تیم جوانان به منظور حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها بامداد فردا عازم مشهد است و از آنجا راهی بیشکک می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمید احمدی، ستاره باتجربه تیم فوتسال مس سونگون، معتقد است که تیمش توان این را دارد که از پس هر کار سختی بربیاید.
سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری این تیم فاش کرد که تیمش برای داربی حساس برابر سپاهان هفت بازیکن اصلی اش را در اختیار ندارد.
نکته درخور توجه اینکه تیم ملی والیبال جوانان ایران تنها تیم ایران است که در یک رشته گروهی در آسیا بدون باخت و در جهان با هشت برد متوالی قهرمان شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان ایران مزد زحماتشان را گرفتند، دو سال سخت کار کردند و نتیجه این تلاش قهرمانی آسیا و جهان بدون شکست بود.
رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک پیروزی بدون باخت تیم ملی والیبال زیر ۲۱ سال کشور در رقابت‌های قهرمانی جهان، این پیروزی را به نمایش گذاشتن جلوه دیگری از توانمندی و استعداد جوانان ایران دانست.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
با تساوی مقابل رومانی، کرواسی به کار خود در مسابقات جوانان اروپا پایان داد.
تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با یک تیم در جام تختی که مرحله چهارم چرخه داخلی انتخابی تیم ملی در سال 2023 است، شرکت خواهد گرفت.
تیم فوتبال جوانان ایران پس از چند روز نامساعد بودن شرایط زمین تمرین، امروز در چمن طبیعی کمپ تیم های ملی تمرین کرد.
تیم‌ملی جوانان درحالی برای حضور در رقابت‌های حساس قهرمانی آسیا آماده می‌شود که برخلاف اخباری که منتشر می‌شود، اوضاع این تیم اصلا مساعد نیست.
فدراسیون فوتبال ایران اردوهای برون مرزی مناسبی را برای تیم فوتبال جوانان در مسیر صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال تدارک دیده است.
دیدار ایران - نیکاراگوئه اگرچه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما خبرنگاران می‌توانند با حضور در استادیوم آزادی این بازی را رصد و گزارش کنند.
وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که عضو پیشین تیم ملی اسکیت ایران بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است.
سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
قرار است تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی هنگام برگزاری اردوی تیم ملی کنار بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشند.
تیم ملی جوانان ایران با ۱۱ گل زده و بدون گل خورده، با اقتدار و صدرنشینی مرحله گروهی را با سه برد پشت سر گذاشت تا آماده مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان شود.
به نظر می‌رسد تیم جوانان از هر حیث مهیای بازی با تیم ملی است چرا که دیروز در یک دیدار دوستانه موفق شد تیم رده امید اسپاد الوند را با نتیجه 4-1 شکست دهد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.
نساجی در فصل گذشته بالاترین میانگین سنی را در بین تیم های لیگ برتر داشت اما از بدو ورود مطهری تلاش کرد تا نیروی جوانی را با خریدهای جدیدش به تیمش تزریق کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ