت می گذرد کافی است.
فعال سیاسی اصلاح طلب به پیشنهاد بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس درباره ازدواج دختران مجرد ایرانی با شیعیان دیگر کشورها پاسخ تندی داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به اطلاعیه پلیس درباره «برخورد انضباطی» با «سرتیم»خاطی یک واحد گشت ارشاد به علت «برخورد خارج از ضوابط» با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ