مشهد ـ سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی کوچک و بزرگ در شش محور اصلی و سه محور فرعی جاده‌های منتهی به مشهد برپا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار و ۸۲۲ تن گندم در استان به صورت تضمینی و بذری از کشاورزان استان آذربایجان شرقی خریداری شده است.
یزد- مدیرعامل آبفای یزد از آبرسانی سیار به ۳۲۰ روستا از ۶۵۰ روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب خبرداد.
کرمان- با دستور رئیس جمهور ۳۲۰ سامانه قابل حمل خورشیدی به عشایر کوچ‌روی استان کرمان اختصاص یافت.
چهار مرکز مونتاژ برای هواپیما‌های خانواده‌ای ۳۲۰ در سراسر جهان وجود دارد که به ترتیب در تولوز فرانسه، هامبورگ آلمان، موبایل در آلابامای ایالات متحده و تیانجین چین قرار دارند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در شش روز گذشته ۳۲۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۶ هزار نفر مصدوم شده‌اند.
مدیرکل دفتر میوه‌های سردسیری و خشک از موجودی ۳۲۰ هزار تن سیب در سردخانه‌های عمده کشور خبر داد و گفت: موجودی سیب‌های سردخانه‌ها از رقم‌های ممتاز، درجه یک و درجه دو هستند.
در معاملات امروز مرکز مبادله ایران حدود ۳۲۰ میلیون یورو در سامانه نیما عرضه شده که ۶۱ میلیون یورو از آن مورد تقاضا قرار گرفته است
رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: ۳۲۰ هزار تراکتور فرسوده در کشور فعالیت دارد که ۵۵ درصد ناوگان ماشینی بخش کشاورزی را شامل می شود.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی با هشدار نسبت به آمار بالای مرگ و میر ناشی از عوارض کم تحرکی و بیماری های غیرواگیر در کشور، گفت: همه مسئولان باید به فکر تامین سلامت مردم باشند.
شاهین بحری یک پرنده شکاری کوچک در آمریکای شمالی است که به دلیل شیرجه زدن با سرعت بی‌نهایت بالا، معروف است. گزارش شده که این پرندگان با سرعت تقریبی ۳۲۰ کیلومتر در ساعت شیرجه می‌زنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بیش از ۳۲۰ هزار میلیارد تومان برای تملک دارایی سرمایه‌ای و عمرانی در بودجه منابع دیده شده است تا ثبات اقتصادی ایجاد و اقتصاد قابل پیش‌بینی باشد.
اپل مدعی است از زمان راه اندازی فروشگاه «اپ استور» در ۲۰۰۸ میلادی ۳۲۰ میلیارد دلار به توسعه دهندگان اپ پرداخت کرده است.
پوست خرس طبیعتا در برابر سرما محافظ بهتری نسبت به پوست آدمیزاد است. خرس‌ها در گرم‌ترین اوقات هم کت گرمی به تن دارند. در زمستان، با ایجاد یک لایه زیرین، پوست آنها به عایق بهتری در برابر سرما تبدیل می‌شود.
طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.
بندرعباس - معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات یدک‌کشی و پهلودهی دومین نفتکش سوپرتانکر غول پیکر ۳۲۰ هزار تُنی در مجموعه کشتی سازی با موفقیت انجام شد.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از امضای بیش از ۳۲۰ تفاهم‌نامه یارانه تجاری‌سازی فناوری در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ۱۴۰۱ خبر داد.
اکبر نیکزاد گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم در برنامه ساخت بنیاد قرار دارد که از این تعداد عملیات ساختمانی ۳۲۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آغاز شده است.
رژیم صهیونیستی درصدد مصادره ۳۲۰ دونم( معادل ۳۲ هکتار) از اراضی شهروندان فلسطینی در بیت لحم است.
رژیم صهیونیستی درصدد مصادره ۳۲۰ دونم( معادل ۳۲ هکتار) از اراضی شهروندان فلسطینی در بیت لحم است.
منابع عبری اذعان کردند که طی دو سال اخیر ۳۲۰ هزار فشنگ از پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، به سرقت رفته است.
فاطمی امین گفت: ۳۲۰ مصوبه و دستورالعمل و بخشنامه داشتیم که بعضاً باهم متناقض هم بودند و منشأ رانت و فساد شده بود؛ این ۳۲۰ مورد را یکپارچه کردیم و دیگر هیچ پنهان و پیدایی وجود ندارد.
شهردار منطقه یک از آغاز پروژه ۳۲۰ واحدی سرمایه‌گذاری هلال احمر همزمان با آیین آغاز ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن در شمال تهران خبر داد.
پیش بینی قیمت های ۲۹۵ تا ۳۲۰ دلاری برای هرتن متانول در یک سال آینده، چالش بیشتری برای چند شرکت پتروشیمی ایجاد کرده است.
یک شرکت تجاری از تولید هواپیمای برقی عمود پروازی خبر داده که دو نفر ظرفیت دارد و با هر بار شارژ می‌تواند ۳۲۰ کیلومتر را طی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ